X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ניתוח מסוג זה מתבצע בבית החולים 'הרצליה מדיקל סנטר' הניתוח מאפשר למנתח לבצע את הניתוח בגישה זעיר פולשנית ובחתכים קטנים, תוך פגיעה מזערית ברקמות החולה צעירים יוכלו לבצע את הניתוח בשלב מוקדם ולחזור במהרה לתפקוד מלא
▪  ▪  ▪

מנתחים אורתופדים מבית החולים 'הרצליה מדיקל סנטר' החלו לבצע ניתוחי החלפת מפרקים באמצעות מערכת ניווט ממוחשבת חדשה המאפשרת למנתח לבצע את הניתוח בגישה זעיר פולשנית ובחתכים קטנים, תוך פגיעה מזערית ברקמות החולה.
מ'הרצליה מדיקל סנטר' נמסר, כי הניתוח עשוי להאיץ את החלמתו של המנותח וחזרתו המהירה לפעילות. מערכת הניווט הממוחשבת מורכבת ממחשב נייד אלחוטי, ממצלמה ניידת, המשדרת וקולטת קרני אינפרא אדום, מחיישנים המונחים על רגל המנותח, וממכשור לביצוע הניתוח. בעזרת 'עט' דיגיטלי המנתח 'מצייר' את האזור המנותח, המחשב לומד את האנטומיה הייחודית למנותח ומציג אותה בתלת מימד על-גבי המסך. המחשב ממליץ למנתח איזה שתל לבחור, היכן למקמו במדויק, היכן לבצע את החתכים וכן הלאה.
במחקרים שבדקו את הסיבות לכישלון ניתוחי החלפת מפרקים נמצא, כי שגיאה גדולה מ-3 מעלות במיקום המישתל, מגדילה ל-25% את הסיכון לכישלון הניתוח ולפגיעה בתפקודו היומיומי של המנותח. מ'הרצליה מדיקל סנטר' נמסר, כי שימוש במערכת ה-CI עשוי להפחית את השגיאות הללו למינימום.
ממחקר שפורסם במגזין Journal of Bones & Joints Surgery בגיליון יולי 2004 עולה, כי ב-96% מהניתוחים מונחי מחשב, החולה זכה בשחזור מדויק של מבנה הרגל לאחר הניתוח, לעומת 78% מהחולים שנותחו בשיטה המסורתית. התוצאות התקבלו לאחר השוואה שערכו חוקרי המחקר בין צילומי רנטגן של שתי קבוצות מנותחים שעברו החלפת ברך מלאה בשיטה מסורתית לעומת ניתוח מונחה מחשב. המשמעות היא שבניתוח מונחה מחשב מובטחת חזרתו של החולה לתפקוד מלא ואורך חיי מישתל אופטימלי.
טכנולוגיה זו תאפשר לחולים צעירים ופעילים, שעד-כה דחו ההחלטה להינתח אך סבלו מכאבים קשים ומירידה משמעותית בתפקודם היומיומי, יוכלו לעבור את הניתוח בשלב מוקדם. הטכנולוגיה תאפשר החלמה וחזרה מהירה לתפקוד מלא.
בנוסף, מבוגרים וקשישים אשר סובלים ממחלות ובעיות מפרקים יוכלו לעבור את הניתוח וזמן השיקום יהיה מספר ימים בלבד לעומת תקופה ממושכת של מספר חודשים, המלווים בתמיכת קביים.

תאריך:  21/04/2005   |   עודכן:  21/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
סדרות טלוויזיה משפיעות על הצופים והם מאבחנים את המחלה שלהם - בהתאם למחלה של השחקן
אבירם זינו
אישה קיימה יחסי מין במקביל עם שני גברים במשך כחודשיים ונכנסה להריון    הבעל לשעבר טוען בתביעה שהגיש השבוע לביהמ"ש לענייני משפחה בחיפה: התינוקת שנולדה היא בתי
יפעת גדות
ניצולי השואה טוענים: בנק לאומי מחכה שכולנו נמות בכדי שלא ייאלץ להשיב את הכספים שהופקדו בבנק טרום השואה    פורום הארגונים פותח במאבק בכדי "להבקיע את חומת האטימות והזלזול" של מועצת המנהלים של הבנק ומנהליו הבכירים כלפי נציגי הניצולים
אבירם זינו
"המתפנים רואים מפות, הם לא היו בשטח עצמו. הממשלה מציעה ליישב את המתפנים בין המכון לטיהור שפכים של אשקלון למעגני החמצון של ניצנים    אשקלון מציעה למתפנים נדל"ן איכותי בקרבת הים    אני מזמין את המתפנים לבוא לאשקלון במהלך חופשת הפסח להתרשם מהשטחים בצפון העיר"
הדר פרבר
סקרים שבוצעו עבור הגרדיאן הבריטי מראים, כי הלייבור מובילה ב-6% על השמרנים והליברל-דמוקרטים. על-פי הסקר קיבלה הלייבור 39% מהקולות, השמרנים 33% והליברל-דמוקרטים 22%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il