X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הגידול ברווחי החברה משקף שיפור בכל תחומי פעילותה; מקור הרווח העיקרי של הקבוצה היה ממימוש השקעות, אשר הסתכם בכ-161.5 מיליון שקל לעומת כ-15.2 מיליון שקל אשתקד
▪  ▪  ▪

פולאר השקעות, מקבוצת שרם פודים קלנר סיימה את שנת 2004 עם רווח נקי של כ-46 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-46.5 מיליון שקל בשנת 2003.
הרווח הנקי של החברה ברבעון הרביעי של שנת 2004 הסתכם בכ-4.3 מיליון שקל בהשוואה לרווח נקי של 1.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווחי פולאר בשנת 2004 משקף שיפור בכל תחומי פעילותה.
פולאר השקעות, המנוהלת על-ידי אביגדור קלנר, המשיכה בשנת 2004 בישום אסטרטגיה עיסקית, במרכזה תוכנית למיקוד עסקי וארגוני בארבעה תחומי פעילות: תקשורת וטכנולוגיה, דפוס דיגיטלי, נדל"ן ותשתיות וסחר ושירותים.
ערך החזקותיה הנוכחיות של קבוצת פולאר במניות סחירות של חברות מוחזקות ואחרות, כדוגמת ניפסון, מאינד, פרטנר, מבני תעשיה, אראל תקשורת ודור כמיקלים מסתכם בכ-493 מיליון שקל ומשקף עודף שווי בסך של כ-293 מיליון שקל בהשוואה לערך החזקות אלו בספרים.
השווי בספרים, הינו לאחר הפחתת שווי ההחזקה בדור כימיקלים (10.7%) בסך של 22 מיליון שקל לכ-16 מיליון שקל בהתאם להערכת שווי חיצונית של דור בה הוערכה החברה בין 124 ל-145 מיליון שקל.
במסגרת התוכנית האסטרטגית המשיכה הקבוצה בארגון מחדש של מבנה ההתחייבויות הפיננסיות ותנאיהן ובשנת 2004 הקטינה יתרת ההתחייבויות הפיננסיות נטו בכ-100 מיליון שקל לסך של כ-590 מיליון שקל. בחודש החולף גייסה החברה כ-107 מיליון שקל ממשקיעים מוסדיים מהנפקת אג"ח ואופציות.
על-פי נתוני דוח, הרווח וההפסד של החברה לשנת 2004 מצביעים על גידול של כ-72% בהכנסות ממכירות ושירותים לסך של כ-934 מיליון שקל. העלייה נובעת בעיקר מגידול בהכנסות פולאר נדל"ן ומגידול בקצב ההכנסות של טליט. טליט צפויה להנפיק בבורסת ה-AIM בלונדון לפי שווי של כ-115 מיליון דולר, אחרי הכסף, בתחילת אפריל. את שנת 2004 סיימה טליט עם הכנסות בהיקף של כ-419 מיליון שקל לעומת 128 מיליון שקל בשנה הקודמת.
מקור הרווח העיקרי של הקבוצה בשנת 2004 היה ממימוש השקעות, אשר הסתכם בכ-161.5 מיליון שקל לעומת כ-15.2 מיליון שקל אשתקד. רווח זה נבע בעיקר ממימושי השקעות במאינד, פוינטר, חצרות הדר, אופטי קנדה וטרנסכלל, הנפקת ניפסון וממכירת בנין במנהטן.
לאחר תקופת הדוח דיווחה הקבוצה על שלושה מהלכים שיתבטאו בדוחותיה לשנת 2005: מכירת מניות פרטנר שבגינן תרשום רווח הון, לפני מס של בין כ-86 לכ-117 מיליון שקל, הנפקה ומכירת מניות ניפסון שבגינן תרשום רווח הון, לפני מס של כ-35.5 מיליון שקל והנפקת טליט שבגינה תרשום החברה רווח הון של כ-55 מיליון שקל.
עלות שכרו של אביגדור קלנר, יו"ר ומנכ"ל פולאר השקעות הסתכמה בשנת 2004 ב-3.7 מיליון שקל. עלות השכר מורכבת משכר בסיסי של כ-1.8 מיליון שקל ועוד בונוס של 3% מרווחי החברה לפני מס.

תאריך:  30/03/2005   |   עודכן:  30/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
הכנסות הקבוצה בשנת 2004 הסתכמו ב-9.2 מיליארד ש"ח, גידול של 20% לעומת כ-7.7 מיליארד ש"ח בשנת 2003; הרווח ברבעון הרביעי הסתכם ב-17 מיליון ש"ח, גידול של 52% לעומת הרבעון המקביל
מיכאל דבורין
כך גזר בית המשפט המחוזי בת"א אשר קיבל את עסקת הטיעון שנחתמה בין שר האנרגיה לשעבר ובין הפרקליטות; כזכור שגב הורשע במסגרת עסקת טיעון בניסיון להברחת אקסטזי מהולנד לישראל ובזיוף דרכון דיפלומטי
גלית יצחק
מה-1 באפריל הנהגים פטורים מהחובה להדליק את פנסי הנסיעה הראשיים בכבישים בינעירוניים בשעות היום; החובה להדליק אורות גם ביום תקפה בתנאי ראות קשה
ארי סירקין
בית המשפט המחוזי בחיפה דחה בקשה לאישור תביעה כתובענה ייצוגית, אשר הוגשה במסגרת תביעה נגד תנובה ונגד הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו; במרכזה של התביעה נצבה הטענה כי תנובה מכרה תחת המותג "מאמא עוף" מוצרי עוף והודו תוך הצגתם כ"טריים", בעוד שנטען כי המדובר במוצרים "מעובדים"
הדר פרבר
עודדו מאמר שכתב תלמיד על רצח של חיילים ישראלים בכיפת הסלע בירושלים; אחת המורות כתבה: סיפורו של התלמיד "עדיין חי והסוף יקרה בקרוב כשאלוהים יאחד אותנו בירושלים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il