X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היקף העסקה - כמיליארד ש"ח הביטוח יינתן ל-900 העובדים הפורשים ההסכם בין הצדדים טעון אישור הממונה על שוק ההון במשרד האוצר
▪  ▪  ▪
המבורגר, ניצח

חברת הראל זכתה בימים אלה בביטוח הפנסיוני לעובדי בזק, הפורשים במסגרת הפרישה המוקדמת מחברת בזק. בכך גברה הראל על קרן מקפת הוותיקה, שפעלה עד כה להבטחת הפנסיה של העובדים.
המדובר בעסקת ביטוח בעלת היקף גדול ביותר, הנאמד בכמיליארד ש"ח. בזק מציינת, כי הביטוח הפנסיוני באמצעות הראל יביא לחיסכום בשיעור משמעותי. הראל נשלטת על-ידי קבוצת המבורגר, בראשה עומד יאיר המבורגר.
הנהלת בזק מציינת, כי "הבחירה נעשתה בהסכמת ארגון עובדי בזק, בראשות שלמה כפיר, שהיה שותף מלא לתהליך. מטרת המהלך הייתה לחסוך באופן משמעותי בעלויות לבזק עקב השינוי. התהליך יקיף את 900 הפורשים בהסכמי הפרישה הנוכחיים (עד שנת 2008)".
הצורך במהלך נולד לאחר התייקרות עלויות הפרישה המוקדמת בקרנות הפנסיה הגרעוניות כתוצאה מהרפורמה בפנסיה שהיתה בקיץ 2003.
הנהלת בזק מציינת עוד, כי זו הפעם הראשונה שבה חברות ביטוח פרטיות מתמודדות על "מוצר פנסיוני" שהיה שמור עד כה רק לקרנות הפנסיוניות. למעשה טמון חידוש גדול בעצם יצירת פוליסת ביטוח שהיא תחליף לקרן פנסיה. זו הסיבה שהמהלך של בזק עורר עניין כה רב וגופים רבים עסקו בזאת. לשם הוצאת העסקה אל הפועל, נדרש לנשוא אישור הממונה על שוק ההון במשרד האוצר.
סמנכ"ל הכספים של בזק, רון אילון, שהוליך את המהלך מטעם ההנהלה, אמר כי החברה שנבחרה השכילה להבין את הצורך של בזק כלקוח ולהציע את המוצר הטוב ביותר במחיר הזול ביותר. "לצד החיסכון העצום בעלויות לבזק, אני גאה לבצע מהלך שיש בו חידוש כה משמעותי בשוק ההון בארץ ושמעורר, בצדק, סקרנות כה רבה".
שאול שם-טוב, נציג ארגון עובדי בזק לנושא החלפת קרן הפנסיה, אמר כי הוא שמח על הבחירה שמצד אחד תבטיח את מלוא זכויות הפורשים, ומצד שני תחסוך לבזק סכומים משמעותיים. "אני בהחלט שמח על שהשלמנו מהלך משותף, יד ביד עם ההנהלה מהלך שהוא כולו לטובת החברה והעובדים".

תאריך:  17/04/2005   |   עודכן:  17/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
האשה מרומניה נכנסה להריון בעזרת הפריה חוץ גופית מביציות שנתרמו    למרות שהיא האשה המבוגרת ביותר בהסטוריה שילדה, היא אומרת כי המסע שעשתה הוא דווקא מסר לצעירות    לעשות מאמץ להביא ילדים כשהן צעירות
יואב יצחק
טוענת: "גם יגאל עמיר נושא עימו סל זכויות זה"    אופן הטיפול מצד השב"ס בבקשת עמיר, וההתחמקות מהצגת עמדה ברורה בנושא במשך למעלה משנה, "נגוע כל כולו בשיקולים זרים ובחוסר סבירות, היורדים לשורש החוקיות"
שלומי דיאז
נצ"מ יורם לוי הגיע למחלקה לחקירת שוטרים והבטיח שיוציא את האמת לאור    טען כי מדובר בעלילה של קצינים בכירים במשטרה שלא קודמו
הדר פרבר
האמנית, גילת זולר, אשר לקתה בטרשת נפוצה חושפת לראשונה את ציוריה על חייה: "דרך הציור אני יכולה להתקרב עד נגיעה ולרוץ למרחקים בו זמנית"
יפעת גדות
קברניט ירון שמעוני הצטרף לאל-על לאחר שחרורו מחיל האוויר בשנת 1978    בין תפקידיו בחברת אל-על, ניהל צי מטוסי 737 והטיס מטוסים מדגם 757, 767 737 ו-747-400
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il