X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כמו כן אישר הממונה על ההגבלים העסקיים את המיזוגים בין נטו מלינדה ומילמיט, ויוזמה ופיתוח חקלאי וא.מ.י
▪  ▪  ▪

הממונה על הגבלים עסקיים אישר בשבוע שעבר (17.3.05) לאחר שהתייעץ בוועדה לפטורים ולמיזוגים, את המיזוגים בין החברות נטו מלינדה ומילמיט, נטו עוף טוב ומוצרי עוף טוב, ויוזמה ופיתוח חקלאי וא.מ.י.
המיזוג בין נטו מלינדה סחר בע"מ לבין מילמיט תעשיות בע"מ ומילמיט שיווק בע"מ
נטו היא חברה פרטית העוסקת הן בשיווק של מגוון מוצרי מזון המיוצרים, לרוב, על-ידי חברות קשורות והן בייבוא ובשיווק של בשר קפוא שנשחט באמצעות צוותי שחיטה של הרבנות הראשית.
מילמיט היא חברה פרטית העוסקת בעיבוד ובשיווק בשר ועופות, שנשחטו בכשרויות מהדרין של מספר בדצי"ם הקשורים אליה, והמקובלים על הציבור החרדי. במסגרת המיזוג, נמסר כי נטו אשר תרכוש את כל נכסיה ופעילויותיה של מילמיט, היא חברה העוסקת בשיווק של בשר בכשרויות של מספר בדצי"ם שונים ומייבאת כיום בשר בקר קפוא באמצעות נטו, בעוד ששאר משווקי הבדצי"ם מייבאים באמצעות יבואנים אחרים.
בחינת המיזוג על-ידי הממונה העלתה, כי לא קיימים חסמי כניסה משמעותיים לייבוא בשר בכשרויות הבדצ"ים השונים, וכי בשוק פועלים מספר יבואני בשר, חלקם בעלי נתחי שוק גדול מזה של נטו. כמו כן, ישנם משווקים רבים העוסקים בשיווק הבשר בכשרויות הבדצי"ם השונים, המתחרים בינהם על השיווק לציבור החרדי. לאור זאת, הערכת הממונה היא כי לא צפויה פגיעה בתחרות
בעקבות המיזוג.
מיזוג בין נטו עוף טוב (שאן) בע"מ
לבין מוצרי עוף טוב (2001) בע"מ
עוף טוב היא חברה פרטית העוסקת בשחיטת פטם והודו, ושיווקם בין היתר למפעלים המייצרים מוצרי עוף והודו מעובדים. מוצרי עוף טוב היא חברה פרטית בבעלות עוף טוב וטבעול (1993) בע"מ, העוסקת בייצור ובשיווק מוצרי עוף והודו מעובדים.
במסגרת המיזוג, נמסר כי עוף טוב תרכוש את מלוא מניותיה של מוצרי עוף טוב מידי טבעול. כיום, עוף טוב היא אחת מספקיות חומרי הגלם לתעשיית מוצרי הפטם וההודו המעובדים, ומספקת חומרי גלם גם למוצרי עוף טוב.
בחינת המיזוג העלתה, כי נתח השוק של עוף טוב בתחום אספקת פטם והודו, ונתח השוק של מוצרי עוף טוב בתחום שיווק מוצרי פטם והודו מעובדים אינם גבוהים דים על מנת להעלות חשש תחרותי בתחומים הרלוונטיים כפועל יוצא מהמיזוג.
לאור זאת, החליט הממונה כי בהתחשב במעורבותה המתקיימת הלכה למעשה של עוף טוב במוצרי עוף טוב כבר היום, המיזוג הנדון לא צפוי לשנות את המצב התחרותי הקיים ולכן אושר.
מיזוג בין יוזמה ופיתוח חקלאי אגודה שיתופית חקלאית בע"מ לבין א.מ.י - אפרוחי משואות יצחק, שותפות מוגבלת
יוזמה היא אגודה שיתופית חקלאית בבעלות משואות יצחק. החברה היא חברת אחזקות, אשר לה חברות העוסקת בעיקר בתחומי המגבונים הלחים, הויטמינים ותוספי המזון. למשואות יצחק פעילות בתחומי חקלאות, הכוללת, בין השאר, לול פטם. א.מ.י היא שותפות בבעלות משואות יצחק ורמית ושות' (1991) שותפות מוגבלת, מקבוצת א.ת. השותפות עוסקת בגידול תרנגולות המטילות ביצים לרבייה, הדגרת הביצים ומכירת האפרוחים הבוקעים מהם למגדלי פטם.
במסגרת העיסקה שאושרה, יוזמה תרכוש את מלוא מניותיה של רמית בא.מ.י. בעסקת המיזוג תגדיל משואות יצחק באופן עקיף את אחזקותיה בא.מ.י ונפרמים קשרים אנכיים ואופקיים בין א.מ.י לבין מדגרה נוספת הקשורה לרמית. לאור זאת, אושר המיזוג.

תאריך:  23/03/2005   |   עודכן:  23/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
הוסיפה: התוכנית קובעת תוספת של 2.5 מיליארד ש"ח ל-5 השנים הבאות; רקטור אוני' חיפה: כמה טוב שאתם לוקחים על עצמכם משימה שאנחנו נכשלנו בה; ראשי אגודות הסטודנטים שוחררו מהמעצר
ארי סירקין
סגן רשם הפטנטים נעתר לבקשתה של חברת פלא-פון תקשורת בע"מ, והורה על ביטול פטנט המתייחס לשיטת ביצוע שיחות טלפון משולמות מראש
עומר כרמון
המלך עבדאללה בפגישה עם מנהיגים יהודיים: "סוריה והחיזבאללה מעוניינים להסיט את תשומת מהלב מההתרחשויות בלבנון"; "הצלחנו לסכל הסתננויות טרוריסטים לישראל"; לפחות שני בני אדם נרצחו הלילה בפיצוץ שאירע מחוץ לקניון מסחרי בעיירה נוצרית; חברי פרלמנט לבנוניים: "ברור שמישהו מנסה להעביר מסר לאופוזיציה"
עומר כרמון
עיתוני הודו ציטטו אמש בהרחבה, דוח חדש אותו הפיקו פקידי נמל התעופה בן-גוריון, אשר מזהיר כי אנשים המגיעים מהודו בלבוש מרופט עלולים להיחשד כסוחרי סמים; כזכור, לפני שמונה חודשים התעוררה סערה בישראל כאשר פקידי מנהלת ההגירה בניו-זילנד אמרו: "הישראלים - עם של מרגלים וסוחרי סמים"
עומר שיקלר
מדובר בביקור הסטורי של מנהיג רוסי בארץ; פוטין נענה להזמנתו של נשיא המדינה; ייפגש בארץ עם הצמרת המדינית וידון בתהליך השלום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il