X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מפקד המחוז הדרומי ערך כינוס עם שוטריו כהכנה לביצוע תוכנית ההינתקות; מפקד הכוח יהיה תנ"צ אהרון פרנקו
▪  ▪  ▪

מפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב אורי בר לב, קיים (יום ג, 29.3.05) בעיר שדרות שיחה ארוכה עם סגל הפיקוד במחוז ועם מאות מקציניו ושוטריו. מפקד המחוז ביקש לשוחח עם השוטרים על תוכנית ההינתקות, להעביר מידע על המשימה ולשמוע את תחושות השוטרים. המחוז הדרומי במשטרה מופקד על פינוי ישובי רצועת עזה.
בכנס אמר, בין היתר, מפקד המחוז: "עלינו להיות רגישים אך גם נחושים כדי להשיג את המטרות העומדות לפנינו ולבצע את המטלה המוטלת שהיא ביצוע תוכנית ההינתקות. כמפקדים עלינו להיות דמות שתוביל את השוטרים לבצע את המטלה כפי שרצוי ונדרש".
על-פי תוכנית המבצע, המשטרה תבצע את הפינוי וכוחות צה"ל יאבטחו במעגל השני ובהוצאת סרבנים מהבתים. כפי שדווחנו בעבר, כששת אלפים שוטרים יופקדו על ביצוע המשימה. כל תחנה בארץ תספק כשלושים אחוזים ממצבת כוח האדם שלה לטובת כוח המשימה המיוחד. הכוח ישהה בבסיס מיוחד שיועבר לטובתו בחבל אשכול.
בנוסף, יתוגבר הכוח ביחידות המיוחדות של המשטרה וצה"ל. היום נודע כי מפקד הכוח במשימת הפינוי יהיה תת ניצב אהרון פרנקו, כיום סגן מפקד מחוז המרכז במשטרה. בעבר שימש כסגן ראש אגף המבצעים, מפקד מרחב השרון וסגן מפקד מרחב השפלה.

תאריך:  29/03/2005   |   עודכן:  29/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
כך, אישרה ועדת העבודה, הרווחה והבריאות את תקנות הבטיחות בעבודה בלייזר; התקנות מחייבות פיקוח על העוסקים בקרינת לייזר, קובעות הוראות בטיחות במקום עבודה בו נעשה שימוש במוצרי לייזר מסוכנים, בתחום הרפואה, ניתוחי העיניים, תעשיה, חיתוך מתכות, קוסמטיקה ומחקר
עומר כרמון
ועדת הבדיקה של ממשלת יוון צפויה למתוח ביקורת קשה על פטריארך ירושלים; ממשלת ירדן הורתה לאירינאוס להגיב בכתב בתוך 72 שעות לפרשה שנחשפה בעיתון מעריב; מלך ירדן סירב לפגוש את הפטריארך; שגריר ישראל באתונה: "אנו תומכים בשמירת דמותה היוונית של הכנסייה בירושלים"
עומר שיקלר
כך נכתב בדוח מיוחד של ארגון בצלם; הדוח עוסק בעיקרו באוכלוסיה הפלשתינית המתגוררת ברצועת עזה, אך גם במתנחלים ובתוכנית ההינתקות; "מדיניותה של ישראל לא נולדה יש מאין - היא באה כתגובה לגל הפיגועים ששטף את ישראל"
עומר כרמון
בטקס שנוהל בידי רבנים וכמרים הובא הערב לקבורה אפרם של עשרות אלפי בני אדם שנרצחו בידי הנאצים במחנה הריכוז זקסנהאוזן, צפונית לברלין; האפר הוטמן ב-150 כדי חרס המכילים 30 ק"ג כל אחד
שלומי דיאז
הכוננות הוכרזה במחוזות הצפון והדרום אולם גם משטרת ירושלים תתגבר כוחותיה; היום יציינו אלפי אזרחים ערבים את יום הזכרון ה-29 של יום האדמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il