X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארגון 'ידידים' המורכב מקהילות של כנסיות בפטיסטיות ובתי כנסת בארה"ב: "אלפי נוצרים-ציונים יגיעו לרצועת עזה"; "נעמוד שם יחד עם ידידנו ונראה מה הם יכולים לעשות בנושא פינוים של אמריקנים"; המיליונר מוסקוביץ' הגיע לגוש קטיף והבטיח לסייע כספית לסיכול ההינתקות
▪  ▪  ▪

ארגון 'ידידים' המורכב מקהילות של כנסיות בפטיסטיות ובתי כנסת בארה"ב, הודיע (שבת, 9.5.05) כי יארגן בשבועות הקרובים קבוצות של אלפי אמריקנים שיגיעו לרצועת עזה כדי להתנגד לפינוי תושביה היהודיים של רצועת עזה.
דובר הארגון, בוב רוס: "אלפי נוצרים-ציונים יגיעו לרצועת עזה. נעמוד שם יחד עם ידידנו ונראה מה הם (צה"ל, המשטרה, ע.כ) יכולים לעשות בנושא פינוים של אמריקנים".
רוס מסר כי 5,000 מחברי הארגון יגיעו ביום ב' הקרוב (11.4.05) לחוותו של נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, בטקסס, כדי להפגין נגד תוכנית ההינתקות. ההפגנה תיערך בזמן פגישתו של בוש עם ראש ממשלת ישראל, אריאל שרון.
משלחת נוספת של מתנחלי גוש קטיף ביקרה השבוע בניו-יורק ונפגשה עם ראשי התנועות היהודיות המתנגדות להינתקות: 'ציוני אמריקה' (ZOA) ו'אמריקנים לישראל בטוחה'. המשלחת מורכבת ממתנגדי ההינתקות המתנגדים לפשרה לה מוכנים חלק מתושבי גוש קטיף - לעבור ולהתגורר בניצנים [ראו קישור].
בחודש שעבר הגיעו לניו-יורק כמה מראשי מועצת יש"ע, אליהם נלווה ח"כ עוזי לנדאו (ליכוד). המשלחת נפגשה, בין השאר, עם ראשי חב"ד ותיכננו את פעולות המחאה נגד תוכנית ההינתקות.
ביום ה' (7.4.05) הגיעה לרצועת עזה משלחת שנייה של רבנים, פוליטיקאים ואנשי עסקים אמריקנים. בראש המשלחת עומד המיליונר, ארווין מוסקוביץ' - אחד מתומכיה הגדולים של עמותת עטרת כהנים. עם בואו נמסר כי המיליונר האמריקני הבטיח לסייע כספית להמשך הבנייה בגוש קטיף ולפעולות נגד תוכנית ההינתקות.
המשלחת שוהה השבת בגוש קטיף. מוסקוביץ' התקבל בנתב"ג בזרי פרחים שהוענקו לו מידי ילדים מגוש קטיף לבושים בחולצות כתומות - צבע המאבק נגד ההינתקות.
פעילי שמאל טוענים כי עמותה בבעלות מוסקוביץ' העבירה בשנים האחרונות 6 מיליון דולר לישיבת עטרת כהנים בעיר העתיקה בירושלים, הפועלת ליישוב יהודים במזרח העיר.
לטענתם, עמותה שמפעיל מוסקוביץ' מימנה את החפירות במנהרת הכותל ופתיחת פתח נוסף במנהרה בחודש ספטמבר 1996 (בעקבותיה פרצו מהומות קשות); רכישת בתים ממוסלמים בכפר סילוואן הסמוך לעיר העתיקה בירושלים, בשכונת שייח' ג'ראח הסמוכה להר הצופים, בישיבת בית אורות שבין הר הצופים להר הזיתים בירושלים, בית הדסה בחברון ועוד.
בסוף חודש מאי מתוכננת הגעתה לרצועת עזה של משלחת אמריקנית נוספת בראשות הפוליטיקאי היהודי מניו-יורק, דב היקינד. צה"ל הודיע כי לאחר הפסח תיאסר כניסתם לרצועת עזה של מי שאינו תושב המקום. היקינד מאיים כי במידה ולא יוכל לבקר בגוש קטיף, יקים יחד עם המתנחלים עיר אוהלים סמוך למעבר כיסופים.

תאריך:  09/04/2005   |   עודכן:  09/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
הנסיך צ'רלס (56) הינו יורש העצר הראשון שנישא בטקס אזרחי; בני הזוג נישאו לאחר שנים רבות של המתנה שנועדה להפחית את זעם הציבור; 70% מהבריטים אינם רוצים שקמילה תהיה מלכתם, מאשימים אותה בהרס נישואיו של צ'רלס עם דיאנה
עומר כרמון
נשיא ארה"ב בדרכו חזרה מהלווית האפיפיור: "מה שאמרתי פומבית, אומר גם בשיחה הפרטית"; "ישנן התחייבויות ישראליות ברורות בכל הנוגע להתנחלויות ואנו מצפים מרה"מ לכבדן"; "הצלחה בעזה תקל על ההצלחה בגדה המערבית"
עומר כרמון
כמעט כל אנשי האופנה, הטלויזיה, העסקים ועשירי הבירה המקדונית, מיוצגים באירועי האופנה המתקיימים במלון היוקרתי, 'ארמון אלכסנדר'
ענבל אביב
העט, הנקרא "העט הנעלם", עושה שימוש בדיו מיוחדת אשר לא משאירה סימנים על הנייר, אך ניתן לקרוא את הכתוב עם אור סגול מיוחד אשר מצוי בקצה השני של העט
ענבל אביב
לקוחה הוציאה מהבנק 5,000 אירו ושמה לב כי קיבלה מהבנק ערימת שטרות חדשים לחלוטין ולהם מספרים סידוריים זהים, היא עירבה את המשטרה, אשר החרימה מהבנק שטרות בשווי של מעל 100 אלף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il