X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
- הועה מטעם מגה ספורט
▪  ▪  ▪

קובי מויסה, מנכ"ל מגה ספורט מסר היום כי כחלק מקידום תרבות הספורט והפנאי בישראל, ובשל החשיבות הרבה לתמיכה בדור העתיד, מגה ספורט בחרה להתמקד בקמפיין פסח וקיץ 2005, בספורטאים החובבים ממגוון ענפי הספורט, אשר להם מטרות שונות הקשורות בספורט.
אילנית אבי גיא, סמנכ"ל השיווק והסחר של רשת מגה ספורט: "בקמפיין לשנת 2005 בחרנו לקדם את הספורטאי החובב. במהלך השנה הקרובה, נקיים מספר מיונים ותחרויות אשר בסופם תורכב נבחרת הספורטאים הבולטים. כל ספורטאי בולט יזכה בעזרה בהשגת מטרתו הספורטיבית.
תפיסתנו נובעת מהאמונה כי כל אחד יכול להצליח בספורט. אנחנו מאמינים שההצלחה האמיתית בספורט היא ההנאה, הריגוש, ההרגשה הטובה שיש לנו אחרי אימון טוב ולכן, השנה מגה ספורט תאתר את אותם ספורטאים חובבים, אשר אוהבים ועוסקים בספורט,
תיתן להם במה לחלוק את סיפורם האישי ולשתף בחלומות, ההישגים, ההתמודדויות והמקום של הספורט בחייהם".
הקמפיין יכלול קטלוג מהודר שיופץ בכ-1,200,000 עותקים, מודעות צבע בעיתונות הארצית ובנוסף קמפיין רדיו איזורי בפריסה ארצית. הקמפיין הופק בשיתוף משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" ויעלה לאוויר ב-15.4.05
משתתפי הקטלוג אינם דוגמנים והחיפוש אחריהם נעשה בעזרת מועדוני הספורט השונים.
לצוות ההפקה הגיעו פניות רבות של ספורטאים חובבים מכל הארץ אשר מעוניינים בחשיפה, פרסום ועזרה בהשגת המטרות הספורטיביות. לאחר תהליך ארוך של מיונים לשלבי הסופיים הורכבה נבחרת המשתתפים. ההרשמה תחל מאמצע חודש אפריל בסניפי הרשת.
אחד מהספורטאים המופיעים בקטלוג הוא גדעון זגהר, בן 27, אמן לחימה בג'וגיטצו וקיק בוקסינג ברזילאי. בקטלוג הוא מספר על האימונים היומיומיים ועל העיסוק בהדרכת אומנויות לחימה.
הוא משתף אותנו בחלום שלו להחדיר את הקיק בוקסינג לארץ כספורט מרכזי, ולגרום לכמה שיותר אנשים להתאהב בספורט הזה כמוהו.
קרדיטים לקמפיין:
מנהלת לקוחות: דיתי קליין
סופרוויזר : עינת יונגר
תקציבאית: לינור קרן
מנהל קרייאטיב: דיוויד אדלשטיין
ארט: מיכל גונן
קופירייטר: אמיר אריאלי
מפיקה : נטלי שזר
צלם: מיכה קירשנר
פלנינג: ליבי כץ

תאריך:  04/04/2005   |   עודכן:  04/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מצעד האידיוטים של האתר www.democraticunderground.com דרג את בוש במקום השלישי ואת קונדוליסה רייס במקום השמיני
שלומי דיאז
הרקע לחטיפה: סכסוך כספי; החטוף השתחרר כעבור יומיים ובמשך חודש ניהלה המשטרה חקירה לאיתור החשודים
ענבל אביב
שופטי בג"צ בראשות הנשיא ברק, קבעו כי האיסור על העסקת יהודים בשבת אינו מנוגד להוראות חוק יסוד חופש העיסוק, וכך דחו את עתירת חברה לרהיטים שביקשה לאפשר לעובדים לבחור את יום המנוחה המועדף עליהם
מירב לוי
פסח מתקרב, וזה הזמן לאחר הניקיונות והקניות המרובות לארוז את המשפחה וכמה מזוודות ולצאת לטיול ונופש בחו"ל
שלומי דיאז
ההורים הודיעו שלשום כי בתם נחטפה; אתמול נמצאה בבית קרובי משפחה; היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il