X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מתיישבים מחברון זונחים את שיטת המקל והגזר ומנסים לשכנע חיילים ושוטרים לסרב לפקודת הפינוי באמצעות הידברות; הם מנסים לומר לכוחות הביטחון כי מפקדיהם משקרים להם: "אל תהיו
רובוטים אל תתנו אמון עיוור במפקדים"
▪  ▪  ▪

מכות, זריקת ביצים ויידוי אבנים לעבר חיילים - אלו היו חלק מהדרכים בהן "תיקשרו" המתנחלים וכוחות הביטחון. חודשים ספורים קודם ליישום תוכנית ההינתקות, מנסים המתיישבים לנקוט בגישה אחרת: שיכנוע והידברות.
תחת הכותרת: "שוב שיקרו לכם", פותחים המתיישבים מחברון בתעמולה אגרסיבית נגד צה"ל והמשטרה. הם מחלקים עלונים בהם מפורטים מכלול השקרים שצה"ל והמשטרה לכאורה סיפרו לפקודיהם, ובאופן הזה קוראים לחיילים ולשוטרים האמורים להשתתף בפעולות הפינוי, לסרב לפקודת הגירוש.
בעלונים הם מבהירים: "אתם לא רובוטים, אל תתנו אמון עיוור בדברי המפקדים". הם מזכירים את פעולות צה"ל בהסתמך על פסיקות בג"צ ומפריכים אותן. כך הם כותבים למשל: "לא הבג"צ החליט, מפקד איו"ש הוא שהחליט ואחר כך הוא מסתתר מאחורי הגב של בג"צ ומשקר לכם".
עוד הם כותבים: "בשבוע שעבר שלחו אתכם להטיל עוצר על שכונה יהודית בחברון, כדי לאפשר הכנסת משפחות מחבלים למגורים בתוך השכונה. סיפרו לכם, שהמעשה הזה מתחייב מהחלטת בג"צ, נכון? שקר!!! בג"צ לא פסק מעולם שיש להכניס את משפחת שרבתי לבית!!! זו לא הפעם הראשונה שמשקרים לכם".
"לפני כשנתיים שיקרו לכם כשלקחו אתכם לבצע את המעשה האכזרי של גירוש האלמנה והיתומים של נתי עוזרי בחצות לילה מביתם בגבעת 26 והריסת הבית עד היסוד. זוכרים מה אמרו לכם בתדריך? 'יש צו של בית משפט, יש חשש מביזיון בית משפט'... שקר!!! צו בית משפט חייב אך ורק הריסת גג של אחד המבנים בגבעה - זה ולא יותר".
בעלונים מנסים המתיישבים להחדיר לכוחות הביטחון את תחושת הניצול, התחושה שבסוף הם ישארו לבד במערכה, ואת פגיעתם בנפגעי טרור. כך הם מנסים לעורר בהם את תחושת המצפון - מול איזה פשע יעמדו אם ישתתפו בפינוי.
וכך הם כותבים: "שוב ושוב משקרים לכם. למה? באמצעות השקרים האלה מנסים לטשטש אתכם, כדי שלא תבינו ולא תרגישו לאיזה פשעים אתם שותפים: הריסת בתי כנסת, התעללות באלמנה וביתומים נפגעי טרור וסיכון חיי המתיישבים שעליהם באתם בעצם להגן. מנסים להרגיל אתכם לבצע פשעי זוועה כדי להכין אתכם לפשע הנורא מכל - פשע ההינתקות".
"משקרים לכם, משתמשים בכם - ואחר כך יזרקו אתכם! אתם אלו שתישאו את הצלקות, את הזעקות, את בכי הילדים, את תחנוני האימהות, את קולות ההרס עד יומכם האחרון!! מי שמשקר לכם היום כדי להשתמש בכם - לא יהיה שם מחר כדי לתמוך בכם. חברה תתעוררו! אתם לא רובוטים! אל תתנו אמון עיוור בדברי המפקדים כי הם שוב משקרים. אל תתנו שיעבדו עליכם. ישתמשו בכם ואחר כך יזרקו - אל תסכימו להיות שותפים לפשעים נגד העם היהודי".

תאריך:  13/04/2005   |   עודכן:  13/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
הזוכים: המשורר ישראל פנקס והסופר יצחק אוורבוך-אורפז; מנימוקי השופטים לבחירת ישראל פקס: תמיד נשמר מצעקנות ומחנופה לקוראים, שירתו מלוטשת וחושנית; מנימוקי השופטים לבחירת יצחק רוורבוך-אורפז: סופר ומסאי חדשן ופורץ דרך
שלומי דיאז
מיוחסת לו עבירה של תקיפה חבלנית; אחיו ניסים שוחרר
שלומי דיאז
עוזר הגנן חשוד כי תקף בלמעלה משלושים הזדמנויות ילדים במוסדות חינוך בהם עבד
הדר פרבר
פרויקט מיוחד ימפה דגימות של די.אן.איי על-מנת לגלות כיצד ישבו בני האדם את כדור הארץ
גלית יצחק
כך הודיע שר התחבורה    תיירים ישראלים יוכלו לנהוג בצ'כיה עם רשיון נהיגה ישראלי לתקופה של עד שלושה חודשים    משרד התחבורה מנהל מגעים עם עשרות מדינות נוספות כדי להגיע להכרה הדדית ברשיון הנהיגה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il