X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לפי ההודעה, קבוצת כרמלטון הינה בעלת הזיכיון לתכנן, לבנות, לממן ולהפעיל את פרויקט מנהרות הכרמל בחיפה; החברה זכתה בפרויקטים בהיקף של 100 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

חברת שיכון ובינוי פנתה (יום ב', 18.4.05) לרשות ניירות ערך ובורסה לניירות ערך בתל-אביב והודיעה להם על כניסתה לפרויקט "מנהרות הכרמל".
לפי ההודעה, קבוצת כרמלטון הינה בעלת הזיכיון לתכנן, לבנות, לממן ולהפעיל את פרויקט מנהרות הכרמל בחיפה, בהתאם לחוק כביש האגרה (מנהרת הכרמל) משנת 1995. הפרויקט כולל עבודות תשתית ומינהור של שתי מנהרות תואמות ומקבילות באורך של 4.7 ק"מ ממזרח למערב ושלושה מחלפים בצומת הצ'ק פוסט, חוף הכרמל ורופין, וכן הקמת מערכת גביית אגרה אלקטרונית, בהיקף השקעה כולל של כ-1.15 מיליארד ש"ח. הזיכיון הינו לתקופה של 35 שנה, הכוללת את תקופת ההקמה.
עוד נמסר, כי החברה התקשרה עם חברת אשטרום בהסכם המסדיר את כניסתן של קבוצת אשטרום ושל שיכון ובינוי לפרויקט, המותנית בחתימת כל ההסכמים המפורטים בדוח שנמסר היום. על-פי הוראות הסכם העקרונות, תרכוש קבוצת אשטרום 55% ממניות כרמלטון ואילו שיכון ובינוי תחזיק ביתרת המניות (45%), כאשר רכישת המניות כאמור תתבצע כדלקמן:
א. קבוצת אשטרום תרכוש 55% ממניות כרמלטון משלושה בעלי מניות נוכחיים בכרמלטון, "דרגאדוס", "פיבי", ו-"נכסים ובנין" (המחזיקים ביחד כ-80% ממניות כרמלטון); וכן תרכוש בנאמנות עבור שיכון ובינוי 25% ממניות כרמלטון משניים מאותם בעלי מניות.
ב. שיכון ובינוי תרכוש את יתרת 20% ממניות כרמלטון מאשטרום נכסים בע"מ (להלן: "אשטרום נכסים"), שקבוצת אשטרום היא בעלת השליטה בה (להלן: "הסכם מכר המניות"); וכן, כאמור בפסקה א' לעיל, 25% נוספים - באמצעות קבוצת אשטרום כנאמן.
בהתאם למידע שנמסר, קבוצת אשטרום ושיכון ובינוי יחזיקו במשותף ובחלקים שווים, בכל הזכויות כקבלן ההקמה של הפרויקט. בהתאם להוראות הסכם העקרונות, העניקה קבוצת אשטרום לשיכון ובינוי אופציה לרכוש ממנה 5% נוספים ממניות כרמלטון.
לפי המידע שנמסר, חתימת הסכם מכר המניות והסכם העקרונות הושלמו אתמול בשעות אחר הצהריים. ההסכם בין קבוצת אשטרום לבין דרגאדוס נחתם זה מכבר ואילו הסכם בין קבוצת אשטרום לבין פיבי ונכסים ובנין טרם נחתם. כניסתן של החברה וקבוצת אשטרום לפרויקט מותנית בחתימת ההסכם בין קבוצת אשטרום לבין פיבי ונכסים ובנין כמו גם בקבלת האישורים מהממונה על ההגבלים העסקיים, אישור שרי התחבורה והאוצר ואישור האורגנים הנדרשים בחברה, הכל לא יאוחר מתום 6 חודשים ממועד חתימת ההסכמים.
כמו כן, הודיעה החברה כי חברת-בת בה זכתה בשני פרויקטים חדשים בפעילות הבינלאומית בהיקף הנאמד בכ-100 מיליון דולר.
שני הפרויקטים יתבצעו בניגריה בתקופה של שנתיים. האחד פרויקט בניה של 50 אלף מ"ר משרדים והשני פרויקט תשתיות ניקוז. מזמינת העבודות הינה הממשלה הפדרלית.

תאריך:  18/04/2005   |   עודכן:  18/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
באוניברסיטת קיימברידג' חוקרים טיפול בכלבים משותקים ומעריכים כי בעתיד ניתן יהיה לטפל גם בבני אדם בדרך דומה    המחקר המלא יפורסם ב-2007
שלומי דיאז
אתמול נחקר נצ"מ יורם לוי במשך 10 שעות    הוא חשוד בקבלת שוחד מראשי משפחת פשע בדרום הארץ    שני קצינים נוספים יתושאלו בפרשה
גלית יצחק
כך עולה מסקר שהוצג בכנס רופין ע"י מנהל מינהל תכנון מחקר וכלכלה במשרד התמ"ת    ממוצע השכר לשעה של נפגעי הנפש עומד על כ-60% משכר המינימום    כ-44% דיווחו שהם בעלי רמת יכולת עבודה הדומה לעבודתו של אדם בריא    משרד התמ"ת פועל להקמת מטה לשילוב אנשים עם מוגבלות בתעסוקה בשוק הפתוח
מחלקה ראשונה
דואר אלקטרוני הוא היישום העסקי השכיח ביותר בו משתמש כוח העבודה הנייד בארצות הברית על בסיס יומיומי
עומר שיקלר
מנהלת מרכז ההשקעות אישרה בישיבתה השבועית 12 תוכניות בהיקף השקעה כולל של כ-45 מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il