X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אתמול, בדקה ה-90, כשהמטוס לאוזבקיסטן כבר היה על מסלול ההמראה, ובבטנו כ-32 גורי כלבים גזעיים בכלובים, הגיעו נציגי עמותת תנו לחיות לחיות נרגשים אל השדה ובידיהם צו מניעה; הגורים יוחזרו לטיפול וטרינרי לו הם נזקקים
▪  ▪  ▪

אתמול, בדקה ה-90, כשהמטוס לאוזבקיסטן כבר היה על מסלול ההמראה, ובבטנו כ-32 גורי כלבים גזעיים בכלובים, הגיעו נציגי עמותת תנו לחיות לחיות נרגשים אל השדה ובידיהם צו מניעה שהוציא שופט תורן בבית המשפט ברחובות.
הכלבים הורדו מהמטוס, נמסרו לטיפול וטרינרי והמטוס המריא בלעדיהם.
ד"ר יובל סמואל, מעמותת תנו לחיות לחיות, סיפר הבוקר בראיון לערוץ 10, כי כששמע על עשרות גורי הכלבים המצויים בנתב"ג ומחכים להכרעה על גורלם, נסע מייד אל השדה, שם ביקש לראותם, ולבסוף לאחר שהתערבה נחמד רונן, מנכ"לית ממ"ן (מסופי מטען וניטול), הצליח לבדוק אותם ואבחן כי כמה מהם ממש גוססים.
רונן, לדבריו, לא לקחה סיכונים, והחליטה להפר את צו העיכוב שהוצא נגד הכלבים ולהעבירם למרפאתו של ד"ר סמואל בכפר סבא. במרפאה, ד"ר סמואל טיפל בגורים, אשר חלקם היו במצב אנוש.
כמה שעות לאחר מכן, כשגורי הכלבים, מסוג פקינז, פודל ואחרים, היו מחוברים לאינפוזיות, נלקחו הגורים מהמרפאה, בתואנה כי לקיחתם משדה התעופה היתה לא חוקית. "הבעיה היא", אמר ד"ר סמואל, "שבלקיחת הגורים מהמרפאה היתה עבירה גם כן על החוק - חוק צער בעלי חיים. אלו שני חוקים שבמקרה הזה סתרו אחד את השני".
בשלב הזה, הגישה עמותת תנו לחיות לחיות עתירה דחופה לבית המשפט, בה נטען כי הגורים לא ישרדו את הטיסה הזאת. בדקה ה-90 כאמור, הגיעו נציגי העמותה אל שדה התעופה כשבידיהם צו מניעה, ולנציגי חברת התעופה לא היתה ברירה אלא לעכב את המטוס, ולהוריד ממנו את הגורים, אשר נכון לעכשיו נשארים בארץ, באחריות משרד החקלאות.
תחילת הפרשה
הפרשה החלה כשלפני מספר ימים הגיעו כ-40 הגורים מאוזבקיסטן לישראל בהזמנה של סוכן כלבים מקומי, אך הרשויות בישראל סרבו להכניסם ארצה, ויחד עם זאת לא הצליחו לאחסנם בצער בעלי חיים. כך, נשארו הגורים בכלובים בשדה התעופה, כשהגורמים היחידים שדואגים להם אלו הם עובדי ממ"ן אשר נתנו להם אוכל מידי פעם. חלק מהגורים מתו בתקופה זו, עד שכאמור, התערבה עמותת תנו לחיות לחיות.
מתגייסים לעזרה
ח"כ אחמד טיבי, אורנה בנאי, חברת מועצת עיריית תל אביב, ודוברת עמותת "תנו לחיות לחיות", אתי אלטמן, ייפגשו הערב עם שר החקלאות ישראל כץ בעניין גורי הכלבים. ח"כ טיבי אמר: "יש לעשות הכל כדי להציל את הגורים ממוות".

תאריך:  06/04/2005   |   עודכן:  06/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
הזמר לא שילם לעיריית תל אביב חוב ארנונה בסך של 90 אלף ש"ח
עומר כרמון
חתן אינספור פרסים, ביניהם פרס נובל לספרות, פרס פוליצר, ופרסים של ארגונים יהודים; "להיות יהודי - משמע שאין לך זכות קיום"; "התרבות האנושית איננה אלא מנגנון מתוחכם הנועד להשכיח מאיתנו שבסוף נמות"
עומר כרמון
המיליונר, ארווין מוסקוביץ', מהתומכים בעמותת עטרת כהנים וביישוב היהודי בחברון, מוביל משלחת של מתנגדי ההינתקות מארה"ב; דב היקינד: "עוזי לנדאו וראשי יש"ע הצליחו לגייס בניו-יורק 500 אלף דולר בלבד"; "אם לא תותר כניסתנו לרצועה, נקים עיר אוהלים סמוך למעבר כיסופים"
עומר כרמון
אדוארד גורביץ', מקורבו של הנשיא הנוכחי והעומד בראש אגודת הידידות ישראל-אוקראינה, זכה בהישג משפטי גדול; אודסה הינה עיר המסחר החשובה באוקראינה, מתגוררים בה 45 אלף יהודים
שלומי דיאז
השר לביטחון פנים הודיע כי קיצונים יהודים לא יורשו להתקר אל הר הבית; אנשי ארגון "רבבה" הודיעו שיגיעו בהמוניהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il