X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנער ממעלה אדומים אושפז בסוף השבוע במצב קשה כשהוא סובל מהקאות ומהכרה חלקית; הועבר לאישפוז בבית החולים הר הצופים בירושלים
▪  ▪  ▪

נער בן 14 פונה במהלך סוף השבוע במצב קשה לבית החולים הר הצופים בירושלים, לאחר שנדבק בחיידק האלים. הבוקר נמסר, מבית החולים כי מצבו השתפר ומוגדר כבינוני ויציב.
הנער הובא לבית החולים כשהוא סובל מהקאות, חום גבוה והוא בהכרה חלקית בלבד. בבדיקות ראשונות שנערכו לו עם פינויו לבית החולים על-ידי צוות מד"א, אומת החשד כי הוא סובל מהחיידק האלים.
הנער מתגורר במעלה אדומים. עם הבאתו לבית החולים, הוא הושם בבידוד מחשש שידביק אחרים. הרופאים מגדירים את מצבו קשה, אך יציב.
במערכת הבריאות קיים חשש להידבקות ממחלה זו. אי לכך, נדרש הצוות שפינה את הנער לעבור טיפול מונע. גם הצוות הרפואי נדרש לעבור טיפול דומה, הכולל חיסונים ואנטיביוטיקה.
במקביל נערכת עתה בדיקה יחד עם משפחתו של הנער, בניסיון להשיג מידע על מצבם הרפואי של אנשים עימם שהה. מטרת הבדיקה היא לספק טיפול מונע גם לאותם אנשים עימם היה הנער בקשר.
בבוקר (יום שבת) דווח, כי התינוק בן השנתיים וחצי מאשדוד, שנדבק על-פי החשד בחיידק האלים, יצא מכלל סכנה. בית החולים שיבא תל השומר, שם מאושפז התינוק, מסר כי הוקל מצבו. נמסר עוד, כי הבדיקות נמשכות, התינוק מקבל טיפול במחלקה לטיפול נמרץ, ואין כלל ודאות כי אכן מדובר בחיידק אלים.
ביום שלישי (15.3.05) אירע מקרה ראשון של מוות מהחיידק האלים: התינוק בן השמונה חודשים אשר אושפז יום קודם במצב קשה בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, עם תסמיני החיידק האלים "מנינגוקוק", נפטר.

תאריך:  19/03/2005   |   עודכן:  20/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
בלשכת ראש הממשלה מעודדים מההתנגדות ללפיד מצד פרופ' רייכמן; מבהירים: לפיד אינו איש עקרונות, הוא רוצה בסך-הכל כיסא בממשלה; "לפיד השתגע לגמרי", והוא מתנהג כדיקטטור בתוך תנועת שינוי
שלומי דיאז
הצעיר שנרצח והחשוד מוכרים למשטרה; הרצח בוצע בשעה שהמשטרה ערכה מבצע ללכידת נושאי סכינים
עומר כרמון
מעריב: "משקיעים יהודים זרים רכשו מהכנסיה היוונית-אורתודוכסית חלקת קרקע יקרה הסמוכה לשער יפו"; הרש"פ הקימה ועדת חקירה; אבו עלא: "פעולות ישראל נועדו ליהד את ירושלים"; דובר הפטריארכיה היוונית-אורתודוכסית: "יש כאן קנוניה גדולה מאוד"; אימאם מסגד אל-אקצא: "המצב בירושלים - פצצת זמן מתקתקת"; הפטריארך אירניאוס הוקף בכנסיית הקבר במפגינים זועמים
עומר כרמון
יהודי אירן מצטרפים החודש להמוני המתפללים בקבר אסתר ומרדכי שבעיר העתיקה חמדאן בצפון מערב המדינה; יהודי ארה"ב מתגייסים לשליחת משלוחי מנות לחיילי צה"ל; הרבנים אוסרים על שתיה לשכרה בחג הפורים
עומר כרמון
בשארה, המבקר בביירות בניגוד לחוק, אמר במקום לכמה מקרובי הנרצחים כי קיווה שנים רבות להגיע לקבר והבטיח כי הוא "תומך בזכותם לשוב למולדתם, פלשתין"; "חרירי היה לבנוני נאמן ואין לנצל את שמו למטרות זרות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il