X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היקף הקרן 30 מיליון ש"ח; זכאים להשתתף בה כל בתי המלון הפעילים בתנאי שיעמדו במספר תנאים
▪  ▪  ▪

מנכ"ל משרד התיירות, אהרון דומב, מסר כי בעקבות משבר בתיירות הנכנסת לישראל ובתיירות הפנים בישראל, החליט משרד התיירות להעניק תמריץ לתנועת התיירות בישראל ואליה, בעזרת הפעלת קרן שיווק לענף המלונאות.
מטרת הקרן הינה לעודד ולתמוך בפעולות השיווק של המלונות בשנת 2002, באמצעות השתתפות כספית בפעולות השיווק שלהם.
הקרן הינה בהיקף של 30 מיליון ש"ח. זכאים להשתתף בה כל בתי המלון הפעילים (גם אם אינם חברים בהתאחדות המלונות), בתנאי שיעמדו בתנאים הבאים:
- לא קיבלו סיוע ואין כלפיהם התחייבות לקבל סיוע מקביל ממשרד התיירות בגין אותן פעולות.
- המלונות הינם פתוחים ומתפקדים כמלונות לכל עניין ודבר.
- המלונות/רשת מלונות אשר יגישו דוח רואה חשבון המעיד על ביצוע פעולות שיווק.
דומב ציין, כי מטרת חלוקת התקציב למלונות הזכאים הינה לתמרץ את בתי המלון, לקיים פעולות שיווק ולהגדיל את תנועת התיירות לישראל ובישראל. כמו כן הוסיף דומב, כי מחצית מסכום הקרן יועבר כמקדמה לבתי המלון בזמן הקרוב.
סכום התמריץ יהיה עד 75% מסך הוצאות השיווק המאושרות בשנת 2002, על-פי משוואה מסוימת שתחושב לפי רמת בתי המלון, מספר חדרים וכדומה.
קרן שיווק לענף המלונאות
1. מטרת הקרן -
מטרת הקרן הינה לעודד ולסייע לפעולות השיווק של המלונות בשנת 2002, תוך התמקדות בתקופות השפל וריכוז מאמץ, באמצעות השתתפות בפעולות השיווק שלהם.
2. הנהלת הקרן -
משרד התיירות ימנה את הנהלת הקרן בהרכב של עובדי המשרד ושני נציגי ענף המלונאות אשר יקבעו על-ידי התאחדות המלונות בישראל (כתב המינוי מצורף לנוהל - נספח א').
יו"ר הנהלת הקרן יקבע את סדר היום ואת המועדים לכינוסה של הנהלת הקרן. הנהלת הקרן תשקוד על ביצוע נוהל הקרן בהתאם למדיניות המשרד.
3. הגופים הזכאים להשתתף בקרן -
זכאים להשתתף בקרן כל בתי המלון הפעילים (גם אם אינם חברים בהתאחדות המלונות) כל מלון יקבע באם הוא מעדיף להגיש בקשתו באופן עצמאי, במסגרת רשת מלונות, או כקבוצת מלונות בעלי יעד שיווקי משותף.
4. תחולה תחולת הפעלת הקרן הנה בגין פעולות שיווק המתבצעות מיום 1.1.02 ועד ליום 31.12.02.
5. תנאים להשתתפות -
- מלון שיעמוד בתנאים שלהלן יהיה זכאי להשתתפות בקרן:
- לא קיבל סיוע ישיר ואין כלפיו התחייבות לקבל סיוע מקביל ממשרד התיירות בגין אותן הפעולות.
- המלון הינו פתוח ומתפקד כמלון לכל עניין ודבר.
- המלון/רשת יגיש דו"ח רואה חשבון מאושר המעיד על ביצוע פעולות שיווק.
5.1 נתונים המוגשים לקרן בהתאם לדרישות נוהל זה יהיו מבוקרים ומאושרים ע"י רו"ח. אי עמידה בתנאי זה תגרום לביטול הזכות לתמיכה מהקרן.
5.2 מלון אשר לא יקיים אחד מהתנאים שבהם הוא מחויב בהתאם לתנאי הקרן, יחזיר תוך 10 ימים ממועד קבלת דרישת המשרד את כל הסכומים אותם קיבל מהקרן. קבלת המענק ע"י מלון מהווה אישור להסכמתו לתנאי זה. משרד התיירות יהיה זכאי לפתוח בהליכים משפטיים להחזר הכספים מהמלון.
6. גובה הסיוע למלון -
6.1 הקרן הינה הסדר לשנת 2002 בתקציב של 30 מיליון ש"ח.
מטרת חלוקת התקציב למלונות הזכאים, הינה, לתמרץ את בתי המלון לקיים פעולות שיווק, ובהתאם למשוואה המפורטת להלן.
6.2 סכום התמריץ יהיה: עד 75% מסך הוצאות השיווק המאושרות בשנת 2002. כעיקרון סכום הסיוע יהיה הקטן מבין שיעור ההשתתפות של 75% מההוצאה בפועל וסכום קבוע המתאים להוצאה ממוצעת על שיווק לחדר (בהתאם לרמות מלון שונות).
6.3 משוואת התמיכה המקסימלית תהיה: (מספר חדרים X סכום אחיד לתמיכה) X אינדקס לפי רמת המלון.
6.4 במידה ויווסף סכום נוסף, או תשאר יתרה (להלן: יתרה), היתרה תחולק באופן המעלה את שיעור הסיוע, באופן מדורג לבתי המלון שבהם שיעור ההשתתפות היה הנמוך ביותר (עקב עלויות שיווק יחסיות רבות).
6.5 רמת המלון ומספר החדרים לצורך נוהל זה הינה כדלקמן:
א. מלונות החברים בהתאחדות המלונות - לפי רישום דרגת המלון ומספר החדרים.
ב. מלונות שאינם רשומים בהתאחדות המלונות - רמתם לפי רישום הכוכבים הישן כפי שרשום במחלקת בתי מלון במשרד התיירות וכמות החדרים, או לפי רישיון עסק.
ג. אם אין רישום רמת המלון לפי סעיפים א' או ב' לעיל -רמת המלון ומספר חדרים יקבע על-פי כתב האישור של מרכז השקעות.
ד. אם לא נקבע למלון רמה לפי אחת החלופות לעיל - תיקבע רמתו וקיבולת החדרים של המלון לפי קביעת המשרד בהתאם לקריטריונים האחרונים לסיווגם של בתי מלון.
6.6 תשלומי הסיוע על-פי נוהלי הקרן כוללים כל מס או אגרה עד כמה שהם חלים על סיוע הזה.
7. מנגנון תשלום -
7.1 לצורך קבלת מיקדמה יגיש בית מלון/רשת הזכאי להשתתף בקרן, בקשה והצהרה וכן התחייבות כמפורט בנספח ב',ג',ד'.
7.2 לצורך קבלת יתרת הסיוע יגיש בית מלון/רשת דוח רואה חשבון מאושר המעיד על עלויות שיווק ומכירה המוצעות בארץ ובחו"ל בשנת 2002, שיוגש עד ליום 31.1.03.
7.3 סכום המיקדמה הינו מחצית מהסכום המתקבל לפי משוואת החישוב כמצוין בסעיפים 6.1,6.3 .
7.4 המקדמה תשולם עד ליום 1.05.02
7.5 התשלום הסופי, שהינו המסגרת הסופית, בניכוי המקדמה ששולמה, ישולם ב-15.3.03 ורק לאחר הגשת דוח סופי (נספח ה') מאושר ע"י רואה חשבון כאמור בסעיף 7.2.
7.6 הודעה על המסגרת הסופית תשלח למלונות עד ליום 20.02.03 .
7.7 במידה ויהיו בתי מלון שהמקדמה אותה קיבלו גבוהה מהמסגרת הסופית המגיעה להם, יחזירו את ההפרש לקרן עד ליום 2.3.03.
7.8 במידה ויהיו מלונות שלא יחזירו את חובם, כמפורט בסעיף 7.7 יופחת הסכום אותו הם חייבים מהסכום הכולל שלרשות הקרן וכן ממסגרת התמיכה הסופית לכל מלון באופן יחסי.
7.9 ניתן להגיש בקשה להחזר הוצאות סופי החל מיום 15.10.02 (להלן: בקשה מוקדמת). לא ניתן יהיה להגיש בקשה מתוקנת בגין הוצאות נוספות, אולם, במידה ותהיה יתרה בקרן והיא תחולק בהתאם לאמור בסעיף 6.4 יהיה גם מלון שהגיש בקשה מוקדמת זכאי לה.
8. עלויות שיווק המזכות בתמיכה מהקרן -
עלויות השיווק המזכות בתמיכה מהקרן הינן עלויות שיווק ישירות המופנות לעידוד תיירות הנכנסת ותיירות הפנים, על-פי פעולות השיווק הבאות:
8.1 הפקת חומר פרסומי ושיווקי מודפס, מצולם, או ע"ג מדיה מגנטית.
8.2 השתתפות בתערוכות, ירידים, סמינרים, סדנאות ואירועי שיווק ויחסי ציבור לגורמים מקצועיים או לקהל רחב בארץ ובחו"ל.
8.3 נסיעות לחו"ל ובישראל למטרות שיווק ומכירה-הוצאות נסיעה ואש"ל של עובדים במסגרת תפקידם לעידוד תיירות פנים ותיירות נכנסת.
8.4 הוצאות פרסום לעידוד תיירות, כולל חוברות סוכנים וסיטונאים, מדריכים וקטלוגים תיירותיים.
8.5 פרסום עצמאי באמצעי התקשורת, כולל: טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות ואינטרנט.
8.6 רכישת שירותי מידע וסקרים לצורך ביצוע פעולות שיווק.
8.7 התחברות למערכות הזמנות בארץ ובחו"ל.
8.8 אירוח מקבלי החלטות וראשי קבוצות, מהארץ ומחו"ל, לסיורי הכרות(לפי מחיר קבוצתי).
8.9 ביצוע מבצעי שיווק ישירים הכוללים דיוור ישיר, טלמרקטינג וכדו'.
8.10 כל פעולה שיווקית אחרת שהנהלת הקרן תאשר כמיועדת למטרות הנ"ל.
9. נוהלי פעילות הקרן -
9.1 על המלונות להודיע להנהלת הקרן באם רצונם להגיש בקשותיהם באופן עצמאי, במסגרת רשת או קבוצת מלונות. (נספח ג').
9.2 הגשת בקשה תעשה בהתאם לנספחים.
9.3 בדיקת בקשה תעשה בהתאם לנוהל הקרן על-ידי הנהלת הקרן ו/או על-ידי מי שהוסמך לכך על ידה בהתאם.
9.4 הגשת דוחות ביצוע כמפורט בטפסי דוח ביצוע, כולל אסמכתאות ודוחות רואה חשבון כאמור.
9.5 בקשות שיאושרו על-ידי הנהלת הקרן, יועברו לתשלום ישירות לחשבון הבנק של המלונות.
9.6 ועדת ערר:
- הנהלת הקרן תמנה מבין חבריה ועדת ערר אשר תדון בערעורים בבקשות מיוחדות. הוועדה תתכנס בהקדם האפשרי לדיון בערעורים ותודיע למערער על החלטתה המנומקת. ניתן להגיש ערר על כל החלטה תוך 21 יום ממועד קבלת ההחלטה בכתב.

תאריך:  25/03/2002   |   עודכן:  25/03/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הענפים בסיכון: חנויות מזון, קבלנות בנין, יצור מוצרי מזון, סיטונאות שאינם ברי קיימא, טקסטיל ועוד
הדר פרבר
עלות הקו 170 מיליון שקל
אייל כגן
אייל כגן
העליה החדה יחסית נעשית על-רקע רכישות גדולות של הסקטור העסקי והבנקים
אייל כגן
מדובר בתשלום הראשון מתוך מסגרת האשראי כוללת של 750 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il