X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר התדיינויות ממושכות בחודשים האחרונים מסרב יוסף בראל, מנכ"ל רשות השידור, להקצות תקציב לטובת שידור התחרות היוקרתית
▪  ▪  ▪

שבוע לפני תחילת שלב א' בתחרות הבינלאומית ה-11 לפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין, שיחל ב-28.3.05 ונראה כי רשות השידור לא מתכוונת לשדר אף משלבי התחרות, הן ב"כל המוסיקה" (לשעבר "קול המוסיקה") ברדיו והן בערוץ הראשון בטלוויזיה.
מדובר באירוע תרבותי המתקיים אחת לשלוש שנים בלבד. יו"ר עמותת ארתור רובינשטיין, גד נשיץ, מסר כי הוא "מצר על כך שמטעמים כספיים לא תשודר התחרות. פניתי לשר האוצר בבקשה שיפעל לשינוי המצב, על-מנת לאפשר את השידור".
החל משלב ב', שיחל ב-4.4 תשודר התחרות בלעדית בערוץ התרבות הישראלי מדי ערב בין השעות 20:30 - 23:30, מהם יוכלו ליהנות מנויי HOT בלבד. שלב הגמר, שיתקיים ב-13.4 בהיכל התרבות בשעה 20:00, ישודר בשידור חי בגלי צה"ל ויום למחרת בערוץ התרבות הישראלי.
מערוץ התרבות הישראלי נמסר, כי הערוץ הציע לרשות השידור להעביר לו ב-Feed לרדיו את כל שלב ב' של התחרות, לרבות מאילת, ולרדיו ולטלוויזיה את קונצרט הגמר תמורת 25,000$ בלבד. לאור מצב האגרה ותקציב רשות השידור, הודיעו אנשי הערוץ כי הם מסכימים לקבל כסף זה אם וכאשר יהיה בידי הרשות הסכום האמור - אך הרשות לא נתנה תשובה וזאת למרות שהפגישה הראשונה עם בראל התקיימה לפני למעלה מחודשיים וחצי.
התחרות
התחרות הבינלאומית לפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין נוסדה על-ידי יעקב (יאשה) ביסטריצקי, שכיהן כמנהלה עד התחרות העשירית בשנת 2001. מאז התחרות הראשונה ב-1973 מתקיימת התחרות אחת לשלוש שנים בתל אביב והפכה לאירוע מרכזי בנוף התרבותי של מדינת ישראל ולאחת מתחרויות הפסנתר היוקרתיות בעולם.
לצד קיום ופיתוח התחרות, כוללים יעדי עמותת ארתור רובינשטיין הבינלאומית למוסיקה גם פעילויות מוסיקליות מגוונות במהלך כל השנה. העמותה מוציאה לאור מאמרים, סרטים תיעודיים ומקיימת קונצרטים מיוחדים, במטרה להמשיך את מורשתו ואמנותו של גדול הפסנתרנים במאה ה-20.

תאריך:  21/03/2005   |   עודכן:  21/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך עולה ממחקר בינלאומי שהוצג בכנס השנתי של החברה הנשימתית האירופאית באוסטריה; אצל ילדים שטופלו עם סינגולייר השיעור הממוצע של התקפי האסתמה הופחת בכשליש
רנית נחום-הלוי
ועדת הכנסת אישרה הקיצוץ מתקציב הכנסת בסך של 13 מיליון ש"ח; ועדת הכנסת אישרה את יוזמתו של בר-און בתנאי שהממשלה אכן תחליט על קיצוץ רוחבי בכל המשרדים הממשלתיים לטובת מימון סל התרופות
אורלי ממן
עליה ברווחים בביטוח חיים, ירידה ברווחי ביטוח כללי; יציבות בהכנסות מפרמיות הביטוח שהסתכמו ב-7.13 מיליארד ש"ח: תחלק דיבידנד של 250 מיליון ש"ח
שלומי דיאז
עובדת אגף הרווחה העבירה מידע זה למשטרה כבר לפני כשבוע; המשטרה: ביקשנו שתביא אותה להתלונן
מירב לוי
הלימודים הושבתו לשעה; נשיא אוניברסיטת בן-גוריון: לאחר ההיתנקות יהיה כאן סדר יום חדש; בהפגנה השתתפו אלפי סטודנטים; הפגנת ענק צפויה להתקיים ביום רביעי באוניברסיטת בר-אילן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il