X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תחרות גלובלית ראשונה - תחרות כוכב נולד העולמית של עולם הדאנס
▪  ▪  ▪

הייניקן THIRST חורש את הגלובוס במטרה לגלות את הכישרון הגדול ביותר בעולם הדיג'אים. מדובר בתחרות גלובלית ראשונה - תחרות כוכב נולד העולמית של עולם הדאנס.
ההשקה תהיה באינדונזיה באפריל והייניקן THIRST תציב גבולות חדשים למוסיקת דאנס עם הופעות חיות של דיג'אים ושיתופי פעולה של השמות הגדולים ביותר במוסיקה האלקטרונית, כל זאת תוך כדי החיפוש הגלובלי לכישרונות החדשים. תחרות הייניקן THIRST 2005 תגיע ל-30 ערים מרכזיות בעולם, שיתמשכו ל-4 גמרים אזוריים וגמר עולמי ראשון בינואר 2006.
מאז ההשקה של הייניקן THIRST ב-2002, יותר מרבע מיליון איש השתתפו באירועי THIRST ויותר מ-7,000 דיג'אים השתתפו בתחרות שהצליחה להרים באופן פנומנלי את הקריירות של יותר מ-50 דיג'אים. הייניקן THIRST מעניקה לכישרונות המקומיים הזדמנות של פעם בחיים להופיע לצידם של הדיג'אים הגדולים בעולם ולזכות לחשיפה ומעמד שלא חלמו עליו.
הנרשמים מכל האזורים בארץ (צפון, דרום, מזרח ומערב) ומכל הערים בארץ להייניקן THIRST 2005, יתבקשו להיות יצירתיים במיוחד על-ידי שילוב של אלמנט נוסף, כמו: שירה וכלים חיים בסטים שלהם. כל זאת במטרה לענות על היעד שהציבה לעצמה היינקן בפרויקט: להשפיע על סצנת הדאנס העולמית.
לאחר שיתגלו על-ידי סדרת חימומים מקומיים, חמישה פיינליסטים יעלו לגמר Thirst Israel שיתקיים ב-3 ביוני, ויתחרו באירוע המרכזי שיהיה מפוצץ בקהל וישלב גם הופעות ייחודיות של המגה DJ הבריטי John Digweed.
בנוסף לפרסים שכוללים - ציוד וטכנולוגיית דיג'אים בטופ העולמי, חשיפה תקשורתית ארצית, טיפים לקריירה מדיג'אים בינלאומיים, הזוכה נכנס אוטומטית לגמר האזורי של
אירופה שם היא/הוא יתחרו לזכות בתואר היוקרתי - ה-DJ המבטיח ביותר באירופה - התואר שמעלה לגמר העולמי שיערך בינואר 2006.
ב-3 ביוני מגיע לארץ האירוע המרכזי של הייניקן THIRST כחלק מהסיבוב העולמי. אירוע זה יהיה אירוע הסיום המקומי לאירועים המקדימים ולקמפיין הארצי שיערכו במשך 3 חודשים.
במסגרת הייניקן THIRST העולמי מתקיימת תחרות הייניקן THIRST מקומית בכל מדינה. זוהי פלטפורמה חדשנית שמגלה ומעודדת כישרונות צעירים בכל אחת מהמדינות אליהן מגיע הייניקן THIRST. התחרות מהווה מקפצה אדירה ל-DJ הישראלי שייבחר.
בשנת 2004 היה DJ נדב אגמי הזוכה הישראלי בתחרות. אך אז לא הייתה תחרות עולמית. מאז זכייתו הספיק אגמי לנגן באירועים רבים של הייניקן מיוזיק בארץ ובחו"ל, לצדם של טייסטו, פול אוקנפולד, דריק קרטר, עופר ניסים, שלומי זידן ועוד.
בארץ ישתתפו בהייניקן THIRST שלוש תחנות רדיו מקומיות
ואתר האינטרנט /thirstwww.layla.co.il: רדיו חיפה, רדיו 99esc ורדיו דרום שיבחרו כל אחת DJ מקומי - "כוכב עולה" בסצינת הדאנס.
תחרות הייניקן THIRST תתקיים על-פי השלבים הבאים:
הזוכה ישתתף באירוע הסיום, בהפקת הענק של הייניקן THIRST לצידו של הסופרסטאר הבריטי ג'ון דיגוויד בחוף פלמחים ב-3 ביוני.
הזוכה יטוס וישתתף בגמר Thirst Europe, שייערך באירוע ענק בקרואטיה ב-30 ביולי במסיבת ענק בה ישתתפו אלפי אנשים ותסוקר על-ידי התקשורת העולמית.
הזוכה בקרואטיה ייסע לגמר העולמי שייערך ברבעון הראשון של 2006 באירוע המוזיקלי הענקי ביותר שאי פעם נערך בעולם הדאנס. זהו החלום של כל DJ לזכות בגמר - תארו לעצמכם גמר עולמי לתחרות כוכב נולד עם כל החשיפה הכרוכה בכך. השנה הזוכה העולמי יזכה להשתתף באינספור אירועים בינלאומיים של הייניקן מיוזיק ובחשיפה תקשורתית עולמית עצומה על מנת שיתברג בצמרת הדיג'אים העולמית.
בצוות השופטים יעמדו דיג'אים בינלאומיים וישראלים לצדם של מוסיקאים וסלבריטאים ישראלים אשר ישפטו את מכלול יכולותיהם של המתמודדים בדרכם להיות סטארים בינלאומיים.
חברת "הייניקן" העולמית, משקיעה השנה בהייניקן THIRST כ-20 מיליון דולר מיליון דולר, מתוכם כ-750 אלף דולר שמושקעים בהפקת התחרות והאירוע בארץ.
משה לרון, מנהל מותג הייניקן: "זוהי תחרות ה-DJ הבינלאומית החשובה בעולם, המשפיעה על כל סצנת הדאנס העולמית. זוהי פלטפורמה מדהימה לכישרונות הישראלים, המעוניינים להתגלות ולהפוך ל-DJ בינלאומיים מצליחים. היינקן נותנת הזדמנות של פעם בחיים לכל ה-s DJ בישראל להוכיח את עצמם ותעניק לזוכה חשיפה חסרת תקדים הן במסיבות ההייניקן THIRST השונות ברחבי העולם אליהן הוא יוזמן לתקלט לצדם של טובי ה-DJs בעולם והן במסיבות שמפיקה היינקן מיוזיק בארץ".

תאריך:  17/04/2005   |   עודכן:  17/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
השר המושמע ביותר: בנימין נתניהו    ח"כים שיזמו הצעות חוק לאו דווקא בלטו בתקשורת
הדר פרבר
זאת עד שישראל "תפסיק להחרים קרקעות ממשפחות פלשתיניות"    בארץ מכחישים את טענות האיגוד הבריטי
יואב יצחק
המפונים יקבלו קרקעות בניצנים במקום אדמותיהם בגוש קטיף וצפון השומרון; החיסכון נובע מכך שאלו קרקעות מדינה מהמאגר הכללי - שאין לגביהן תוכניות פיתוח; הממשלה מתבקשת הבוקר לאשר הקצאת אדמות ללא מכרז
הדר פרבר
שר החוץ היפני אמר, כי ידרוש התנצלות ופיצויים על הנזק שנגרם לרכוש היפני כתוצאה מהכאוס
ענבל אביב
הפארק צפוי להתפרש על שטח חסר תקדים של כ-8,000 דונם בין כביש גהה לאיילון, הכוללים גם מרכז מבקרים באתר הפסולת חירייה והוא יכלול לפחות 3,000 דונם פתוחים וחופשיים לציבור בהם מתקני נופש, שבילים להולכי רגל ולרוכבי אופניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il