X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אתמול בערב סוכלו שני ניסיונות; בשפלה נעצר נער ליד מושב שעלבים כשלידו צמיגים; החשש הוא כי החסימה היתה אמורה להתבצע הבוקר; ניסיון נוסף נמנע בגהה
▪  ▪  ▪

המשטרה פרוסה (יום ב, 11.4.05) בכבישים הראשיים ברחבי הארץ עקב התרעות על ניסיונות של פעילי ימין לבצע חסימות כבישים הבוקר. תגבור הכוחות המשטרתיים החל אתמול בערב ונמשך כל הלילה. החשש הוא מניסיון לשבש צמתים מרכזיים במדינה. החל משעות הבוקר המוקדמות נעשה שימוש גם במסוקי המשטרה לזהות תנועה חשודה של פעילי ימין לעבר צמתים וכבישים.
במשטרת מרחב השפלה סבורים כי הצליחו אתמול בערב למנוע (יום א, 10.4.05) ניסיון של פעילי ימין לחסום את כביש מספר 1 סמוך למחלף שעלבים. נראה כי חסימת הכביש היתה מתוכננת לשעות הבוקר של יום שני, שהן שעות השיא.
בעקבות התרעה שהתקבלה במשטרה, ועליה דווחנו אחר הצהריים, תוגברו כוחות המשטרה לאורך כביש 1. סיור של משטרת מרחב השפלה הבחין לפנות ערב בנער לובש חולצה של גוש קטיף כשהוא הולך בשדה לצד הכביש המהיר. כשהבחין הנער בשוטרים ניסה להסתתר, מה שעורר עוד יותר את חשדם של השוטרים.
הנער, כבן 17, הלומד בישיבה תיכונית באיזור, הודה כי שימש תצפיתן עבור חבריו. הנער אמור היה לוודא שהכביש פנוי משוטרים ולהכין את הקרקע להבערת צמיגים. במשטרה ערכו חיפוש בסביבה ואיתרו במקום מסתור, קרוב למקום המצאות הנער, לא פחות מ-25 צמיגים ושלושה פחי דלק. הנער נלקח לחקירה ונכלא. במשטרה מנסים לאתר את "שותפיו". הצמיגים הוחרמו.
משטרת ת"א עצרה לפנות ערב שלושה נערים תושבי בני ברק שניסו לדברי המשטרה להניח צמיג בוער במחלף בר אילן על כביש גהה.
השלושה נכלאו ויובאו מחר להארכת מעצר.
גורמי ימין הבעירו צמיגים בנתיבי איילון בת"א
במקביל לנעשה בהר הבית, חסמו מתנחלים הבוקר את נתיבי איילון בין מחלף רוקח לבין גשר ההלכה, בשני הכיוונים. צמיגים הובערו. עוד דווח, כי כוחות המשטרה וכיבוי אש הגיעו למקום בעיכוב, וכי נהגים אשר הזדמנו לפקק הארוך הנוצר במקום, החלו מפנים את הצמיגים הבוערים בעצמם על-מנת לפנות את הדרך.
במשטרה דוחים את הטענה. ניצב דוד צור, מפקד המחוז: "היינו ערוכים לאפשרות למרות שלא תמיד אפשר לדעת היכן יעשו זאת. אנשי משטרת התנועה הארצית היו בקרבת מקום ובסך הכל הציר נפתח כעבור עשר דקות".
הנהגים דווחו שרק כעבור כחצי שעה, סמוך לשעה 8:30, נפתחו הכבישים לתנועה והסדר במקום הושב. במקום עדיין עומסי תנועה כבדים. לדברי המשטרה נעצרו 33 פעילי ימין שנסו לכוון "קאנטרי דקל" הסמוך. ברשותם נמצאו בקבוקים עם חומר דליק. חלק מהחשודים נתפסו על מונית שירות וגם הנהג עוכב לחקירה.
28 מהעצורים נכלאו והועברו למתקן כליאה של שרות בתי הסוהר בכלא מעשיהו ברמלה. הבוקר, יום ב, הם יובאו לבתי משפט והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם ותגיש נגדם כתבי אישום במסגרת הליך שיפוטי מהיר.

תאריך:  10/04/2005   |   עודכן:  11/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ניו-יורק: משפחתו של ינקל רוזנבאום הגישה תביעה על-סך 10 מיליון דולר נגד בית החולים 'קינגס קאנטרי', משום ש"התרשלו בטיפולם" בבן משפחתם שנרצח בעיר לפני 14 שנה    לרוצח נערכו שלושה משפטים, בסיומם נידון ל-20 שנות מאסר בלבד
עומר כרמון
"לקראת יישום ההינתקות יש להוציא צווי הגבלה והרחקה כנגד כמה עשרות נשים קיצוניים שעלולים להביא להסלמה"    "יש להרוס את בתי ארבעת ההתנחלויות שיפונו בצפון-שומרון"    "הפלשתינים אינם מעוניינים לקבל את האחריות על שכם וג'נין"
עומר כרמון
הפלשתינים: מופז התנצל והבטיח לחקור את הרג הנערים    אנו במגעים עם הפלגים להפסקת הירי    פרס: ניצחון החמאס בבחירות עלול לסכל ההינתקות
מיכל הרשקוביץ
פסק הדין ניתן בדעת הרוב בבית הדין הארצי לעבודה    נקבע: הליכה למחשב הביתי לצורך ביצוע עבודה, נחשבת להליכה "תוך כדי העבודה" ולפיכך ההחלקה נופלת לגדר "תאונת עבודה", על-פי חוק הביטוח הלאומי
עומר שיקלר
שר הביטחון אמר את הדברים בטקס קליטת מסוקי השרף החדשים; הרמטכ"ל יעלון: סוד יתרוננו האיכותי טמון באדם בלוחם ובמפקד; צה"ל רכש 18 מסוקים; המסוקים מצויידים במערכות פרי פיתוח ישראלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il