X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דוד סגל התמנה למנהל מכירות אזורי (RSM) לתחום הארגוני והסקטור הציבורי; המינוי השני שהוכרז הוא של דולי שטרייף שמונתה למנהלת שיווק במקום חיים מלמד שפרש לפני כחודשיים
▪  ▪  ▪
דולי שטרייף



חיזוק משמעותי לצמרת הנהלת המכירות והשיווק בסיסקו ישראל עם מינויים של שלושה מנהלים חדשים שהושלם אתמול. בכך מתחילה בינה רזינובסקי, מנכ"לית סיסקו ישראל, שנכנסה לתפקידה בתחילת אוקטובר 2004, מהלך של רענון והתחדשות לאחר השינויים הפרסונליים אותם נקטה הנהלת החברה בקיץ.
דוד סגל התמנה למנהל מכירות אזורי (RSM) לתחום הארגוני והסקטור הציבורי. סגל עד לאחרונה מנכ"ל חברת אוויה בישראל, יהיה ממונה על צוות של אנשי מכירות והרחבת עסקיה של סיסקו ישראל בקרב הארגונים הגדולים, חברות ומשרדי ממשלה. סגל מחליף את שמואל אג'י שפרש בחודש יולי 2004 מהתפקיד. סגל אמר עם מינויו: "אני שמח להצטרף לחברה שקובעת את האג'נדה בתחום התקשורת בעולם, וצופה אתגרים עסקיים מרתקים".
המינוי השני שהוכרז הוא של דולי שטרייף שמונתה למנהלת שיווק במקום חיים מלמד שפרש לפני כחודשיים. שטרייף כיהנה כמנהלת תקשורת שיווקית בסיסקו ישראל מאז 1998, והיא בעלת תואר שני מאוניברסיטת בוסטון.
לתפקיד מנהל הנדסת מערכות (SEM) מונה ליאור גולדגרבר שבשלוש השנים האחרונות מילא תפקיד של מהנדס מערכות בסיסקו ישראל, ולפני כן עבד בנטוויז'ן. במסגרת התפקיד ינהל ליאור צוות של אנשי תמיכה בתחומי התעשייה, החינוך, הבריאות, הממשלה ועוד.
רזינובסקי איחלה לשלושת המינויים החדשים הצלחה בתפקידם ואמרה שארגון כמו סיסקו המתבסס על חדשנות במחקר ופיתוח, חייב לנקוט בגישה דומה גם בתחום המכירות והקשר עם הלקוחות: "יש מקום ליצירתיות רבה יותר בתחום העסקי, ואני סמוכה ובטוחה שהמנהלים החדשים מביאים חשיבה שונה שתקדם את פעילותנו העסקית, ובעיקר תעלה את הקשר עם לקוחותינו לדרגה גבוהה יותר".
סיסקו סיסטמס הינה ספקית מוצרי קישוריות ומתן פתרונות תקשורת מקצה לקצה. החברה, אשר הוקמה בשנת 1984 על-ידי קבוצה קטנה של מדעני מחשב מאוניברסיטת סטנפורד, גדלה מאז לחברת ענק המעסיקה מעל 34,000 עובדים, ואשר מוצריה מהווים היום 88% מתשתיות האינטרנט בעולם.
הכנסות החברה לשנת הכספים 2004 הסתכמו ב-22 מיליארד דולר. בשנת 1997 הקימה סיסקו מרכז פיתוח בישראל הממוקם בנתניה. מרכז הפיתוח עובד בשיתוף פעולה עם סיסקו אירופה האחראי על פעילות השיווק של החברה.
אתר האינטרנט של החברה: www.cisco.com.

תאריך:  10/03/2005   |   עודכן:  10/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
האתר Bizportal משיק את ה-StockDay - ניתוח טכני של מניות לפי דרישת הגולשים; ניתוח טכני היא תיאוריה מתמטית לחיזוי שערי ניירות ערך המתבססת על ההנחות, כי תופעות המתרחשות בשוק חוזרות על עצמן
ארי סירקין
המשרד לביטחון פנים של ארה"ב קובע עוד 20,000 אשרות עבודה המשמשות מומחים זרים; עו"ד ליעם שוורץ: "השינוי ישפיע לחיוב על חברות היי-טק ישראליות רבות"
מירב לוי
הפעילות התיירותית העיקרית ביישובי המיעוטים מתרכזת סביב פסטיבל הזית
מירב לוי
סגן השר פנה במכתב לשרת החינוך לימור לבנת ולנשיא האוניברסיטה העברית, מנחם מגידור; זאת בעקבות התבטאויותיו של פרופ' צימרמן בהם השווה את חיילי צה"ל לנאצים
מחלקה ראשונה
30 למותו של דוד גבע ולזכרו יתקיים "שוק בקיצור הכל" במועדון קולטורה בתל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il