X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישתתף בדיון בו יוחלט אם להחזיר את צינורית ההזנה של חולה סופנית שנותקה בסוף השבוע
▪  ▪  ▪

נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, החליט לקצר את חופשתי בטקסס ולשוב לוושינגטון, כדי להשתתף בדיון האם להחזיר למקומה את צינורית ההזנה של חולה סופנית שנותקה ממנה בסוף השבוע, בצו של שופט. דובר הבית הלבן, סקוט מקללן, אמר כי "מדובר בהצלת חיים".
טרי שיאבו (41) לקתה בדום לב ב-1990 כתוצאה מהפרעות אכילה, אשר גרם לה נזק מוחי חמור ומאז אושפזה בבית החולים ובהוספיס במצב של "צמח". ביום שישי, לאחר מאבק משפטי ארוך וטעון, היא נותקה מהצינור המזין את גופה. בלי הצינור צופים הרופאים כי לשיאבו נותרו כשבועיים לחיות. מחוץ להוספיס בו נמצאת כעת שיאבו, מפגינים רבים נגד המתת החסד.
אמש הודיע דובר הקונגרס האמריקני, כי הושגה פשרה בין הצירים והסנאטורים אשר תאפשר "להציל את חייה" של שיאבו והשינוי האמור בחקיקה האוסרת המתות חסד צפוי לעלות להצבעה. אם יתקבל השינוי יוכלו הוריה של שיאבו, שמתנגדים לניתוקה מהצינורית, לעתור לבית משפט בדרישה להחזיר את צינורית ההזנה למקומה ולהשאירה בחיים עד לדיון נוסף בבית המשפט.
מי שמנהל את המאבק לניתוק הצינור הוא בעלה של שיאבו, מייקל. בעלה הוא האפוטרופוס החוקי של החולה, ולאחר מאבק ארוך נעתר השופט לטענתו - כי אשתו אינה מעוניינת בהארכת חייה באמצעים מלאכותיים. נציין, כי מייקל שיאבו נשוי בשנית, והוא מסתמך על חוות דעת של רופאים שקבעו שהנזק המוחי שנגרם לה הוא בלתי הפיך.
ההורים - קתולים אדוקים אשר טוענים, כי מניעיו של הבעל - הם מניעים כלכליים בלבד וכי הוא מתכוון לתבוע את רופאיה ברשלנות רפואית.
הכנסת אישרה
בארץ - אישרה מליאת הכנסת בתחילת החודש (7.3.05) בקריאה ראשונה את הצעת החוק של שר הבריאות, דני נוה, המאפשרת לרופאים שלא להאריך באופן מלאכותי את חייו של חולה סופני. 77 חברי כנסת תמכו בהצעת חוק. 7 התנגדו ואחד נמנע. חברי הכנסת החרדים התנגדו.

תאריך:  20/03/2005   |   עודכן:  20/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
בית חולים אסותא השיק אתר אינטרנט בו מופיעה רשימת המנתחים והיועצים המלאה של בית החולים; הרשימה מכילה דף פרטי המנתח המציג את תחום התמחותו, תת-ההתמחות וסוגי הניתוחים אותם הוא מבצע
יפעת גדות
המשטרה בארצות הברית דיווחה על בעיה אמיתית בה נתקלו של רציחות דומות בכל רחבי המדינה; במספר מקרים בני נוער 'העתיקו' וחיקו את מה שעשו במשחקי המחשב למבוגרים
מחלקה ראשונה
אירוע של הקרנות סרטים דוקומנטריים יתקיים בבית הקולנוע שבניו יורק, במהלכו יוקרנו 20 סרטים שהופקו בתמיכת הקרן החדשה
גלית יצחק
אב לילד בן 8 דיווח ביום חמישי האחרון למשטרה כי בנו ושני חבריו לכיתה פרצו לרכב; השלושה פרצו לרכב בבת ים וגנבו ממנו תיק שהכיל כסף מזומן; השלושה תוחקרו והועברו לטיפול שירותי הרווחה
מיכאל דבורין
בהכרעת הדין של בית המשפט המחוזי בת"א נקבע בין היתר כי העובדה שהטכנאי לא היה מחבל היתה ידועה היטב למאבטח שכן בין השניים התפתח דין ודברים בטרם שלף המאבטח את אקדחו והרג את הטכנאי; גזר הדין יינתן בקרוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il