X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העיסקה התבצעה בהתאם להחלטה העקרונית למכור את "סיגנצ'ר", שנתקבלה לא מכבר על-ידי דירקטוריון בנק הפועלים; מכירת מניות סיגנצ'ר תאפשר לבנק הפועלים להפנות משאבים כספיים לפיתוח פעילויות אחרות
▪  ▪  ▪

בנק הפועלים סיכם עם קבוצת חתמים על מכירת יתרת החזקותיו בבנק "סיגנצ'ר" בניו יורק. בהתאם לסיכום ימכרו כ-15.2 מיליון מניות של "סיגנצ'ר" לציבור, במחיר של 26.4 דולר למניה. כמו כן, תינתן לחתמים אופציה לרכוש כ-2.1 מניות נוספות. התמורה הכוללת מהעיסקה תעמוד על כ-460 מיליון דולר.
העיסקה התבצעה בהתאם להחלטה העקרונית למכור את "סיגנצ'ר", שנתקבלה לא מכבר על-ידי דירקטוריון בנק הפועלים. החלטת הדירקטוריון התקבלה בעקבות דיונים שהתקיימו בתקופה האחרונה בדרגים המקצועיים, בהנהלה ובדירקטוריון של בנק הפועלים על תהליכי יישום התוכנית האסטרטגית הרב-שנתית. במסגרת הדיון ניתן דגש מיוחד לסביבה הרגולטורית בה פועל הבנק בארץ ובחו"ל.
מכירת מניות "סיגנצ'ר" תאפשר לבנק הפועלים להפנות משאבים כספיים לפיתוח פעילויות אחרות. בנק הפועלים הודיע בעבר כי הוא מתכוון להגדיל משמעותית את נתח הפעילות הבינלאומית שלו בשנים הבאות. כוונה זו מוצאת את ביטוייה גם בתוכנית האסטרטגית הרב-שנתית של הבנק. בנק הפועלים ימשיך להרחיב ולהעמיק את פעילותו הבינלאומית באמצעות סניפי הבנק ונציגויותיו ברחבי העולם, וכמו כן באמצעות רכישת עסקים חדשים התואמים את התוכניות האסטרטגיות של הבנק.
שלמה נחמה: "בנק "סיגנצ'ר היה בין היוזמות העסקיות הבינלאומיות המוצלחות ביותר של בנק הפועלים. הבנק הצליח תוך זמן קצר יחסית לממש הזדמנות עסקית וזכה לאמון רב מצד הלקוחות. הוא עבר לרווחיות תוך תקופה קצרה משמעותית מזו שתוכננה. שתי הנפקות של מניות סיגנצ'ר בבורסת נסדא"ק הניו-יורקית זכו להצלחה גדולה".
"עם השלמת העיסקה על מכירת סיגנצ'ר מבקשים הדירקטוריון וההנהלה של בנק הפועלים להודות ללקוחות סיגנצ'ר, לעובדיו, למנהליו ולדירקטוריון, ובעיקר למנכ"ל ג'וזף דה-פאולו וליו"ר סקוט שיי. בנק הפועלים משוכנע כי התשתית שנבנתה בסיגנצ'ר איתנה וטובה, והיא תבטיח כי הבנק ימשיך לצמוח ולשגשג", אמר יו"ר דירקטוריון הבנק.

תאריך:  29/03/2005   |   עודכן:  29/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
המרכז האוניברסיטאי לבריאות הנפש בבאר שבע הודיע על שירות חדש במסגרתו יוכלו אנשים מאזור הדרום לעבור בדיקה והתערבות טיפולית נפשית מרחוק באמצעות מערכת תקשורת וידאו
מירב לוי
עד כה העניק תשובה מלגות לכ-1,300 סטודנטים בהיקף כולל של כארבעה מיליון ש"ח
הדר פרבר
הכלב שנבחר לגלם ככוכב הדרמה "מישהו לרוץ איתו" על-פי ספרו של דוד גרוסמן נפצע וכעת מחפשים מחליפים
אורלי ממן
יוסי רוזן: "התוצאות הכספיות הטובות בשנת 2004 הינן המשך המגמה הרב שנתית של שיפור הרווחיות הנובע מצמיחה מושכלת בצד ההכנסות, לצד פעילות שקדנית בצד ההוצאות כולל צעדי התייעלות משמעותיים"
אורלי ממן
הסכום שיוקצה לקרן יעמוד על 35 מיליון ש"ח; סך התרומות של החברה לישראל, שבבעלות עופר, בשנת 2004 - 9 מיליון ש"ח; בנוסף, ממירות חברות הקבוצה את השי לחגים (ראש השנה ופסח) שהיה נהוג לשלוח לעמיתים וגורמים חיצוניים - לחבילת מוצרי מזון ותווי שי ומקדישות אותם כתרומה למשפחות נזקקות בערי הפיתוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il