X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בבית משפט השלום בתל אביב-יפו הוגשה תביעה כנגד יבואנית רכבי "ניסאן" לישראל, על-ידי תובעת אשר במהלך החודשים דצמבר 2004 - ינואר 2005 קיבלה סדרת מכתבים מאיימים מפסיפיק, מכתבים שבסופו של דבר נתגלו כגימיק פרסומי
▪  ▪  ▪

בבית משפט השלום בתל אביב-יפו הוגשה לאחרונה (17.3.05) תביעה על-ידי ענת שקד נגד פסיפיק יבואני מכוניות, יבואנית רכבי "ניסאן" לישראל.
על-פי כתב התביעה, התובעת הינה רווקה אשר במהלך החודשים דצמבר 2004 - ינואר 2005 קיבלה סדרת מכתבים מאיימים מפסיפיק, מכתבים שבסופו של דבר נתגלו כגימיק פרסומי. את התובעת מייצג עו"ד שקד שרון.
כפי המצוין בכתב התביעה, במכתב הראשון שקבלה ענת שקד נכתב "ראיתי אותך בקניון, חשבתי שאולי כדאי שנסתובב יחד N.X". המכתב עצמו נכתב בכתב יד, פרטי התובעת על גבי מעטפת המכתב נכתבו אף הם בכתב יד ובלא כל סימן לזיהוי השולח, לא במכתב גופו ולא על גבי המעטפה.
לטענת התובעת, מרגע קבלת המכתב לידיה "קפאה התובעת על מקומה תרתי משמע, נוסחו המאיים של המכתב ממנו עלה כי מישהו עוקב אחריה, השיג את פרטיה האישיים, לרבות שמה ומקום מגוריה, ועתה חודר לפרטיותה ב"הצעה" מאיימת, בלא כל אפשרות לזהותו טלטלה את שגרת יומה באחת". התובעת מוסיפה, כי היתה אחוזת אימה מן המטריד האלמוני אשר כביכול החל לעקוב אחריה בקניון כלשהו ועקב אחריה עד שבירר ומצא את שמה המלא ואת מקום מגוריה.
עו"ד שרון שקד מציין, כי התובעת הייתה בטוחה ומשוכנעת, כי בטחונה האישי נתון בסכנה מוחשית והפסיקה לחלוטין לצאת ולחזור מביתה בלא ליווי, ובמידה ולא מצאה מלווה פנוי ממעגלה החברתי הקרוב, הסתגרה בביתה ונמנעה מכל פעילות חברתית, הכול מתוך פחד מצמית שמה יאונה לה רע בידי אותו מטורף שפלש לחייה.
על-פי כתב התביעה, ביום 30.12.04 פנתה פסיפיק לתובעת בשנית, והפעם נכתב כי "אוהבת טבע?! לטייל יחד יהיה הרבה יותר כיף.N.X". גם הפעם, מצוין לא היתה כל אפשרות לזיהוי ה"מטריד" המאיים על התובעת. לטענת התביעה, הנתבעת לא טרחה לציין, כי מדובר בדיוור ישיר מצידה בניגוד גמור להוראות חוק הגנת הפרטיות.
התובעת טוענת, כי רק בחלוף כשבוע נוסף החל להתפזר הערפל העוטף את זהות המאיים האלמוני וזאת לאחר שקבלה מכתב נוסף בצירוף תמונת רכב מסוג "ניסן" והופעת ידיעה בעיתון ידיעות אחרונות בעניין זה.
עו"ד שרון שקד מוסיף, כי "קשה לתאר נכונה ובמלואה את האימה בה הייתה שרויה התובעת במשך כשבועיים ימים עד להתבהרות זהות שולח מכתבי האיום, ולאחר קבלת מכתבי הנתבעת הייתה משוכנעת כי בטחונה האישי מצוי בסכנה פיזית".
טרם הוגש כתב הגנה.
[א 20424/05]

תאריך:  04/04/2005   |   עודכן:  04/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הניתוח מיועד לנשים לאחר לידות הסובלות מהתרופפות רצפת האגן; באמצעות הניתוח נפתח המעבר של הרקטום שהיה סתום ומנע יציאה עקב התפשלות המעי
ארי סירקין
כנס בנושא העליה הראשונה כמכוננת תרבות ייערך בעוד יומיים באוניברסיטת בר-אילן; הכנס עתיד לעסוק בנושאים מגוונים כגון העליה הראשונה כיוצרת התשתית לתרבות הישראלית כפי שהתפתחה עד היום
גלית יצחק
בית החולים הכניס לשימוש טכניקה מתקדמת של כריתת בקע הדיסק הבין חולייתי בגישה אנדוסקופית המאפשרת התערבות מינימלית; במהלך הניתוח מבוצע חתך באורך של 1 ס"מ וכעבור מספר שעות המנותח משוחרר לביתו
מחלקה ראשונה
היקף העסקה כ-45 מיליון ש"ח לתקופה של 3 שנים; העסקה כוללת גם את חברות-הבנות: אוויס, יונייטד טורס ומטרו דן
הדר פרבר
על ההתנצלויות של האיש אמרו קבוצות יהודיות כי מדובר בדברים חסרי כנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il