X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך עולה ממדד רבעוני שערכה חברת יפעת מחקרי מדיה; אבו מאזן דורג במקום הראשון עם 83 השמעות; במקום השני דורגו הנשיא משה קצב וראש המועצה המקומית בנימין עם 61 השמעות, כל אחד מהם
▪  ▪  ▪

אבו מאזן הוא האיש המושמע ביותר בתקשורת האלקטרונית. כך מסרה (יום ג', 5.4.05) חברת יפעת מחקרי מדיה מקבוצת 'יפעת' מתוך מדד שערכה ברבעון הראשון של 2005 בתקשורת האלקטרונית.
בטבלת המרואיינים המושמעים בתקשורת הוביל, כאמור, אבו מאזן עם 83 השמעות, מתוכן 68 בטלוויזיה: 27 השמעות בערוץ הראשון, 22 השמעות בערוץ 10 ו-19 השמעות בערוץ שתיים. יצוין, כי אבו מאזן קיבל חשיפה רבה יותר בטלוויזיה בשל מגבלות השפה.
ברדיו זכה אבו מאזן ל-15 השמעות בלבד מתוכן: 10 השמעות בקול ישראל ו-5 השמעות בגל"צ. אבו מאזן הושמע בנושאים הקשורים לבחירתו ליו"ר הרשות הפלשתינית, פסגת שארם, ההודנא, וועידת לונדון ושחרור האסירים.
את המקום השני חולקים שני אישים - הנשיא משה קצב וראש המועצה המקומית בנימין, פנחס ולרשטיין, עם 61 השמעות, כל אחד מהם.
הנשיא קצב הושמע 34 פעמים בטלוויזיה מתוכן: 5 השמעות בערוץ השני, 6 השמעות בערוץ עשר ו-23 השמעות בערוץ הראשון. כמו-כן, הנשיא הושמע ברדיו 27 פעמים, מתוכן 17 בקול ישראל ו-10 בגלי צה"ל.
הנשיא קצב הושמע במגוון רחב של נושאים כגון: טקס חנוכת מוזיאון יד ושם, דוח ששון, הסרבנות, ועידת לונדון, הדחות הרמטכ"ל, ההסתה, המצב המדיני, שחרור האסירים וכדומה.
ולרשטיין הושמע 33 פעמים בטלוויזיה, מתוכן 7 בערוץ השני, 13 השמעות בערוץ עשר ו-13 השמעות בערוץ הראשון. ברדיו הוא הושמע 28 פעמים, מתוכן 12 בגל"צ ו-16 בקול ישראל. ולרשטיין הושמע על רקע המאבק בתוכנית ההינתקות, דוח ששון, הסרבנות וכו'.
במקום השלישי נמצא בנצי ליברמן, יו"ר מועצת יש"ע עם 57 השמעות. ליברמן הושמע 22 פעמים בטלוויזיה, מתוכן: 10 השמעות בערוץ שתיים, 7 השמעות בערוץ הראשון ו-5 השמעות בישראל 10.
בניגוד לכלל המרואיינים שדורגו, ליברמן קיבל את מירב השמעותיו ברדיו. ליברמן הושמע 35 פעמים ברדיו, מתוכן 21 בקול ישראל ו-14 בגלי צה"ל. ליברמן התראיין בעיקר על רקע המאבק בתוכנית ההתנתקות.
במקום הרביעי דורג ראש עיריית שדרות, אלי מויאל, עם 48 השמעות. מויאל הושמע 29 פעמים בטלוויזיה, מתוכן 7 בערוץ עשר, 10 בערוץ השני ו-12 בערוץ הראשון. ברדיו הוא הוזכר 19 פעמים: 11 השמעות בקול ישראל ו-8 השמעות בגל"צ.
מויאל הושמע על רקע ירי הקאסמים על שדרות וההבטחות שנתנו לו על-ידי הממשלה שלא עומדת בהתחייבותה להעביר לעירייה תקציבים כפי שהובטח לה. כמו-כן, הוא הושמע על רקע מעברו של יצחק מורדכי להתגורר בעיר.
במקום החמישי נמצא משה יעלון, הרמטכ"ל לשעבר, עם 46 השמעות, מתוכן 23 ראיונות בטלוויזיה, כאשר 9 מתוכן התקיימו בערוץ הראשון, 9 בערוץ עשר ו-5 בערוץ שתיים. כמו-כן, יעלון הושמע 23 פעמים ברדיו, כאשר 7 מהן היו בגל"צ ו-16 בקול ישראל.
17 מסך כל ההשמעות של יעלון עסקו בהדחתו מתפקיד הרמטכ"ל. בנוסף, הוא הושמע על רקע המצב בלבנון, פריסת כוחות הרשות ותופעת הסרבנות.
מני אברהמי, משנה למנכ"ל יפעת, מסר: "מתוך סך כל ההשמעות של מי שאינו חבר כנסת, כ-30% מתוכן היו של נציגי מועצת יש"ע כנגד ההתנתקות. בולט בהעדרו היה הרמטכ"ל הנכנס דן חלוץ אשר בחר שלא התראיין על רקע הדחת יעלון מתפקיד הרמטכ"ל ובחירותו לתפקיד".

תאריך:  05/04/2005   |   עודכן:  05/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
שכנים מצאו את הנער בן ה-14 משוטט ברחוב ודווחו למשטרה; התברר כי חשש מאביו וברח מהבית; בחיפה ירה אב בתוך הבית בנשק השייך לבתו החיילת
גלית יצחק
ערוץ החדשות CBS הודיע ביום ה' האחרון כי ארגון הצרכנים האזרחי בארה"ב הגיש עצומה ל-FDI וביקשו לאסור את הפצת תרופת פמולין הפוגעת לטענתם בכבד; מעבדת אבוט: תוך חודשיים ייפסק שיווק התרופה; משרד הבריאות בודק את הנושא מול הגורמים הרלוונטים בארץ ובעולם
יפעת גדות
חוקרים מכירים כעת בעובדה כי את הבוטנים, המכילים חומצות שומן נמוכות בלתי רוויות ניתן לצרוך באופן מתון; המכשול העיקרי העומד בפני המכורים לבוטנים - במנה אחת של בוטנים - 30 גרם בלבד - ישנם 14 גרם שומן, וחופן בוטנים יכול להסתכם ב-200 קלוריות
שלומי דיאז
הגננת בגן באזור רחובות התלוננה במשטרה; העוזרת טוענת כי לא תקפה אלא הכתה בלי כוונה
ארי סירקין
בבית המשפט המחוזי בתל-אביב -יפו הוגשה בקשה על-ידי שיא תקשורת נגד סלקום, אשר במרכזה בקשה לאסור על סלקום ליישם שינויים חד-צדדיים בהסכמים שבין הצדדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il