X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במלאת שנה לחיסולו בידי ישראל של מנהיג החמאס, פתח ארגון הטרור בסידרת אירועים והפגנות שיימשכו כעשרה ימים; אחד מראשי החמאס: "אנו אומרים למנהיגינו המכונסים כעת באלג'יריה - העם הפלשתיני לא יניח את נשקו לעולם, סמל ההתנגדות ישאר גבוה תמיד"
▪  ▪  ▪
כיסאות הגלגלים של יאסין הוצגו בעזה [AP[

דגל ישראל נשרף בהפגנה בקהיר [AP]

הפגנה בקהיר [AP]

קבר יאסין בעזה [AP]

הפגנה בשכם [AP]

הפגנות בשטחים
במלאת שנה לחיסולו בידי ישראל של מנהיג החמאס, השייח' אחמד יאסין, פתח (ג', 22.3.05) ארגון הטרור בסידרת אירועים והפגנות שיימשכו כעשרה ימים ונושאים את השם 'שבוע השאהידים'.
החמאס מצפה להשתתפותם של מאות אלפי פלשתינים בהפגנות, אסיפות ועצרות, ומקווה להפוך את הימים הקרובים למפגן כוח לקראת הבחירות המקומיות והבחירות לפרלמנט שייערכו בחודשים הקרובים.
כעשרת אלפים פלשתינים הפגינו (ג') במרכז שכם כשהם מנופפים בדגלי החמאס. בראש התהלוכה נסעה שיירת כיסאות גלגלים עטופים בתמונותיו של יאסין ובדגלים ירוקים. בימים הקרובים אמורה להתקיים תהלוכה גדולה בקלקיליה.
ראשי החמאס קראו לכל המדינות והמוסלמיות לעשות ככל יכולתן כדי לקיים עצרות והפגנות דומות במקומותיהן.
הפגנות במצרים
סטודנטים מצריים באוניברסיטת אל-אזהר בקהיר ובאסיוט שבדרום המדינה, הפגינו (ג') נגד ישראל לציון שנה לחיסולו של יאסין. ההפגנה הגדולה ביותר נערכה באסיוט, שם קראו הסטודנטים לראשי הליגה הערבית המתכנסים כעת באלג'יריה להכריז מלחמה על ישראל. באוניברסיטה מוקרנים כעת סרטים המראים את "פשעיה של ישראל בפלשתין ולבנון".
מנהיג החמאס מחוץ לשטחים, ח'אלד משעל ואחד מראשי הארגון ברצועת עזה, מוחמד נזאל, דיברו למפגינים באמצעות הטלפון.
הפגנה קטנה יותר, בהשתתפות כאלף איש, נערכה בקהיר. מוחמד נזאל פנה גם שם למפגינים באמצעות הטלפון: "אנו אומרים למנהיגינו המכונסים כעת באלג'יריה - העם הפלשתיני לא יניח את נשקו לעולם. סמל ההתנגדות ישאר גבוה תמיד", הצהיר.
קטר: "מדוע אתם שותקים?"
ארגון הטרור שקיבל עליו אחריות לפיגוע הטרור בסוף השבוע בקטר, בו נהרג אזרח בריטי, הביע זעם (ג') על אזרחי הנסיכות שלא יצאו להפגין לציון חיסולו של השייח' יאסין: "מדוע הפגנתם נגד פיגוע הטרור במקום להפגין נגד חיסול יאסין, אבו-ע'רייב, הרס בתים, הריגת נשים וילדים, הרס מסגדים ותפיסת נשים ואינוסן?, שואל הארגון.
ארגון הטרור, ג'נוד אל-שאם, קורא להמשיך בהתקפות על "מתקנים צבאיים וכנסיות. הרגו את הכופרים בכל מקום בו הם נמצאים", נאמר בהודעתו.
תזכורת: חיסול יאסין
השייח' אחמד יאסין חוסל לפני שנה בדיוק סמוך לשעה 05:00 בבוקר, כשיצא מאחד ממסגדי עזה. מסוקי צה"ל מסוג אפאצ'י שיגרו לעברו מספר טילים וחיסלו אותו יחד עם שמונה מעוזריו ושומרי ראשו. שניים מבניו של יאסין נפצעו.
לאחר החיסול נמסר מצה"ל: "בפעולת כוחות הביטחון הבוקר בצפון רצועת עזה, נהרג מתקיפת חיל האויר ראש ארגון הטרור, חמאס, השייח' אחמד יאסין, האחראי באופן ישיר לעשרות פיגועים ולמותם של אזרחי מדינת ישראל, אזרחים זרים ואנשי כוחות הביטחון".

תאריך:  22/03/2005   |   עודכן:  22/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל הרשקוביץ
רנית נחום-הלוי
ש"ס הצביעה נגד משאל עם ויהדות התורה הצביעה בעד; הצעת החוק עברה על חודו של קול - 9 תומכים מול 8 מתנגדים; מוקדם יותר אמר מקור בש"ס: "לא נהווה מכשול מלהעלות את חוק משאל עם למליאה"
מיכל הרשקוביץ
דברים אלו של שופטת בית המשפט העליון נשמעו בכנס בנושא מינויים פוליטיים, אשר נערך במכללת שערי משפט
שלומי דיאז
כמאתיים מפגינים ירדו אל כביש 2 בקטע שבין צומת פולג לצומת נתניה; הם הבעירו מספר צמיגים אך תוך דקות הצליחה המשטרה להדוף אותם אל צידי הדרך; מוקדם יותר עיכבה המשטרה אוטובוס בסמוך לצומת גלילות
עומר שיקלר, מירב לוי
רב סמל אחמד אל-הייב הורשע בקשירת קשר עם ארגון החיזבאללה; קיבל מארגון הטרור סמים בתמורה למידע ביטחוני רגיש; הוא התכוון להעביר לחיזבאללה מפות קוד, הוראות קשר ואמצעים לראיית לילה; סנגורו: עונש מתון ביחס לעברות; אל-הייב: אני הייתי הקורבן, הייתי חלש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il