X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארגונים יהודים מותחים ביקורת חריפה על החלטתו של נשיא אוקראינה, ויקטור יושצ'נקו, להעניק מדליות ועיטורי כבוד לעובדי העיתון, Silski Visti, שפירסם מאמרים אנטישמיים וסירב להתנצל על כך
▪  ▪  ▪

ארגונים יהודים מותחים ביקורת חריפה על החלטתו של נשיא אוקראינה, ויקטור יושצ'נקו, להעניק מדליות ועיטורי כבוד לעובדי העיתון, Silski Visti, שפירסם מאמרים אנטישמיים וסירב להתנצל על כך.
בשנה שעברה התפרסם מאמר בעיתון, אשר טען כי "400 אלף יהודים הצטרפו ליחידות ה -S.S הנאציות והשתתפו בכיבושה של אוקראינה". במאמר נטען בנוסף, כי "אוקראינה נשלטת עד היום בידי יהודים".
בית משפט במדינה הורה לאחר פירסום המאמר האנטישמי על סגירת העיתון בשל "הסתה לאנטישמיות", אולם Silski Visti ערער על ההחלטה והמשיך לצאת לאור כרגיל.
יושצ'נקו מעניק את הפרס ל-Silski Visti על "תרומה ייחודית לפיתוח העיתונות האוקראינית". העיתון מזוהה עם המפלגה הסוציאליסטית ותמך בבחירתו של יושצ'נקו לנשיאות.
כזכור, לפני כשלושה שבועות תבע ג'אן טבצ'ניק, מוסיקאי יהודי פופולארי מאוקראינה, את התנצלותו של מסגן ראש ממשלת אוקראינה, ניקולאי טומנקו, משום שאמר בראיון לטלויזיה המקומית כי "הגיע הזמן שיהיו אמנים אוקראינים על קידמת הבימה במדינה, ולא הטבצ'נקים והקובזונים".
סגן ראש הממשלה כיוון בדבריו לג'אן טבצ'ניק ולמוסיקאי הרוסי-יהודי הפופולרי מאוד באוקראינה, יוסף קובזון.
טבצ'ניק טוען כי מדובר בהתבטאות אנטישמית. ואילו טומנקו השיב: "לא דיברתי על מוצא אתני, אלא התכוונתי לכך ששני האמנים הללו תמכו בבחירות האחרונות לנשיאות, במועמדותו של הנשיא המודח, ויקטור ינוקוביץ'.
טבצ'ניק מסרב לקבל את דבריו של טומנקו והצהיר כי יענוד מעתה על בגדו טלאי צהוב כל עוד טומנקו ישאר חבר בממשלה האוקראינית.
לפני חודשים אחדים העניק יושצ'נקו ראיון לעיתונאי אהרן גרנות מהשבועון החרדי - משפחה. הנשיא האוקראיני התרעם בראיון על "רצח האופי שעשו לי בישראל. עוד לפני שהפכתי נשיא ואמרתי את אמירתי הראשונה כבר קבעו שאני אנטישמי. אני נשבע לך בעפרה של אושוויץ שלא יאונה רע לשום יהודי תחת שלטוני", הצהיר.

תאריך:  18/03/2005   |   עודכן:  18/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
הוריה של פעילת ISM האמריקנית שנהרגה מפגיעת דחפור צה"לי תובעים בארה"ב את מדינת ישראל ואת חברת Caterpillar; הפרופ' הישראלי, ג'ף הלפר, דיבר בארה"ב בעצרת לזכרה; במאמר באתר פלשתיני כתב: "יש לפתוח במאבק עולמי אנטי-אפרטהייד להקמת מדינה פלשתינית"; "המאבק צריך להיות מנוהל בידי הפלשתינים אך בתיאום עם תנועת השמאל הישראלית"
עומר כרמון
"הנחייה שנותן שופט לחבר המושבעים להתעלם מכל פרט שקראו או שמעו על המקרה ולהתרכז בעובדות בלבד, מהווה כלי רב עוצמה המבטיח כי המושבעים יעשו כן"; "הדיווח לפיו השניים משתייכים למוסד - אינו רלבנטי"
עומר כרמון
אריאל שרון יתארח בפעם הראשונה בחוותו של הנשיא האמריקני בטקסס - אות לכוונתו של בוש להפגין את הערכתו וידידותו; המלך עבדאללה: מדינות ערב אינן צריכות להתנות שלום עם ישראל בנסיגה מלאה ובמימוש 'זכות השיבה'
עומר שיקלר
הממשלה והפרלמנט הסומלי עבר לכהן בקניה מכיוון שבירת סומליה, מוגודישו הוגדרה כמקום "לא בטוח"; המהומה פרצה במהלך דיון על השתתפות כוחות צבא זרים בתהליך השבת הסדר למדינה
עומר שיקלר
קצינים בצה"ל: "מדובר בציוד לוגיסטי, כגון מתקנים לאיחסון מזון, שאינו הכרחי לשמירת הביטחון"; אלוף פיקוד דרום, האלוף דן הראל, חתם על צו האוסר העתקת מקום מגורים לאיזור חבל עזה; החתימה הינה חלק מההערכות ליישום תוכנית ההינתקות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il