X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שרון הורה לשר האוצר לפעול מיידית להגדלת תקציב משרד הביטחון ב-2 מיליארד ש"ח; יוזמה לביטול חוקים פרטיים, כולל חוק הנגב והקטנת קיצבאות ילדים; תוכנית האוצר: גיוס חמישה מיליארד במיסים, וקיצוץ חמישה מיליארד
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה אריאל שרון ושר האוצר סילבן שלום יוזמים בימים אלה תוכנית חירום, כדי לכסות את העלויות הישירות של מלחמת חומת מגן, וכן כדי לכסות את הגרעונות הגדולים הנובעים מירידת הפעילות במשק - במיוחד כתוצאה מהטרור נגד ישראל.
הסיכום בין שרון לשר האוצר התקבל בישיבה במשרד ראש הממשלה (יום ג', 9.4.02), שבה השתתפו גם הרמטכ"ל המיועד בוגי יעלון; שר הביטחון בנימין בן-אליעזר; מנכ"ל משרד הביטחון עמוס ירון ואישים נוספים.
ביסוד התוכנית: קיצוץ של חמישה מיליארד ש"ח בתקציב, ובמקביל - גיוס חמישה מיליארד ש"ח נוספים בהטלת מיסים חדשים על הציבור. חלק מסכומים אלה יופנו לגורמי הביטחון.
שרון הורה לשר שלום לפעול להגדלה מיידית של תקציב משרד הביטחון בסכום של שני מיליארד ש"ח, מחצית ממנו בהעברה מיידית מהרזרבות בתקציב המדינה.
שרון ושלום סיכמו, כי יש לפעול תוך זמן קצר להגשת תוכנית חירום כלכלית. שכן, תקציב המדינה שהתקבל בכנסת רק לפני כמה חודשים, אינו רלוונטי עוד, נוכח הנסיבות החדשות שנוצרו.
שרון אמר, כי בעת הכנת התקציב לא היתה מלחמה. ולכן עתה יש להנהיג מדיניות חירום, שתכלול קיצוץ בחלק מסעיפי התקציב; ובמקביל - תגדיל את התקציב עבור כוחות הביטחון. שרון פועל עתה גם לביטול חוקים פרטיים - כולל חוק הנגב והקטנת קיצבאות ילדים.
במשרד האוצר בוחנים עתה אילו סעיפים יש לקצץ, ואילו מיסים להטיל. אחת ההצעות הנדונות היא הטלת מלווה מלחמה בשיעור של 5% מהשכר. מלווה זה יוחזר לנישומים בפריסה של שנים מאוחר יותר. מלווה דומה הוטל על הנישומים לפני כעשרים שנה לכיסוי עלויות מלחמת לבנון. הצעה נוספת: להגדיל את תשלומי המע"מ ב-1% ולהגדיל גם את היטל הדלק בשיעור של 1%.

תאריך:  10/04/2002   |   עודכן:  10/04/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
המשטרה מסרה כי מדובר בפיגוע רב נפגעים; מעוצמת הפיצוץ נפגעו גם רבים שנסעו במכוניות הסמוכות לאוטובוס; הפיגוע - למרות פעולות צה"ל בשטחים
רנית נחום-הלוי
מסקר שנערך באוכלוסיה על-ידי מכון גאלופ השיבו 70 אחוז מהנסקרים כי קיים חשש שמחבל מתאבד יתקוף בארה"ב כתוצאה מהתלקחות היחסים במזרח התיכון
גיל איל
עמוס באר
בעלת חמישה מקומות בלבד
גיל איל
למרות המשגה החמור, לקח לאמריקנים שנים ארוכות לחשוף את רוברט פיליפ הנסן ששימש ב-FBI כסוכן כפול; סוכן אמריקני אחר, שחשב בהנסן, נעצר בחשד לריגול כמה שנים קודם לזיהוי האמריקני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il