X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרשויות הממלכתיות הגיעו להסכמה עם מארגני הפסטיבל, לפיה תוך 21 יום מתום הפסטיבל, יפורק כל מבנה שהוקם לצורכו
▪  ▪  ▪

בא לסיומו הסכסוך בין הרשויות הממלכתיות למארגני פסטיבל בומבמלה והוחלט, כי הפסטיבל יתקיים כמתוכנן. החברות פורום וגילרון, המפיקות את פסטיבל בומבמלה, הסכימו ביום שני האחרון (11.4.05) להחזיר את מצבו של חוף ניצנים לקדמותו, תוך 21 יום מתום הפסטיבל ובית משפט השלום בבאר שבע אישר את ההסכם בין הצדדים.
בחודש אפריל השנה (2005), הגישה המדינה בקשה להוציא צו הפסקה נגד קיום פסטיבל בומבמלה, המתקיים מידי שנה בחוף ניצנים. הבקשה הוגשה בהתאם לעמדה שהציגה המדינה במסגרת דיון בערעור שהגישה החברה להגנת הטבע, בעניין אירועים מסחריים המתקיימים בחוף ניצנים, אשר התנהל בבית המשפט העליון.
תחילתו של הסכסוך, עת הגישה החברה להגנת הטבע עתירה לבית המשפט המחוזי, לאחר שחלקים נרחבים מחוף ניצנים נסגרו השכם וערב לקיום אירועים פרטיים ואירועים מסחריים. בית המשפט המחוזי נמנע מלהכריע בנושא, ועקב כך ערערה החברה להגנת הטבע לבית המשפט העליון.
בדיון שהתנהל בעליון, הביעה המדינה עמדה, לפיה במצב החוקי הנוכחי ובטרם ניתנה פסיקת בית המשפט העליון, לא ניתן לדון ולאשר את התכנית ארוכת הטווח לקיום אירועים. כאמור, המדינה הגישה בקשה להוציא צו הפסקה נגד פסטיבל בומבמלה, בהתאם לעמדתה זו.
ביום שני האחרון הגיעו הרשויות הממלכתיות להסכם עם חברת פורום וגילרון הפקות המפיקות את פסטיבל בוםבמלה, בדבר קיומו של הפסטיבל, כפי שהיה נהוג עד עתה בשש השנים האחרונות.
השופט עידו רוזין, מבית משפט השלום בבאר שבע, אישר הסכם זה לאחר שהצדדים הסכימו כי בתוך 21 ימים לאחר הפסטיבל יחזור המצב לקדמותו, כלומר כל מבנה שהוקם לצרכי הפסטיבל יפורק ויוסר עם תום הפסטיבל. עוד הוסכם, כי קיום הפסטיבל יהיה בהתאם לאישור משטרת ישראל, משרד הבריאות, כיבוי אש וכל תנאי אחר שייקבע על-ידי המועצה האזורית לעניין מתן רשיון עסק.
רועי שוורץ, מבעלי הזכיון על חוף ניצנים וממפיקי פסטיבל בומבמלה: "אנו שמחים להיווכח שוב, כי בית המשפט נתן את אמונו בנו ובפסטיבל פעם נוספת ואף הרשויות הצטרפו לכך. אנו מבטיחים לעשות הכל בכדי לשמור על חלקת החוף כפי שהיתה עד היום ולהמשיך ולטפחה למען ציבור המתרחצים והמבלים בפסטיבלים. שמירת הטבע הינה נר לרגלינו ואנו נמשיך ונעשה הכל בכדי להעניק את השירות הטוב ביותר לבאים ליהנות בחוף ניצנים".

תאריך:  13/04/2005   |   עודכן:  13/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
בשנת הלימודים הבאה ימשיך התיכון לפעול בקמפוס אוניברסיטת תל-אביב; יוזמת המהלך - ח"כ יולי תמיר; יעל גרמן: בית הספר החדש יאפשר לתלמידים מגמות לימוד חדשות בתחום המדעים והטכנולוגיה ויקלוט תלמידים מצטיינים מת"א ומכל הערים שבגוש דן
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
מדובר במקרים מסוימים ולאחר אישור של שלושה רופאים מומחים ומיילדת אשר קובעים כי נשקפת סכנה לחיי האם או כאשר קיים עיוות חמור בעובר
הדר פרבר
שר ההגנה הודיע כי הנסיגה תושלם בתוך כשבוע עד עשרה ימים    מספר החיילים הסורים בלבנון עומד כעת על כ-4,000 - הנמוך ביותר מאז נכנס הצבא למדינה
מירב לוי
זמן קצר לאחר ההמראה ממוסקבה החל המטוס לאבד גובה; הטייסים הצליחו לייצב את המטוס והמשיכו בטיסה לתל אביב; ל-120 הנוסעים בטיסה לא נשקפה סכנה; אל-על ערכה בדיקות ל-6 מטוסי בואינג 737 שברשותה; מאל-על נמסר בתגובה: מדובר בתקלה טכנית ולא באירוע בטיחותי
הדר פרבר
בהונגריה בודקים אתר הטוען כי בבעלותו מאגר נתונים של אנשי ציבור ומידע האם הם יהודים - או לא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il