X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אהרון אבו-חמרה חשוד כי תווך בין הישראלי העצור מזה שבוע לבין הגנבים בבריטניה שניסו לשדוד 424 מיליון דולר מסניף בנק יפני בלונדון
▪  ▪  ▪

היחידה הארצית לחקירות הונאה עצרה (יום ב', 21.3.05) את אהרון אבו-חמרה, תושב חולון, בחשד למעורבות בפרשת ניסיון ההלבנה הנחקר בשיתוף פעולה עם משטרת בריטניה.
אבו-חמרה עוסק בחלפנות כספים ונחשב לאחד המובילים בתחום בארץ. למשטרה הוא מוכר כאחד המקורבים ביותר לזאב רוזנשטיין.
בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו בארבעה ימים.
על-פי המשטרה, אבו-חמרה תיווך בין ירון בולונדי, תושב חולון שנעצר בשבוע שעבר בפרשה, לבין הכנופיה בבריטניה שעומדת מאחורי ניסיון שוד ההיי-טק וניסיון להלבין את הכסף ברחבי אירופה.
גורם משטרתי מסר ל-Nfc כי על-פי החשדות כיום, בלונדי התבקש להפקיד בארץ כ-20 מיליון יורו שהם בערך 10 אחוזים מהכספים שהכנופיה בקשה להלבין. לחקירה נכנס גם ארגון האינטרפול שחוקריו טוענים שמקור הכספים הוא בעבירות מסוג פשע.
מהחומר שהעבירה משטרת בריטניה לישראל עולה, כי ניסיון הגניבה כלל ניסיון להלבנת 424 מיליון דולר. בבריטניה מעריכים כי שישה ישראלים מעורבים על-פי החשד בפרשה, ושימשו אנשי קש או מתווכים. שניים מהם, בולונדי ואבו חמרה, עצורים עתה.
ביום רביעי שעבר האריך בית המשפט את מעצרו של ירון בולונדי, תושב חולון, בן 32, בשבעה ימים.
על-פי משטרת בריטניה, בחודש אוקטובר אשתקד נעשה ניסיון להוציא במרמה 424 מיליון דולר מחשבונות בנק סומיטומו מיצשוי היפני בסניף בלונדון. הכסף יועד לעבור ל-10 חשבונות ברחבי אירופה ובישראל.
רשת הגנבים ניסתה לבצע את ההונאה באמצעות תוכנה מיוחדת שהוחדרה למחשבי הבנק ועקבה אחר כל הקשה על המקלדות שבסניף. כך למדו הגנבים מספרי חשבונות, סיסמאות ומידע רגיש נוסף.
חוקרי יחידת המחשב של היחידה לחקירות הונאה במשטרת ישראל החלו לטפל בפרשה בעקבות בקשה של הבריטים. הם הגיעו לירון בולונדי, שניסה על-פי החשד להעביר לחשבון בארץ 20 מיליון אירו. החשבון רשום על-שם חברה בשם: "ווארו שיווק דלקים" שרשומה על-שם החשוד. במשטרה בודקים האם מדובר בחברת קש.
לטענת המשטרה, הניסיון לא צלח לאחר שהעברת הכסף מחשבון באנגליה לישראל נכשלה עקב בעיית מחשב. סניגורו של בולונדי, עו"ד אילן מזרחי, טוען כי מרשו חשב שמדובר בבדיחה ולכן "הסכים" שהכסף יועבר אליו. לדבריו, בולונדי לא מכיר אנשים בבריטניה ולא קשור לרשת כלשהיא.
במשטרת ישראל מציינים, כי לפרשיה זו אין קשר לפרשיית הלבנות ההון שבוצעו על-פי החשד בסניף הירקון של בנק הפועלים בתל אביב. לעת עתה אין המשטרה קושרת את שמו של זאב רוזנשטיין לפרשיה. רוזנשטיין עצור עד החלטה אחרת וממתין להחלטת בימ"ש בירושלים לבקשת הסגרה שהגישה ממשלת ארצות הברית בחשד לניסיון לייבא סמי אקסטזי.

תאריך:  17/03/2005   |   עודכן:  21/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
כך אמרו חברי אגוד המשתמשים בהובלה ימית, בפגישה ראשונה עם איריס שטרק, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד; שטרק: נדהמתי לגלות ביומי הראשון בתפקיד כי 13 אוניות ממתינות מחוץ לנמל לפריקה וטעינה
אורלי ממן
ירידה במחירי הירקות והפירות בשילוב עם מגמת התחזקות השקל וגורמים עונתיים, אמורים להביא למדד מחירים שלילי בחודש הנוכחי; הצפי לשנת 2005- 1.3% אינפלציה בלבד; צפי פיחות שנתי - 3.5%; ריבית בנק ישראל צפויה לעלות עד לרמה של 4% בלבד
אורלי ממן
שיעור הבלתי מועסקים בינואר 2005 ירד ל-9.9%, זאת לצד ירידה הדרגתית ועקבית במהלך שנת 2004 כולה; עם זאת, יש לסייג נתון זה לאור הפרמטרים לפיהם מחושבים נתוני האבטלה בלמ"ס ולאור הקשחת הקריטריונים לקבלת דמי אטלה בשנה זו
שלומי דיאז
הם פצעו את המאבטח קשה בגלל שהתערב בקטטה בה היו מעורבים בכניסה למועדון; שניים מהנאשמים הינם חיילים
הדר פרבר
אמר כי לא יוציא את הכוחות האיטלקים מעירק עד שהממשלה החדשה תהיה יציבה דיה, והעירקים יוכלו להגן על עצמם; בלייר אמר דברים דומים בפרלמנט הבריטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il