רשת אופנת TNT לצעירים יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום בטלוויזיה לרגל השקת קולקציית אביב - קיץ 2005. מסע הפרסום נאמד בתקציב כולל של כ-1 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "גלר נסיס".
קמפיין הפרסום בכיכובם של דוגמני הבית עומר ברנע והדוגמנית הברזילאית דניאלה פריטס יחל ב-13 לאפריל ויימשך כשלושה שבועות, כשהסלוגן שילווה את הקמפיין הוא: Real life real fashion.
הקמפיין מציג את עומר ברנע בדייט ראשון עם בחורה יפה, הדייט מתרחש ביריד שעשועים מקומי (באירופה) ברקע מתנגן שיר מתקתק: השניים משתעשעים במתקנים ומתגרים זה בזו. לאחר המשחק המקדים... מגיע העניין, עומר והדייט מגיעים לביתה. עומר במבט זאבי במיוחד מתכונן לפעולה ומקפץ למיטה שלה בלי לחשוב פעמיים, היא במבט תמים וחיוך נועלת את דלת חדרה (עם מנעול שיכל לעצור את הצונאמי) עומר מוכן לאקט... כשפתאום דניאלה מדליקה את האור. עומר מופתע, במבט של חצי בשוק חצי בהיסטריה הוא מבחין ב...
פריסת המדיה תכלול: סרטון פרסומת באורך 40 שניות שישודר בערוץ 2, ערוץ 10 בערוצי המוסיקה, שילוט חוצות, קולנוע ובאינטרנט וכן מודעות במגזינים, וקטלוג שיופץ בחנויות ובאינסרטים במגזינים בכ-400 אלף עותקים.
לדברי יעקב הוניגמן, הבעלים של TNT: "רשת TNT גם השנה כבעבר ממשיכה לחזק ולמצב את המותג TNT כמותג, צעיר, בועט, ייחודי הקובע סטנדרט חדש לכל מה שנחשב אופנתי וזאת על-ידי מובילת קמפיין חדשה שהצטרפה לעומר ברנע. הדוגמנית הברזילאית דניאלה פריטס מגלמת פנים חדשות ורעננות עם יופי ייחודי, צעיר ומביאה עימה ניחוח של חו"ל".
עוד מוסיף הוניגמן כי גם קולקציית הקיץ השנה קובעת סטנדרטים חדשים באופנה הן בתחום הבייסיק, הן בתחום בגדי המועדונים והן בתחום הג'ינסים - שם התרחבנו ועיצבנו ליין של דגמים ייחודיים המתאימים לכל אחד ואחת".
רשת TNT הוקמה בשנת 1999 ונמצאת בבעלות יעקב הוניגמן. לרשת 58 סניפים.