X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשב"ס מסכמים חודש ראשון של שליטה במתקן הכליאה מגידו שהועבר מאחריות הצבא; בהמשך יועברו גם קציעות ומחנה עופר לאחריות השב"ס
▪  ▪  ▪

"לא הייתה שום מהומה ממעבר הכלא לשב"ס. המעבר עבר חלק. האסירים קיבלו את המעבר בצורה טובה והם יודעים שהתנאים ישופרו", כך מסכמים בשירות בתי הסוהר (שב"ס) את החודש ראשון לאחריות על בית הכלא הביטחוניים "מגידו".
בכלא מגידו כלואים לתקופות שונות כ-1,200 אסירים ביטחוניים. עד ל-15 למרס השנה הכלא היה באחריות הצבא וגורמי המשטרה הצבאית הם שהיו אחראים לטיפול באסירים.
בשב"ס מדגישים, כי בניגוד לצבא, שהיה מחזיק במקום כוחות סדירים וכן אנשי מילואים שהיו מגיעים לשירות לתקופות של חודש, הכוחות שלהם מיומנים בטיפול באסירים. הסוהרים של השירות הינם אנשי מקצוע אשר לומדים את התחום ויודעים לבצע את התפקיד בצורה מקצועית, "זה לא כוח אדם זמני" מציינים בשב"ס.
העברת כלא מגידו הינה צעד ראשון ובמהלך השנה עד שנה וחצי הקרובות יועברו לשב"ס גם בתי הכלא הנוספים לעצירים ביטחוניים המוחזקים בידי הצבא: עופר וקציעות. "מדובר במגידו תחילה" הם מציינים ומוסיפים "זהו חלק מהרחבת מערך הכליאה ולקיחת אחריות על כל מתקני הכליאה בישראל". בימים אלו מתקיים משא-ומתן ועבודת מטה על העברת כלא קציעות לשב"ס. הכלא מחזיק בכ-2,000 אסירים ביטחוניים.
בשב"ס מציינים, כי במגידו יבוצעו במהלך השנה הקרובה עבודות בנייה רבות, זאת מאחר האסירים הוחזקו על-ידי צה"ל באוהלים ולא במבני קבע כפי שנהוג בבתי הכלא של השב"ס. עבודות הבנייה יתקיימו בהדרגה, תפונה מחלקה, האוהלים ייהרסו ותוך מספר מועט של חודשים ייבנו במקום מגורי קבע. כך ייעשה בכל מחלקות הכלא.
עוד הם מספרים, כי במהלך העברת האחריות על מגידו לא התרחשו כל פעולות חריגות או מהומות. במהלך חיפושים שנעשו, נמצאו מכשירי טלפון נייד, אך לדבריהם, הממצאים אינם מפתיעים וזהו דבר שמקובל למצוא במתקני כליאה.

תאריך:  16/03/2005   |   עודכן:  16/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
כך עולה מדבריו של מתאם הפעולות בשטחים אשר סקר בפני ועדת החוץ וביטחון בכנסת את מצב הרשות; עוד נמסר: קיים שיפור חיובי בכלכלת הרשות הפלשתינית, הרשות מרוויחה כ-788 מיליון דולר לשנה מפעילות הארגונים ההומוניטארים בשטחה
עומר שיקלר
מצד אחד סולידריות בין-דתית בינלאומית לתמיכה באירועי הגאווה העולמיים הקיץ בירושלים; מהצד השני מנהיגים נוצרים וח"כים מישראל פועלים נגד המצעד
הדר פרבר
המסמך חובר על-ידי המחלקה לבטחון פנים בארה"ב כדי למנוע תרחישים של פיגועי טרור קטלניים בארה"ב; בין התסריטים הקטלניים ביותר המפורטים במסמך ישנו פיצוץ של מתקן גרעיני בעיר מרכזית, שחרור גז עצבים בבניין משרדים או פיצוץ משאית תופת באצטדיון ספורט הומה אדם
עומר שיקלר
בית המשפט גזר על מוחמד ביג'ה בן ה-23 עונש מוות על אונס ורצח של 16 ילדים; לפני שניתלה הוא הולקה 100 פעמים
שלומי דיאז
המשטרה תפסה עשרות מכונות משחק ועצרה 22 חשודים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il