X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רימון הושלך על ביתו של תושב העיר המוכר למשטרה; על-פי המשטרה הוא בסכסוך עם האחים לוי, שאחד מהם עצור בחשד לניסיון לירות טיל לאו על עבריין יריב
▪  ▪  ▪

תושבת חדרה נפצעה לפנות בוקר באורח קל מפיצוץ רימון רסס שהושלך לתוך ביתה בשכונת ויצמן בעיר. לדברי המשטרה הרימון כוון לבעלה, המוגדר על-ידי המשטרה כאחד מראשי הפשע באזור חדרה. לפני כחודש נעצר הבעל בן ה-30 בחשד למעורבות בניסיון סחיטה. האישה קיבלה טיפול בבית החולים. לבית נגרם נזק כבד.
לדברי המשטרה בעל הבית החזיק בעבר מגרש מכוניות בחדרה והסתכסך עם האחים אלירן ואלון לוי שניסו לסחוט אותו. מאז, אומרים במשטרה, גורמי המודיעין סבורים כי בעל הבית חבר לכנופיה יריבה שמנהלת מלחמת כנופיות עם האחים לוי על השליטה בעולם התחתון באזור.
יש לציין כי נגד אלירן לוי הוגש לפני כשבועיים כתב אישום הקשור למלחמת הכנופיות בחדרה. על-פי כתב האישום אלירן לוי ויוסי תורג'מן, בני 24 מחדרה, נאשמים, בין היתר, באחזקת אמל"ח מסוג טיל לאו, בניסיון לרצוח באמצעותו אדם שבו חשדו כי היה מעורב ברצח קרוב משפחתם, ובגרימת תאונה קטלנית בה נהרגה מירב גבאי, תושבת פרדס חנה בת 27, בשעה שרכבם של הנאשמים התנגש ברכבה כשניסו להמלט משוטרים.
שני הנאשמים ניצפו ב-16 בפברואר ביחד עם שניים אחרים, אלעד בן-חיים ויואב חג'ג', סמוך לאולם האירועים "פאר" בחדרה שם חגג אדם בשם חני ג'רבי שמחה משפחתית. ג'רבי ולוי, על-פי המודיעין המשטרתי, מסוכסכים, ומנהלים מאבקי שליטה בעולם התחתון באזור. לוי חשד כי ג'רבי מעורב ברצח אחיו שאירע לפני כחודשיים וברצח חמו שאירע לפני כחודש.
באולם נכחו אותה עת מאות אורחים. המשטרה, שקיבלה מידע על הכוונה לפגוע בג'רבי, הציבה מארבים סמויים באזור. מפקד ימ"ר צפון, מנחם חבר, שקיבל הודעה כי צוות שלו זיהה תנועה של ארבעת החשודים לעבר האולם, החליט לבצע מעצר מונע. אלא שארבעת החשודים הבחינו בשוטרים והחלו במנוסה מהמקום.
תחילה עצרו השוטרים את רכבם של בן-חיים וחג'ג', אך ניסיון לעצור את הרכב השני בו היו לוי ותורג'מן לא צלח. אלו נסעו במהירות ובנסיעה פראית. בדרך התנגשו במכוניתה של גבאי וגרמו למותה. כוח משטרתי שהגיע למקום עצר אותם.
טענות רבות הושמעו כלפי המשטרה על שניהלה מרדף וסיכנה חיי עוברי אורח. במשטרה הכחישו קיום מרדף וטענו כי ניתנה הוראה שלא לרדוף אחר הרכב.
בדיקת השטח סביב אולם הארועים גילתה מקום מחבוא שבו הוסתר טיל לאו. מאחר ולטענת הבלשים ארבעת החשודים נראו באותו אזור, המשטרה מייחסת להם תכנון מוקדם של כוונה לרצח, וטוענת כי הטיל הונח שם מבעוד מועד כדי לשמש אותם בביצוע ההתנקשות, שכאמור סוכלה.
פרקליטות מחוז הצפון גיבשה כתב אישום נגד הארבעה וביקשה את מעצרם עד תום ההליכים הפליליים. לוי טען בבימ"ש, כי המשטרה מעלילה עליו. "אין לי שום קשר לטענות הללו", אמר בבית המשפט.
לפני כשלושה שבועות עם הגשת כתב האישום נפצע לוי באורח קשה בעת ניסיון להתנקש בחייו בתוך תא המעצרים במשטרת טבריה, במה שהוגדר כאחד המחדלים הגדולים שאירעו במשטרה בתקופה האחרונה.
לוי נדקר במסדרון בעת יציאה ל"טיול יומי" במבנה המעצרים. עם הגשת כתב האישום נגדו, נלקח לוי למבנה המעצרים "העמקים" בטבריה, שם אמור היה להיות מופרד משאר עצורים מחשש שינסו לפגוע בו. על-פי התחקור הראשוני, לוי הוצא מתאו כדי לאפשר לו מה שמכונה "טיול יומי", מצב בו עציר יוצא לשעה מהתא ורשאי להסתובב בחצר סגורה. אלא שעל-פי הכללים, עציר שעשוי להוות מטרה ליריביו צריך לצאת לבד או עם עציר אחר שאינו מהווה סכנה לחייו.
לוי יצא לחצר ולפתע התמוטט. אז התברר כי נדקר בפלג גופו העליון. הוא פונה לבית החולים פוריה, אך מצבו הידרדר. הוא פונה מאוחר יותר לחדר ניתוח בבית החולים רמב"ם בחיפה.
הדוקר נחקר אך לא שיתף פעולה עם חוקריו. המשטרה מעריכה שלא מדובר באירוע נקודתי על-רקע סכסוך שהתפתח באותו רגע, אלא באירוע מתוכנן שגובש מחוץ למבנה המעצרים על-ידי כנופיה יריבה שמזה תקופה ארוכה מנהלת נגד לוי ואנשיו מאבק חסר פשרות על השליטה בעולם התחתון באזור חדרה.

תאריך:  27/03/2005   |   עודכן:  27/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
חוקי הכנסייה מכתיבים כי על הנסיך לכפר על ניאוף שביצע ולהתנצל בפני אנדרו פרקר באוולס על כך שהרס את נישואיו
הדר פרבר
כך עולה מדוח חדש שפורסם באובזרבר הבריטי הבוקר; הסיכויים של בני המיעוטים להיפגע - הוכפל פי ארבעה מ-2000
מירב לוי
ההסכם ייכנס לתוקף החל מה-1 באפריל 2005 ועד ה-28 באוקטובר 2005; הטיסות תתבצענה במטוסי בואינג 757 של חברת ארקיע עם שתי מחלקות שירות
מיכאל דבורין
הדברים נחשפו במסגרת תגובה שהגישה חברת החשמל בעתירה שהוגשה כנגדה על-ידי הספק לאחר שזו השעתה אותו מכל ההליכים בעקבות הפרשה
אורלי ממן
מס החברות הממוצע באיחוד האירופי המורחב - 24%; מס החברות הממוצע ב-9 מהמדינות המצטרפות- 16% לעומת 34% מס בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il