X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אמדוקס מדווחת על הכנסות שיא של 488.4 מיליון דולר ארה"ב לרבעון, המהוות גידול של 4.0% לעומת הרבעון הקודם
▪  ▪  ▪

חברת אמדוקס דווחה (20.4.05) על הכנסות שיא של 488.4 מיליון דולר ארה"ב לרבעון השני של שנת הכספים, אשר הסתיים ב-31 במרס 2005 - המהוות גידול של 4.0% לעומת הרבעון הקודם.
אמדוקס מסרה כי היו הכנסות של 1.774 מיליארד דולר בשנת הכספים 2004, וכי היא מעסיקה יותר מ-9,500 אנשי (IT (Information Technology. החברה משרתת לקוחות ב-40 מדינות ברחבי העולם.
"רבעון זה היה טוב מאד עבור Amdocs, והתאפיין בהמשך הביקוש למוצרינו," ציין דב בהרב, נשיא ומנכ"ל Amdocs Management Limited. "אנו מייחסים את ההצלחה ברבעון זה לאסטרטגיה שלנו לסייע לספקיות השירותים המובילות בעולם להשתנות תוך אימוץ שיטת ניהול הלקוחות האינטגרטיבי (Integrated Customer Management), או ICM. השקנו בהצלחה את סל המוצרים Amdocs 6 ושירותי ייעוץ חדשים התומכים במעבר של ספקיות תקשורת ל-ICM. מוצרים אלה עונים על צורך מרכזי של התעשייה, העוברת שינויים הנובעים ממגמת המיזוגים הנמשכת. Amdocs ממוצבת היטב להנות ממגמה זו. כל זאת גורם לנו להיות אופטימיים ביחס לעתיד, חרף אי-הוודאות הקיימת עדיין בשוק, לרבות אי-הוודאות הקשורה במגמת המיזוגים. אנו צופים המשך צמיחה גם ברבעונים הבאים", הוסיף נשיא החברה.
דגשים מרכזיים בתחום התפעול והפיננסים
במהלך הרבעון השני הכריזה Amdocs על שתי הטמעות CRM משמעותיות - ב-Nextel וב-MegaFon-Moscow .Nextel הטמיעה בהצלחה את Amdocs CRM כחלק מיוזמה אסטרטגית לסייע בשיפור השירות הניתן ליותר מ-15 מיליון מנוייה, ובאופן זה להביא לגידול במספר הלקוחות ולחיזוק נאמנותם. Amdocs CRM משולב עם מוצר ה-Amdocs Billing שכבר מותקן ב-Nextel, דבר המאפשר ל-Nextel ניהול אינטגרטיבי של לקוחותיה. עוד הודיעה Amdocs כי MegaFon-Moscow מיישמת את פתרון ה- Amdocs CRM אשר ישתלב בצורה חלקה בתשתית הבילינג והתפעול הקיימת התומכת בפעילות החברה במוסקבה.
מאמדוקס נמסר עוד כי תזרים המזומנים החופשי, המוגדר כתזרים מזומנים הנובע מפעילות שוטפת בניכוי השקעות הוניות נטו ותשלומים בגין חכירות הוניות, הסתכם ב-70.4 מיליון דולר ארה"ב ברבעון.
תחזית פיננסית
אמדוקס צופה כי ברבעון השלישי של שנת הכספים 2005, המסתיים ב-30 ביוני, 2005, יגדלו הכנסותיה לכ-505 מיליון דולר ארה"ב. הרווח המדולל למניה לרבעון צפוי להיות 0.36 דולר ארה"ב, בניכוי הוצאות הנובעות מרכישת חברות נטו ממס, של בין 0.02 - 0.01 דולר ארה"ב למניה.
הערות אזהרה
בדיווח מציינת אמדוקס ומזהירה את המשקיעים, כי ההודעה מכילה מידע שאינו ערוך בהתאם לכללי החשבונאות המקובלים בארה"ב
(U.S. GAAP). והמשקיעים אינם צריכים לראות בנתונים כעדיפים על נתונים שנערכו על-פי כללי החשבונאות המקובלים בארה"ב (U.S. GAAP). הנהלת החברה מציינת כי היא משתמשת בנתונים אלו בניתוחים הפנימיים שלה, כדי להתעלם מהשפעת רכישות ואירועים חד-פעמיים אחרים, היכולים ליצור עיוות בהשוואה בין תקופות מסויימות. אי לכך, הנהלת החברה מאמינה כי בידוד ההשפעות של אירועים כאלו, יאפשר להנהלה ולמשקיעים לנתח באופן עקבי את הרכיבים המהותיים ואת תוצאות הפעילות העסקית של החברה, ולקבל השוואה בעלת משמעות לתקופות קודמות.
בדיווח יש בנוסף מידע לגבי תחזיות עתידיות במסגרת Safe Harbor בחוק האמריקני, The Private Securities Litigation Reform Act of 1995, כולל תחזיות אודות צמיחתה של אמדוקס ותוצאות עסקיות ברבעונים העתידיים. מודגש בדיווח, כי למרות שהחברה מאמינה שהציפיות המשתקפות בתחזיות עתידיות אלה מבוססות על השערות הגיוניות, הרי שאין ביכולתה להעניק כל ערבויות לכך שהציפיות יתממשו, או שלא תהיינה סטיות משמעותיות כלשהן. תחזיות כאלה כוללות סיכונים וחוסר ודאות שעשויים לגרום לתוצאות עתידיות השונות מאלה הצפויות. סיכונים אלה כוללים, אך אינם מוגבלים, להשפעות של המצב הכלכלי הכולל, ליכולתה של אמדוקס להגדיל את הנתח שלה בשוק הסלולרי, הקווי והאינטרנט מבוסס IP, להשפעות המזיקות של התחרות בשוק, לשינויים הטכנולוגיים המהירים שעלולים להפוך את מוצריה ושירותיה של החברה לחסרי תועלת, לאובדן פוטנציאלי של לקוחות עיקריים, ליכולתה לפתח יחסים ארוכי טווח עם לקוחותינו ולסיכונים הכרוכים בהפעלת עסקים בשוק הבינלאומי.
מהחברה נמסר כי סיכונים אלה ואחרים נדונים ביתר פירוט בדוחות של החברה לרשות ניירות הערך, כולל בדוח השנתי שתויק במסגרת דו"ח 20-F ב-30 בדצמבר, 2004 ובדו"ח 6-K שהוגש ב-14 בפברואר, 2005.

תאריך:  21/04/2005   |   עודכן:  21/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
'צרכנים כבדים' של בשר מעובד - 40 גרם או יותר ליום, היו בסיכון גבוה ב-67% לפתח סרטן הלבלב מאשר משתתפים במחקר שצרכו את הכמות הנמוכה ביותר    לדעת החוקרים התגובה הכימית המופיעה במהלך הכנת הבשר המעובד היא שעשוייה להיות האחראית לקשר
מחלקה ראשונה
בין הצילומים: הישראלי המסתלבט, המטלפן, גרפיטי על קירות ועוד
מירב לוי
הפארק יכלול בין היתר: אגם, מתקני ספורט, מתנס"ים, אמפיתיאטרון, שבילי הליכה ועוד; יוקם גוף שינהל את הפארק ויהיה אחראי על תיכנונו ופיתוחו
יפעת גדות
סימנים להתעללות משתנים בהתאם לגיל הילד אך ישנם כמה סימנים שכיחים כמו שקט יוצא דופן ודכדוך    הילד יתחיל אולי להתפרץ בבית הספר ולגלות התנהגות תוקפנית כלפי ההורים, החברים או האחים    יראה תודעה עצמית נמוכה כלפי גופו ומיניותו
הדר פרבר
סטיבן רוזן וקית' וויסמן אשר נחשדו במעשים פוטרו לאחר התייעצות עם עו"ד של איפא"ק    עו"ד מטעמם: השניים לא הפרו שום חוק אמריקני וגם לא את המדיניות של הארגון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il