X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההלוואה מיועדת לשירותי סיעוד, הוצאות רפואיות, שיפוץ הבית, מימון של הוצאות שוטפות וכו' הבטוחה היחידה תהא דירת המגורים בתנאי ששוויה יהא 200 אלף דולר לפחות;
▪  ▪  ▪

בנק דיסקונט השיק מיזם חדשני (יום ג', 19.4.05) למימון אוכלוסיית הגיל השלישי, בשיטה המכונה בארה"ב REVERSE MORTGAGE - משכנתא הפוכה. במסגרת השירות החדש ניתנת הלוואה גדולה לתקופה בלתי מוגבלת לאנשים מעל גיל 67.
הבטוחה היחידה המתבקשת - דירת המגורים, ובתנאי ששוויה יהא לפחות 200 אלף דולר. גובה ההלוואה נע בין 20%-40% משווי הנכס וגדל ככל שגיל הלקוח עולה. למעשה, ההלוואה מאפשרת לבני משפחת הקשישים להימנע מההכרח לממן את הוצאות הטיפול והסיעוד של קשישים. מאידך, ההלוואה "אוכלת", את ירושת השארים.
המיזם החדש מבוצע בשיתוף עם בית מניב ישראל וחברת Financial Freedom המובילה בתחום הפתרונות הפיננסיים לגיל השלישי בארה"ב. בדיסקונט מגדירים יוזמה זו כפתיחת "עידן חדש", שנועדה לתת בידי אנשים מבוגרים את היכולת הפיננסית להתמודדות עם צרכיהם השונים והמשתנים: שירותי סיעוד, הוצאות רפואיות, שיפוץ הבית, מימון של הוצאות שוטפות, לימודים והגשמת חלומות מבלי צורך לממש את הנכס שברשותם - ממשיכים להתגורר בבית. "ההלוואה היא למעשה פיתרון פיננסי ארוך-טווח לסל מגוון ומתרחב של צרכים לאור העלייה המשמעותית בתוחלת החיים של בני הגיל השלישי".
ההלוואה ניתנת למימון כל צורך, מבלי שהלקוח נדרש להחזרים חודשיים של הקרן או הריבית ואין לה מועד פירעון קבוע מראש. פירעון ההלוואה נעשה רק כאשר הלקוח מעוניין בכך או כאשר הוא עוזב את ביתו מכל סיבה.
גיורא עופר, מנכ"ל בנק דיסקונט אמר כי "בנק דיסקונט שותף במיזם בהמשך לאסטרטגיה להובלת הקמעונאות במערכת הבנקאית. הלוואת "בית מניב" היא פתרון פיננסי ראוי להבטחת רמת החיים של אוכלוסיית הגיל השלישי שהבנק מייחס לה חשיבות רבה".
אמנון מדר, מנכ"ל בית מניב ישראל: "המפתח הכלכלי לגיל השלישי הוא מוצר פיננסי שמגן על כל מה שבנינו בעמל רב - הבית, המשפחה ורמת החיים".
ההלוואה החדשה ניתנת ללקוח לפי ערך הנכס שברשותו וללא קשר ליכולת ההחזר שלו כפי שנדרש בהלוואות בנקאיות. הלקוח לא נדרש לפוליסת ביטוח חיים וגם לא לבדיקות רפואיות ואחרות כדי לקבל את ההלוואה. די בהיותו בעל נכס בו הוא מתגורר. מעבר לכך, מובטחת ללקוח הגנה מלאה מפני ירידת ערך הבית כך שלעולם לא ידרשו הוא או יורשיו להחזיר מעבר לשווי הנכס.
בית מניב ישראל ובנק דיסקונט מאמינים כי בני הגיל השלישי ראויים לכלי פיננסי עם מירב הגמישות והשליטה. כך למשל, יכול הלקוח לקבל את מלוא סכום מיד, או לדחות מימוש חלק מקו האשראי שיועמד לרשותו למועד מאוחר יותר.

תאריך:  19/04/2005   |   עודכן:  19/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
המיפוי נועד למנוע מצב בו חברות מוסיפות אנטנות למוקדי שידור    בנוסף תבצע העירייה בדיקת אישורי קרינה
עומר שיקלר
לדברי אנשי האוצר, הנהלות הבנקים מעוניינות לטרפד את הרפורמה בעזרת גיוס העובדים למאבקם    האוצר: יישום הרפורמה בשוק ההון בכללותה לא יפגע במערכת הבנקאית    ביום ד' יתקיים דיון נוסף בבית הדין לעבודה בנושא שביתת עובדי הבנקים
עומר שיקלר
כך עולה מנתונים של מחלקת המחקר בבנק ישראל    הציפיות ביחס לפעילות ברביע השני הן לעלייה בשוק המקומי וביצוא במרבית הענפים; מנהלי החברות מעריכים: הדולר היציג יגיע ברבעון הבא ל-4.41 ש"ח ובעוד שנה ל-4.55 ש"ח
הדר פרבר
קונדוליסה רייס עוכבה בעקבות איום לפצצה במלון מוסקבה עם הגעתה למדינה    מתכוונת לקרוא לפתיחות של המדינה לקראת דמוקרטיה וסחר חופשי
מחלקה ראושנה
קמפיין מודעות, שלטי חוצות ואירוע השקה ייחודי בהשקעה מוערכת: 2.5 מיליון שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il