X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך על-פי נתוני המכון האקדמי טכנולוגי חולון; נשיא המכון פרופ' מרון: הגידול בביקוש לבוגרי בתחומי הטכנולוגיה העילית קשור לצמיחה המסתמנת בשוק ההיי-טק
▪  ▪  ▪

המכון האקדמי טכנולוגי חולון מדווח לקראת שנת הלימודים החדשה 2005-2006, על עלייה של 15% בביקוש להרשמה לתואר ראשון ושני בתחומי המדעים, הנדסה והמחשבים.
מהמכון נמסר כי הגידול במספר הנרשמים נובע מפתיחת מסלולים החדשים אשר מהווים התמקצעות בענפים המבוקשים בתעשיית ההיי-טק כמו גם, במקצועות ה"קלאסיים" המניעים את גלגלי תעשיית ההיי-טק והטכנולוגיה בישראל ובעולם.
המכון השנה הרחיב את פעילותו ופתח לשנת הלימודים שלושה מסלולים חדשים: מתמטיקה שימושית לתעשיה, טכנולוגיות למערכות למידה ללימודי תואר ראשון והנדסת חשמל ואלקטרוניקה ללימודי תואר שני.
על-פי הנתונים הקיימים נרשמה עליה של כ-13% בענף המחקר והפיתוח והגיע ל-24.2 אלף עובדים בסוף 2004. מספר עובדי המחשוב בשנה החולפת הגיע ל-63 אלף עובדים, כמו כן, מספר העובדים בענף הציוד והבקרה הגיע ל-30.5 אלף עובדים, מספר העובדים בענף הציוד האלקטרוני הגיע ל-15.5 אלף.
נשיא המכון, הפרופ' דוד מועלם מרון, מסר כי:" כל המסלולים אותם פתחנו לשנת הלימודים 2005 הם מענה לצרכים מהתעשיה המתפתחת בישראל. צרכים חדשים של החברה ושל המשק הישראלי גורמים לנו להבין, כי תפקידיו העיקריים של המכון צריכים להתמקד בהכשרת כ"א טכנולוגי, ברמות הגבוהות ביותר לתעשיית ההיי-טק. העתיד מתקדם לכיוון ההיי-טק והמכון תמיד מתקדם לעתיד ולכן ההתמקצעות היא טבעית ומתבקשת".

תאריך:  20/03/2005   |   עודכן:  20/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
הפחתות שיעורי מס ההכנסה בישראל בשנתיים האחרונות הביאו את שיעור המס הממוצע על השכר לרמות המקובלות במדינות המפותחות; שיעורי המס השוליים ברמות ההכנסה שמעל 9,000 ש"ח לחודש גבוהים בישראל בהשוואה לממוצע במדינות המפותחות (OECD); הענקת הטבות מס בישראל על בסיס ההרכב המשפחה תוכל להקטין בעלות תקציבית נמוכה, את העוני בקרב משקי הבית שבהם יש לפחות מפרנס אחד
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שערכו חוקרי הטכניון והמרכז הרפואי רמב"ם; ד"ר זהר קידר: טכנולוגית ההדמיה המשולבת מאפשרת אבחנה מדוייקת ומהירה של תהליכים זיהומיים ומביאה להחלטה טיפולית נכונה יותר
ענבל אביב
טענה כי אגמון, מנהל תיאטרון הבימה לשעבר, נהג להטריד אותה מינית בשלוש השנים האחרונות; גורם במשטרה מסר, כי כל הכיוונים נבדקים, לרבות אפשרות שהמזכירה בדתה את התלונה; אגמון בתגובה: אני בהלם
גלית יצחק
מד"א תרם לצלב האדום הבולגרי חמישה אמבולנסים; בשלב הראשון השירות ישמש את אוכלוסיית סופיה, בירת בולגריה
ארי סירקין
בג"צ חייב את נציגי המדינה בהוצאות המשפט של החייל על סך של 5,000 ש"ח; פילנט, תושב יצהר, שניסה לכאורה להפריע לפינוי המאחז גבעת להבה שליד יישובו ונידון ל-28 ימי מחבוש בגין "התנהגות שאינה הולמת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il