X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נשיא הרשות הפלשתינית בראיון מיוחד לערוץ 1: "ההודנה עליה יוכרז השבוע בקהיר אינה מוגבלת בזמן"; "מנענו 4-5 פעולות טרור נגד ישראל"; "אני משוכנע שהעם הישראלי מעוניין בשלום"; "סכנה לחיים קיימת תמיד, אולם שרון ואני מאמינים כי אלוהים קובע בנושאים כאלה"
▪  ▪  ▪



עימותים באוניברסיטת חברון [AP]

עומר כרמון
אבו עלא נפגש עם ביילין: "אפשר להגיע במהירות להסכם קבע"

אבו מאזן: "הישראלים מעוניינים בשלום"
נשיא הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן), אמר בראיון מיוחד לעיתונאי עודד גרנות מערוץ 1, כי השבוע צפויים הארגונים הפלשתינים להכריז על הודנה עם ישראל. לשאלה באם מדובר על הודנה לשנה, ענה הנשיא הפלשתיני כי אין מדובר בתקופה מוגבלת ולהערכתו אין סיבה שמצב זה ישתנה.
בראיון הראשון לתקשורת הישראלית מאז בחירתו לנשיאות, טען אבו מאזן כי הרשות הפלשתינית מנעה בחודש האחרון 4-5 פעולות טרור נגד ישראל. על פיגוע הטרור במועדון הסטייג' בתל אביב בו נרצחו חמישה ישראלים, אמר כי הרשות הפלשתינית אינה נמצאת בטול-כרם ולכן לא ידעה מראש ולא יכלה למנוע את יציאת המחבל מהעיר. "למרות זאת עצרנו שבעה אנשים, קרובי משפחתו של המבצע והעברנו אותם באישור ישראלי לחקירה ביריחו", אמר הנשיא הפלשתיני. "בנוסף העברנו לחקירה ביריחו שני עצורים מחברון".
"העם הישראלי מעוניין בשלום, אני משוכנע בכך", אמר אבו מאזן. "אנו מעוניינים לחיות בשכנות טובה ובביטחון לשני העמים. אין זה אינטרס ישראלי להמשיך בהתנחלויות. מדוע ישראל אינה משחררת את 900 האסירים כפי שהתחייבה"?, שאל.
הנשיא הפלשתיני התחייב כי הרשות הפלשתינית תשמור על בתי המתנחלים שיפונו ולא תאפשר פגיעה בהם. לשאלה אם אינו חושש לחייו, ענה כי הסכנה קיימת תמיד. "חרירי נרצח בשעה שלא היה בממשלה. גם שרון מאוים, אולם שנינו אנשים המאמינים כי אלוהים קובע בנושאים כאלה".
כזכור, ביום ג' (15.3.05) ייפגשו בקהיר ראשי הארגונים הפלשתינים וידונו בצירוף החמאס לאש"פ ולמוסדות הרשות הפלשתינית בתמורה להכרזה על הפסקת פיגועי הטרור נגד ישראל.
חברון: פצועים בעימותים בין תומכי הפתח והחמאס
לפחות שמונה פלשתינים נפצעו בעימותים שפרצו בצהרים (א') בין תומכי הפתח והחמאס באוניברסיטת חברון. מחר (ב') ייערכו באוניברסיטה הבחירות למועצת הסטודנטים. החמאס צפוי לזכות בניצחון גדול.
החמאס טוען כי העימות פרץ לאחר שתומכי הפתח ניסו להפריע לתהלוכה שלו. בארגון טוענים כי פעילי הפתח נתונים בלחץ גדול בשל החלטתו של החמאס להשתתף בבחירות לפרלמנט שייערכו בחודש יולי. בפתח טוענים כי העימותים פרצו לאחר שתומכי חמאס היכו אחד מפעיליהם.
תומכי שתי המפלגות השליכו אבנים והיכו את יריביהם באמצעות מקלות. לבסוף התערבו תומכי הג'יהאד האיסלמי והרגיעו את המהומה.

תאריך:  13/03/2005   |   עודכן:  14/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
ועדת השרים אישרה את הצעות החוק שהגישו חברות יולי תמיר ואביטל קולט; דינו של העובר על חוק זה - 7 שנות מאסר; הצעות החוק יעלו להצבעה בקריאה טרומית במליאת הכנסת
עומר שיקלר
אמר את הדברים בפגישתו עם רה"מ; דנו במו"מ לשלום, ביחס האו"ם לישראל ובמאבק באנטישמיות; שרון: אני מקווה שהביקור יביא להידוק היחסים בין ישראל לאו"ם; אנאן: אני מחכה לפגישה עם רה"מ שרון; אנאן ישתתף בטקס חנוכת מוזיאון השואה החדש של יד ושם
עומר כרמון
סגן מזכ"ל החיזבאללה: לאור ההתפתחויות האחרונות בלבנון החלטנו לקחת תפקיד פעיל יותר בפוליטיקה הלבנונית, אך לא נסכים להתפרק מנשקנו כל עוד נמשך הסכסוך הישראלי-פלשתיני; נשיא לבנון מזהיר מאסון אם יימשכו הפגנות האופוזיציה; הפגנת ענק של החיזבאללה בדרום לבנון
עומר כרמון
אירן דוחה את ההצעה האמריקנית לצירופה לארגון הסחר העולמי תמורת פשרות בנושא הגרעין; "בוש ורייס עודדו את הפשעים שנעשו בפלשתין ובעירק, רייס היא מלכת האלימות והמלחמה"; הבית הלבן: "זהו טבעו של מו"מ"; חתאמי ורוחאני הביעו נכונות להגעה להסכם; פקיסטן תסייע בחקירת האו"ם אחר פרויקט הגרעין האירני; משמרות המהפכה מתגרים בבריטניה
רנית נחום-הלוי
כך עולה מבדיקה שקיימו היום חברי ועדת המשנה המיוחדת של ועדת חוץ וביטחון של הכנסת; הביקור התקיים לבקשת ח"כ גלאון, אולם נבצר ממנה לקחת בו חלק; היא טוענת: אם הכור היה ממוקם במרכז הארץ, הבדיקה היתה מעמיקה יותר; ח"כ שטייניץ: חשוב שאזרחי המדינה ידעו שיש פיקוח פרלמנטרי בסטנדרטים הגבוהים ביותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il