לראשונה אישרה הנהלת איגוד חברות הפרסום, צירוף 7 חברות אינטראקטיב לאיגוד חברות הפרסום. במסגרת תהליך שהחל לפני מספר חודשים, נפגשו נציגי חברות האינטראקטיב בארץ עם נציגי האיגוד, ובדיון שהתקיים בנושא החליטה הנהלת האיגוד לצרפן לאיגוד חברות הפרסום (יום ב', 14.3.05).
החברות שהצטרפו לאיגוד הן: אידיאולוג'יק, ARC אינטראקטיב, GREY אינטראקטיב, Y&R אינטראקטיב, D-say, נקסט אין ו-MRM.
קבלתן אושרה לאחר בדיקה שהן אכן עומדות בקריטריונים לקבלת חברים לאיגוד.
לדברי יגאל בראון מנכ"ל האיגוד: "התפתחות הפרסום באינטרנט בשנתיים האחרונות, הביאה לגידול משמעותי בפעילות חברות האינטראקטיב ולצרכים חדשים בתחומי המדידה, המחקר, תכנון וקניית מדיה, וסל השירותים שמעניקות חברות אלו. ראיית הצרכים האלו גם הביאו אותנו להפעיל במסגרת 'הבצפר' ובשיתוף החברות, מערכי השתלמות בתחום הפרסום באינטרנט, ימי עיון ופעילויות הדרכה".
רמי שלמור יו"ר האיגוד, הוסיף כי הוא מברך את חברות האינטראקטיב בהצטרפותן לאיגוד, ובטוח כי שיתוף הפעולה איתן יביא לחיזוק היכולות המקצועיות של הפרסום המקוון.