X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך, אישרה ועדת העבודה, הרווחה והבריאות את תקנות הבטיחות בעבודה בלייזר; התקנות מחייבות פיקוח על העוסקים בקרינת לייזר, קובעות הוראות בטיחות במקום עבודה בו נעשה שימוש במוצרי לייזר מסוכנים, בתחום הרפואה, ניתוחי העיניים, תעשיה, חיתוך מתכות, קוסמטיקה ומחקר
▪  ▪  ▪

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות בראשות ח"כ שאול יהלום אישרה (יום ג', 29.3.05) את תקנות הבטיחות בעבודה "גיהות תעסוקתית ובטיחותית", העוסקים בקרינת לייזר.
עד היום, לא היתה התייחסות בחוק בנוגע לחשיפה לכל הסיכונים האפשריים בתחום זה. התקנות שאושרו מחייבות פיקוח על העוסקים בקרינת לייזר, קובעות הוראות בטיחות במקום עבודה בו נעשה שימוש במוצרי לייזר מסוכנים, בתחום הרפואה, ניתוחי העיניים, תעשיה, חיתוך מתכות, קוסמטיקה ומחקר.
כך קובעות התקנות, כי בכל מקום עבודה שכזה ימונה ממונה על בטיחות לייזר שיהיה אחראי על בטיחות עובדים בכל הנוגע לסיכוני לייזר. תפקיד הממונה יהיה גם להדריך ולאמן כל עובד חדש, באופן שוטף וקבוע, בכתב ובעל פה כללי הגנה בנושא השימוש בלייזר ויסופקו לעובדים העלולים להיחשף לקרינת לייזר אמצעי מגן, לרבות ביגוד ומשקפי מגן המתאימים להפעלת מוצר לייזר.
במקום העבודה יוצבו שלטים בהתאם לתקנות מסירת המידע, בהם יצויינו כל הסיכונים הנילווים להפעלת מוצר לייזר ואמצעי הבטיחות והזהירות הנדרשים. אחת לשנה לפחות יבוצעו בדיקות סביבתיות-תעסוקתיות באמצעות מעבדה מאושרת, כאשר בהתאם לממצאי הבדיקה ישופרו אמצעי הבטיחות במקום. כמו-כן מקום עבודה אשר מפעיל לייזר יידרש לתחם אזור סיכון לייזר.
העובד בלייזר יידרש למלא בקפידה אחר הוראות הבטיחות כאמור, להודיע למעביד או לממונה על כל תקלה או שינוי מהותי שחל במבנה מוצר הלייזר או בהתקני הבטיחות שלו ועל כל סיכון שנתגלו לו במהלך העבודה. כמו-כן, יידרש עובד להתייצב להדרכה במקום ובמועד שיורה לו המעביד או הממונה. עוד קובעות התקנות תנאים לאישור ממונה, מהן סמכויות מעבדה מאושרת ועוד.
לדברי יו"ר הוועדה, ח"כ שאול יהלום: "לא ייתכן להשאיר את תחום הלייזר, אשר השימוש בו בתעשיה ובמקומות עבודה מתרחב מדי יום, פרוץ".

תאריך:  29/03/2005   |   עודכן:  29/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ועדת הבדיקה של ממשלת יוון צפויה למתוח ביקורת קשה על פטריארך ירושלים; ממשלת ירדן הורתה לאירינאוס להגיב בכתב בתוך 72 שעות לפרשה שנחשפה בעיתון מעריב; מלך ירדן סירב לפגוש את הפטריארך; שגריר ישראל באתונה: "אנו תומכים בשמירת דמותה היוונית של הכנסייה בירושלים"
עומר שיקלר
כך נכתב בדוח מיוחד של ארגון בצלם; הדוח עוסק בעיקרו באוכלוסיה הפלשתינית המתגוררת ברצועת עזה, אך גם במתנחלים ובתוכנית ההינתקות; "מדיניותה של ישראל לא נולדה יש מאין - היא באה כתגובה לגל הפיגועים ששטף את ישראל"
עומר כרמון
בטקס שנוהל בידי רבנים וכמרים הובא הערב לקבורה אפרם של עשרות אלפי בני אדם שנרצחו בידי הנאצים במחנה הריכוז זקסנהאוזן, צפונית לברלין; האפר הוטמן ב-150 כדי חרס המכילים 30 ק"ג כל אחד
שלומי דיאז
הכוננות הוכרזה במחוזות הצפון והדרום אולם גם משטרת ירושלים תתגבר כוחותיה; היום יציינו אלפי אזרחים ערבים את יום הזכרון ה-29 של יום האדמה
עומר כרמון
נשיא הליגה הקתולית האמריקנית: "אנו מאוכזבים, חשבנו שהאיש הזה נפטר מהמכשפה כשהיא גילתה את הקבלה"; "הליגה הקתולית תשמח לשלוח לה תחפושת של מכשפה ולבעלה נשלח מטאטא עם הוראות שימוש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il