X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תינוקות וילדים צעירים צריכים לאכול חמש פירות וירקות ביום יחד עם דגנים עשירים בסיבים ילדים בגיל זה צריכים לעסוק לפחות שעה ביום בפעילות גופנית ולהגביל את הזמן בו אינם פעילים המניעה טובה מן הטיפול, מאחר וברגע שאדם הופך להיות אדם שמן הקושי לרדת במשקל ולשמור על משקל תקין הוא גדול
▪  ▪  ▪

במקביל לאזהרות לפיהן הדרך להשמנה עשוייה להתחיל במהלך שנות הילדות המוקדמות, מומחים לרפואת ילדים מדגישים גם כי הורים צריכים לוודא כי ילדים בני 3 ו-4 זוכים לשעה של פעילות פיסית בכל יום בנוסף לחמש מנות של פירות וירקות.
החוקרים, מהמרכז הרפואי בבית החולים לילדים בסינסנטי משערים כי מדובר בתקופה 'פגיעה' במונחים של התחלה של עלייה במשקל. החוקרים פרסמו מאמר בעיתון של איגוד הלב האמריקני שהקדיש את הגליון האחרון לנושא ההשמנה.
תקופת הילדות המוקדמת היא גם זמן בו דפוסי התזונה הופכים דומים יותר לאלו של המבוגרים והיא תקופה בה ילדים רבים מפתחים דפוסי פעילות גופנית, הן טובים והן רעים.
ההשמנה בגיל הילדות הפכה איום כה גדול לבריאות הציבור עד כי היא עלולה ל'לבטל' את כל הרווח שהושג בחצי המאה האחרונה בירידה במחלות קרדיווסקולריות ומוות ממחלות אלו. החוקרים הדגישו כי עדין קיים צורך לחנך את רופאי הילדים לגבי מעקב אחר ילדים שצעירים מדי כדי לפתח סימנים של השמנה.
המניעה, ללא ספק, טובה מן הטיפול, מאחר וברגע שאדם הופך להיות אדם שמן הקושי לרדת במשקל ולשמור על משקל תקין הוא גדול. אם מפתחים הרגלים של אכילה של מנות קטנות, ואם מפתחים הרגלים של פעילות גופנית, אלו הרגלים שישארו גם בעתיד.
תינוקות וילדים צעירים צריכים לאכול חמש פירות וירקות ביום יחד עם דגנים עשירים בסיבים וכן עליהם להחליף את שתיית החלב העשיר בשומן לשתיית חלב, ומוצרי חלב אחרים של 1% שומן לאחר גיל שנתיים, כך על-פי איגוד הלב האמריקני. ילדים בגיל זה צריכים לעסוק לפחות שעה ביום בפעילות גופנית ולהגביל את הזמן בו אינם פעילים.
שכיחות עודף המשקל בקרב ילדים ומתבגרים כמעט והכפילה עצמה פי 4 - מפחות מ-5% בשנות ה-80 לכ-16% כיום. ילד הסובל מעודף משקל נמצא בסיכון גובר לבעיות כולל סוכרת, לחץ דם גבוה, דום נשימה בשינה וכולסטרול גבוה.

תאריך:  19/04/2005   |   עודכן:  19/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
השופטים אמרו בהכרעת הדין, כי אבן חן "הפך תואר אקדמי למטבע עובר לסוחר לשורה של אנשים שלא היו ראויים לו"
יפעת גדות
חוקרים גילו כי אנשים שדיווחו על רגעים רבים יותר של שמחה היו בעלי רמות של קורטיזול נמוכות ב-32% בהשוואה לשאר    קורטיזול נמצא קשור למספר בעיות בריאות, כולל סוכרת, לחץ דם גבוה והשמנה
גלית יצחק
הוועדה אימצה את מסקנות דוח ועדת ענבר לשדרוג מי הקולחים ללא מגבלות והזרמה לנחלים    השר שמחון: כך יתאפשר ניצול של כ-500 מיליון מ"ק של קולחים מידי שנה להשקיה ללא חשש לפגיעה בבריאות הציבור ובמקורות המים
מחלקה ראשונה
צאיג: "אני מאמין שיזם אשר מעוניין לתכנן את השקעותיו באופן שכלתני חייב לפעול בסביבה וודאית ויציבה, ככל שניתן"
מירב לוי
במכתב ששלחה אחת הסטודנטיות לסגנית המרכז, היא מפנה נגד ההנהלה אצבע מאשימה על אופן הטיפול ומעלה חשש מפני התנהלות המרכז בתלונות עתידיות    טוענת: אופן הטיפול מזיק לנו התלמידים ולמונטין המרכז    סגנית המרכז: העובדת נטשה את עבודתה; העסקת העובד נמשכה תוך שמירת עיקרון חזקת חף מפשע; בדיעבד - היה מקום לפטרו מוקדם יותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il