X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך בהצעה שהעלה ח"כ אלי אפללו והגיש לרה"מ, שר האוצר ושר הבריאות; לדבריו: לא יתכן שאנחנו, כאנשי ציבור, נשב בחיבוק ידיים ולא ניתן דוגמא אישית
▪  ▪  ▪

סגן שר התמ"ת, ח"כ אלי אפללו, יוזם פתרון למימון תרופת ה"אווסטין" לחולי סרטן המעי הגס הגרורתי. על-פי הצעה שהעלה, מימון התרופה ייעשה באמצעות תרומת ימי עבודה של נבחרי ציבור והעובדים הבכירים בשירות המדינה והשלטון המקומי.
לדבריו, "לא יתכן שאנחנו, כאנשי ציבור, נשב בחיבוק ידיים ולא ניתן דוגמא אישית, באמצעות מתן תרומה סמלית לשם מציאת פתרון לבעייתם של חולים במחלה סופנית כסרטן המעי הגס, הנאלצים לרכוש לצורך הצלת חייהם תרופות במחירים שהם אינם יכולים לעמוד בהם, למרות ששילמו כל חייהם עבור ביטוח בריאות".
למימון תרופת האווסטין בעלות של כ-70 מיליון ש"ח, טרם נמצא פתרון תקציבי, ולכן התרופה לא נכללה במסגרת סל הבריאות לשנת 2005. את ההצעה העביר ח"כ אפללו לידיעת ראש הממשלה אריאל שרון, שר האוצר בנימין נתניהו, ושר הבריאות דני נוה.
בדיון שהתקיים בעבר בוועדת הכספים של הכנסת גילה ח"כ אפללו, כי כשחלה בשנה האחרונה ונעדר מפעילות שוטפת בכנסת משך ארבעה חודשים, התקשה להשיג תרופות מסובסדות. "אני כנראה היחיד בוועדה שנזקקתי לתרופה שאינה בסל התרופות ושעלותה אלפי ש"ח בחודש. במקרה שלי, ידי היתה משגת, אבל מה על רוב העם?", אמר אפללו.
בג"צ קבע (יום ב', 4.4.05), כי על המדינה לנמק תוך 21 יום מדוע לא תיכלל תרופת האווסטין בסל התרופות, זאת במסגרת דיון בעתירה שהגישה גילה לוזון, חולת סרטן. יום קודם אישרה הממשלה את בקשת ראש הממשלה ושר האוצר: קיצוץ רוחבי של 2.9% מתקציב המשרדים למימן התקציב הנוסף לסל התרופות בסך 150 מיליון ש"ח.

תאריך:  04/04/2005   |   עודכן:  04/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
עמוס סולמי חשוד שסייע לשלמה משה לקבל פיצוי מהמדינה בטענה כי הורשע במשפט רצח למרות שהוא חף מפשע
עומר שיקלר
בשעות הבוקר הגיע חבר הקבוצה לבקו"ם לצורך גיוס; הוא סרב להתגייס והוא ממתין למשפט; ביום רביעי יתייצב בבקו"ם חבר נוסף בקבוצה; אנשי מסרבים לסרבנות הגישו היום לסגן שר הביטחון מכתב המתנגד לסרבנות
יפעת גדות
שר הפנים: "יש ציבור גדול שחי בישראל ולא יכול להתחתן בה, אינני רואה סיבה שלא לאפשר את החזרת הנוהל של הנישואים הקונסולריים, שהיה קיים במשך עשרות שנים, עד שהופסק לפני כ-10 שנים"
יואב יצחק
הירידה ביבוא מכוניות - בעיקר בשל השינויים בשערי המטבעות; ההכנסות ממיסים גדלו במרס ל-13.9 מיליארד ש"ח לעומת 13.3 מיליארד במרס 2004
מירב לוי
שלושת הישובים - שלומית, חלוצית1 וחלוצית4 בעלי יכולת קליטה של 2,100 משפחות יוקמו בסיוע ובליווי של תנועת האיחוד החקלאי; הקמת היישובים זורזה על-מנת לסייע בקליטת מתיישבים חדשים לאחר יישום ההינתקות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il