X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סוכנות הביון האמריקנית המרכזית, ה-FBI, ממשיכה במעצרם של מהגרים לבנונים, ירדנים ופלשתינים, החשודים בהשתייכות לרשת ארצית העוסקת בגניבת תחליפי חלב לתינוקות והעברת הרווחים ממכירתם לארגוני הטרור החיזבאללה, החמאס והג'יהאד האיסלמי
▪  ▪  ▪

סוכנות הביון האמריקנית המרכזית, ה-FBI, ממשיכה במעצרם של מהגרים לבנונים, ירדנים ופלשתינים, החשודים בהשתייכות לרשת ארצית העוסקת בגניבת תחליפי חלב לתינוקות והעברת הרווחים ממכירתם לארגוני הטרור החיזבאללה, החמאס והג'יהאד האיסלמי.
בסוף השבוע האחרון נעצרו בעזרת סוכן סמוי שני פלשתינים המתגוררים בשנים האחרונות בארה"ב: עדנאן שלח ואברהים שלח. עשרות מהגרים בלתי חוקיים נוספים, ממוצא ערבי, נעצרו בחודשים האחרונים בכל רחבי המדינה.
כידוע, בחודש מאי ייתחדש משפטו של האזרח האמריקני, סמי אבו אריאן, החשוד כי העביר לארגון הג'יהאד האיסלמי את רווחי חנות המכולת שלו שמכרה מוצרים גנובים, בין השאר, תחליפי חלב.
ראש ה-FBI, אמר בהרצאה לפני חודשים אחדים: "תאמינו לזה או לא. גניבה מאורגנת של תחליפי חלב לתינוקות מהווה בעיה לאומית הולכת וגדלה. במספר מקרים חשודים נשואי החקירה בהעברת תמיכה כלכלית לארגוני טרור".
בסוכנות הביון המרכזית לא יודעים בדיוק להיכן נעלמים כל תחליפי החלב לתינוקות. מעריכים כי חלקם מגיע להונדורס שם הם נמכרים ברווח עצום.

תאריך:  21/03/2005   |   עודכן:  21/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
בשעות האחר הצהריים הורגשה פעילות בטחונית מוגברת באיזור ת"א ולאורך כביש מודיעין ירושלים; בעות הערב הורדה הכוננות אך כוחות הביטחון שומרים על ערנות
אורלי ממן
זינוק של 50% בתשואה על ההון העצמי לרמה של 15.2%; הרווח ברבעון הרביעי הסתכם ב-470 מיליון ש"ח, גידול של 36.2% לעומת הרבעון המקביל; הבנק הכריז על חלוקת דיבידנד של 338.7 מיליון ש"ח, המהווה 27 אגורות למניה
עומר שיקלר
סוגיית הסרט עלתה במהלך דיון בנושא "חופש הביטוי בישראל והתגברות האנטישמיות בעולם"; השופטת הדסה בן-עתו: "זו היתה טעות מצד בית המשפט העליון לאשר סרט שמבוסס כולו על שקרים!"; השופטת דליה דורנר, שכתבה את פסק הדין: "הנזק מהחלטה למנוע את הקרנת הסרט היה עולה מהנזק שבהקרנתו"
רנית נחום-הלוי
כך אמר היום דניס רוס בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת; בדיון שהתקיים היום בוועדה הציג רוס מסמך אסטרטגי הממליץ למדינת ישראל ולגופים היהודיים לחזק הקשרים עם סין במטרה לייצר שיתוף אינטרסים ולמנוע התפשטות אנטישמיות במעצמה הגדולה במזרח
מחלקה ראשונה
אביב גפן ישיר ואתגר קרת יספר מסיפוריו של יהונתן גפן במופע מיוחד בצוותא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il