X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסכום שיוקצה לקרן יעמוד על 35 מיליון ש"ח; סך התרומות של החברה לישראל, שבבעלות עופר, בשנת 2004 - 9 מיליון ש"ח; בנוסף, ממירות חברות הקבוצה את השי לחגים (ראש השנה ופסח) שהיה נהוג לשלוח לעמיתים וגורמים חיצוניים - לחבילת מוצרי מזון ותווי שי ומקדישות אותם כתרומה למשפחות נזקקות בערי הפיתוח
▪  ▪  ▪

סמי עופר וקבוצת החברה לישראל שבשליטתו יעמידו 35 מיליון ש"ח לטובת הקמת קרן למימון תרופות מצילות חיים שאינן כלולות בסל הבריאות.
דובריו של עופר ציינו, כי ההחלטה להקים את הקרן נובעת מהמציאות השוררת בארץ, שקיבלה לאחרונה ביטוי מוחשי בויכוח הציבורי שהתנהל בתקשורת ובממשלה, לפיו נותרים חולים רבים הסובלים ממחלות קשות, ללא יכולת לממן רכישת תרופות יקרות שאינן כלולות בסל.
"התגייסות מר סמי עופר וקבוצת החברה לישראל לטובת אותם חולים משקפת את הכלל היהודי הבסיסי לפיו "כל המציל נפש אחת מישראל - כאילו הציל עולם מלא". עופר וקבוצת החברה לישראל מבקשים באמצעות הקמת הקרן לתרום את חלקם בקיום הזכות הבסיסית של כל אדם לבריאות ולחיים".
מעורבות חברתית קהילתית של קבוצת החברה לישראל
יוסי רוזן, מנכ"ל החברה לישראל ציין, כי הפעילות למען הקהילה ובקהילה בישראל הם חלק מהמעורבות ותחושת האחריות החברתית של בעלי המניות ועובדי החברה. התוכנית הארצית המרכזית של החברה לישראל וחברות הבנות לתמיכה וסיוע לקהילה נכנסה לשנת פעילותה הרביעית עם 45 מועדוניות.
סך התרומות של הקבוצה בשנת 2004 הסתכמו בכ-9 מיליון ש"ח. התרומות במועדוניות כוללת התנדבות ערה של העובדים, תיקונים במבני המועדוניות, פיתוח סביבתי, זיווד המועדוניות במחשבים, ציוד חשמלי למטבח, במשחקים וספרים, וכן בפעילויות העשרה, טיולים, פעילויות בחגים ובחופשות.
בשנת 2004 אישרו הדירקטוריונים של החברה לישראל, כי"ל וצים, תרומה לבניית בית קבע לנערים ומתבגרים אוטיסטים בירושלים בסכום של כ-1.5 מיליון ש"ח. בנוסף, נרתמה הקבוצה לסיוע ותמיכה ביום ההתרמה הארצי לאלו"ט בסכום של כ-1 מיליון ש"ח. כי"ל תרמה סך של 0.5 מיליון ש"ח בשנת 2004 לבית חולים סורוקה בנגב.
מעבר לפעילות זו, ממירות חברות הקבוצה את השי לחגים (ראש השנה ופסח) שהיה נהוג לשלוח לעמיתים וגורמים חיצוניים - לחבילת מוצרי מזון ותווי שי ומקדישות אותם כתרומה למשפחות נזקקות בערי הפיתוח וכן מחלקת חבילות ממתקים לילדים חולי סרטן המאושפזים ומטופלים גם במסגרות יומיות במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע ובמקומות אחרים.

תאריך:  29/03/2005   |   עודכן:  29/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
מסקר שכר עדכני שערכה חברת טריפלטק, לקראת תערוכת "טכנולוגיה 2005" עולה, כי חלה עלייה חדה ברמות השכר של עובדי ההיי-טק; התערוכה הבינלאומית, תערך בין התאריכים 20-23 ביוני בגני התערוכה בת"א
אורלי ממן
הרווח השנתי מסתכם ב-33 מיליון דולר עם הכנסות של 1.4 מיליארד דולר; ההרעה בתוצאות הרבעון הרביעי מוסברת בחברה במחירי הדלק הסילוני, שרשמו זינוק חד של קרוב ל-70%
הדר פרבר
טרי שיאבו, חולה סופנית שנותקה מצינורית ההזנה בעקבות צו ביהמ"ש, עדיין בחיים וכבר דנים במש
אורלי ממן
הרווח הנקי לשנת 2004 גדל ב-143% וברבעון הרביעי זינק הרווח הנקי ב-490% ל-82 מיליון דולר; השיפור בריווחיות נובע בעיקרו מתנאי שוק טובים יותר, שהתאפיינו בגידול בביקושים ועליות מחירים, בעיקר באשלג, מגנזיום ובחלק ממוצרי הברום; בנוסף, חל גידול כמותי במכירות חלק מהמגזרים, כולל גידול ניכר במכירות מוצרי הברום ומכירות שיא של דשנים וחומצה זרחתית באיכות מזון.
הדר פרבר
ב-26 יתקיימו הבחירות לנשיאות המדינה; בקייב, אשר מונה לראשות הממשלה, יגיש את מועמדותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il