X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שרון מזהיר: אירן מנהלת ערוץ סודי לפיתוח גרעין; מבקש מהממשל לפעול בתקיפות נגד התוכנית הגרעינית האירנית מבקש ללחוץ על אירופה להעביר את הטיפול בנושא למועצת הביטחון ולהטיל בהקדם סנקציות על אירן
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה, אריאל שרון, ניצל את ביקורו בארה"ב ופעל בכל מירצו בקרב מקבלי ההחלטות בממשל האמריקני, כדי שיפעלו לעצירת האיום הגרעיני המתהווה מצד אירן. בערב (יום ג') נפגש שרון עם סגן נשיא ארה"ב, ריצ'ארד צ'ייני, ושוחח עימו על דאגתה של ישראל מהאיום הגרעיני האירני. שרון אמר לבוש ולצ'ייני, כי תוך כמה חודשים עלולה אירן להשיג יכולת גרעינית.
במהלך פגישתו עם הנשיא האמריקני, ג'ורג' בוש (יום ב') הציג שרון את המידע המודיעיני הקיים ברשות שירותי הביטחון הישראליים ביחס לתוכנית הגרעין האירנית ההולכת וניבנת באתרים רבים במדינה. לפי אותו מידע, אירן מנהלת את פרויקט הגרעין בשני ערוצים: ערוץ אזרחי וערוץ צבאי סודי. שרון ביקש מבוש להגביר את הלחץ על אירן ולשקול אפשרות של פנייה למועצת הביטחון של האו"ם, על-מנת שזו תטיל סנקציות על אירן.
ארה"ב הודיעה לפני מספר שבועות, כי אין בכוונתה לבצע מיתקפה נגד אירן כל עוד התהליך הדיפלומטי מתקדם. יחד עם זאת, מדיניות ישראל בנושא נותרה עמומה, ובאחרונה הולכים וגוברים הפרסומים לפיהם ישראל נערכת לתקיפת הכור הגרעיני באירן.
גורמי ביטחון שנילוו לפמליית שרון הציגו בפני הנשיא בוש בטקסס ובפני אנשיו מידע מודיעיני רגיש ועדכני, לרבות תצלומי לווין, של אתרי הייצור האירנים. תצלומי הלווין סקרו את התפתחות והתקדמות התוכנית בשנים האחרונות.
שרון הדגיש באוזני בוש, כי האירנים מנצלים את תהליך המשא-ומתן המתנהל עם אירופה על-מנת להתקדם בתוכנית, והם אף מנסים להביאה לשלב הקריטי בו יוכלו להציב בפני העולם יכולת גרעינית כעובדה מוגמרת. שרון מעוניין שארה"ב תפעיל לחץ על האירופה להפסיק את המו"מ ולהעביר את הנושא לאו"ם.
גורמים ישראליים סבורים, כי אירן עדיין אינה מבצעת העשרת אורניום בשל בעיות טכניות ולא בשל התחייבותה בפני אירופה. החשש הוא, כי בזמן הקרוב הם יתגברו על הקשיים ויצליחו להשיג את אחד המרכיבים העיקריים הנחוצים לשם השלמת הפצצה הגרעינית.

תאריך:  13/04/2005   |   עודכן:  13/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
העמותה הכריזה על כוונתה לעסוק בזיהום נחלי ישראל ביום עיון בנושא של זיהום נחלים    יריב אברמוביץ מנכ"ל העמותה: אנו לוקחים צעד נוסף המבטא אחריות סביבתית רחבה
שלומי דיאז
החשד הוא כי ביצעו עבודות ריתוך במחצבה סמוכה במטרה לגנוב מתכת וגרמו לשריפה הגדולה
מיכל הרשקוביץ
על-פי כתב האישום, הפר ואנונו באופן עקבי את תנאי שחרורו ממאסר    שר הפנים מתכוון להאריך בשנה את המגבלות שהוטלו על ואנונו בנושא ראיונות לתקשורת
שלומי דיאז
שוטר ממשטרת יפו נעצר בתחילת החודש על-ידי המחלקה לחקירת שוטרים    חשוד בסיוע לארגון פשיעה במרכז
עומר שיקלר
הנער הגיע למחסום חאוורה כשהוא לבוש במעיל כבד    הדבר עורר את חשד החיילים שדרשו כי יוריד את המעיל    חבלני מג"ב מפרקים את המטענים    ברפיח אותרו ופורקו שני מטעני קלע במשקל של 35 קילו האחד    כוח צה"ל עצר שני פעילי תנזים אשר תיכננו פיגוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il