X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
Télépopmusik מגיע כדי ליצור בארץ את המופע החדש, שיועלה בבכורה רשמית בפסטיבל המוסיקה הגדול בצרפת Le Printemps de Bourges
▪  ▪  ▪

Télépopmusik (טלפופמיוזיק), ההרכב המוסיקלי הצרפתי, החליטו ליצור בישראל את מופע האלבום החדש, לקראת העלאתו בפסטיבל המוסיקה החשוב בצרפת, פסטיבל האביב של העיר בורז'. פסטיבל Le Printemps de Bourges מתקיים מאז 1977, ונחשב לאירוע המוסיקה העכשווית הגדול ביותר בצרפת ובעל כוח מוסיקלי ללא תחליף.
הפסטיבל משקף טרנדים מוסיקליים כלל עולמיים ומשמש מקום מפגש לאנשי תעשיית המוסיקה הבאים לאתר את הכוכבים החדשים ולראות את הכוכבים הקיימים. במהלך השנים הופיעו בו כוכבים כריי צ'רלס, הקיור, מיילס דייויס, פי.ג'יי הארווי, לו ריד, סטינג, U2, בארי וויט, פרנק זאפה, סטיבי וונדר ורבים אחרים.
כריסטוף "אנטיפופ", ממקימי טלפופמיוזיק, גילה את ישראל במהלך סיבוב ההופעות שלו עם "ירח ג'ינג'י", פרויקט קודם במסגרת "דור המוסיקה". לאחר המפגש עם הקהל הישראלי, המליץ להרכב לקיים את הבכורה לאלבום החדש בישראל. כדי להכין את ההופעה החיה הציע אנטיפופ לחברי הלהקה לצלול לתוך חיי הלילה התוססים של תל אביב, שללא ספק ישאירו את חותמם ביצירה של ההרכב ויוסיפו מימד מעניין בדרך מן האלבום אל ההופעה. בתום שהות של כעשרה ימים בישראל וחזרות במועדון פיוז'ן, יופיעו טלפופמיוזיק בבכורה עולמית בתל אביב.
הפרויקט "דור המוסיקה" לעידוד דיאלוג ומפגש בין אמנים צרפתים לקהל חדש, נוסד על-ידי AFAA, מתוך השאיפה להציג בארצות המגרב והמזרח התיכון את הזירה המוסיקלית הצרפתית על כל גווניה. מאז 2003, התארחו מוסיקאים צרפתים בלמעלה מ-20 ארצות והעשירו את יצירתם באמצעות קונצרטים, תוכניות של חילופי אמנים, סדנאות ומפגשים.
ההתבוננות באורחות החיים בסביבה החדשה להם תוך כדי תהליך היצירה, מסייעת לדיאלוג בין היוצרים לקהל המקומי. בישראל, התקיימו מספר אירועים במסגרת תוכנית זו, ביניהם סיבוב הופעות של חלילן הג'אז מג'יק מליק, סדרת מסיבות ה-French VOX הנמשכת גם בימים אלו וסיבוב ההופעות של "ירח ג'ינג'י", ששילב מוסיקה אלקטרונית עם סרט אילם משנות ה-20, תוך שיתוף פעולה עם DJ's ישראלים אורחים.
בשנת 2001 הוציאה טלפופמיוזיק את אלבומה הראשון, "ג'נטיק וורלד" (Genetic World). ההצלחה היתה מיידית; האלבום נמכר בלמעלה מ-250 אלף עותקים וההרכב היה מועמד בכמה קטגוריות בפרס המוסיקה הצרפתי, "VICTOIRE DE LA MUSIC". בטקס פרסי הגראמי האמריקני בפברואר 2004 היה מועמד השיר "breathe" בקטגוריית Best Dance Recording לצד מדונה, קיילי מינו, שֶר
ו-Groove Armada. השיר היה פופולרי מיד עם צאתו, אך לאחר שילובו בפרסומת למיצובישי בטלוויזיה הפך ללהיט עצום החוצה את גבולות סצינת המועדונים.
"smile" שולב בפסקול סרטו המצליח של איתן פוקס "ללכת על המים". טלפופמיוזיק הופיעו בסיבוב של כ-100 הופעות במוסקבה, איסטנבול, פורטו ריקו ורחבי העולם. בפברואר 2003 יצא ההרכב לסיבוב ההופעות הראשון באמריקה.
בפברואר 2005 יצא האלבום השני "אנג'ל מילק" (Angel Milk), לו המתינו חובבי המוסיקה בכיליון עיניים. באלבום קסום מחדש ההרכב את הטריפ-הופ, תוך שילוב אלמנטים ג'אזיים, מוסיקה אלקטרונית ופופ, בהשתתפות הראפר מו ד'ארטלינג והזמרות אנג'לה מק'קלאסקי ודברה אנדרסון (הזכורה משיתופי הפעולה שלה עם אמני הלייבל Mo Wax, ביניהם דיג'יי שאדו). במקביל, שולבה רצועה של טלפופמיוזיק באלבום האחרון של ג'נט ג'קסון.
"למלודיות, השירים והסימפולים האקזוטיים מצטרפת בקולה החם זמרת פנטסטית, אנג'לה מק'קלאסקי, סקוטית המתגוררת בלוס אנג'לס. בשירים כ- "Love can damage your Health" היא נשמעת כמו אלה פיצג'רלד עכשווית" (Seven Magazine, UK).

תאריך:  06/04/2005   |   עודכן:  06/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
המרפאה הממוקמת במרכז הרפואי 'שיבא' מציעה ערכה ראשונית ומעקב תקופתי אחר נבדקים בעלי סיכון מוגבר לחלות במלנומה ובייחוד נבדקים בעלי מספר רב של שומות
הדר פרבר
במקום השני - אירן ובשלישי ויאטנם; בארה"ב מוציאים להורג יותר צעירים
מחלקה ראשונה
66.3% מסך כל משרות השכיר היו של עובדים המשתכרים מעל מחצית השכר הממוצע; 26.8% היו של עובדים המשתכרים עד מחצית השכר הממוצע; ירידה בשכר הממוצע לשכיר
לרמה של 7,439 ש"ח
מחלקה ראשונה
בנוסף להם יתחרו בתחרות הסטודנטים 3 סרטים של קרן סנונית של הרשות השנייה
ארי סירקין
יו"ר התאחדות יזמי הנדל"ן למנהל רשות המסים: "אסור להעדיף תושבי חוץ המשקיעים בנדל"ן על-פני משקיעים מקומיים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il