X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אלוואנגר שימש כמנהל בכיר ב- Applied Materials ייכנס לתפקידו ב-1 במאי
▪  ▪  ▪
ראסל אלוואנגר

טאואר סמיקונדקטור הודיעה (יום ה', 21.4.05) על מינויו של ראסל אלוואנגר לתפקיד מנכ"ל החברה. אלוואנגר ייכנס לתפקידו החל מ-1 במאי.
אלוואנגר, בעל וותק וניסיון בינלאומי בתעשיות הסמיקונדקטור והטכנולוגיה, מילא במהלך 25 השנים האחרונות שורה של תפקידים ניהוליים בחברות מובילות מהתחום.
"ציפיות טאואר לצמיחה מהירה בשנים הבאות חייבו את החברה לגייס מנכ"ל בעל ניסיון רב כראסל אלוואנגר, בעל חשיבה אסטרטגית, מיומנויות ניהוליות והיכרות מעמיקה עם עולם הסמיקונדקטור, אשר יחזק משמעותית את הנהלת החברה", אמר אודי הילמן, מנכ"ל בפועל.
הילמן הוסיף עוד כי, אלוואנגר, הניחן באיכויות ניהוליות מרשימות ואינטראקציה מצוינת עם לקוחות, יהווה מקור השראה לעובדי טאואר, ויתרום ממרצו וניסיונו הרב להצלחת החברה בעתיד.
לאחרונה, אלוואנגר שימש כסגן נשיא ומנהל קבוצה ב-Applied Materials Corporation. כמו כן, כיהן אלוואנגר במגוון תפקידי ניהול בכירים ב-Applied Global Services (AGS) ,CMP and Electroplating Business Group, Metrology and Inspection Business Group ותוכנית ה-300 מ"מ של Applied. אלוואנגר מכיר היטב את ישראל, שכן שימש כאן כסגן נשיא ומנהל יחידה עסקית של Applied Materials.
בנוסף, כוללת הקריירה הבינלאומית של אלוואנגר התנסות מקצועית אותה צבר ביפן, בסינגפור ובהולנד. הוא שימש כמנהל בכיר במספר תפקידים ב-Novellus Systems ותפקידי ניהול במחקר ופיתוח ב- Philips Semiconductor.
אודות טאואר סמיקונדקטור בע"מ
טאואר סמיקונדקטור בע"מ הינה יצרן עצמאי של מעגלים משולבים (IC), אשר נוסדה ב-1993. החברה מייצרת מעגלים משולבים (IC) בגיאומטריות 1.0 עד 0.13 מיקרון ומספקת שירותי ייצור טכניים משלימים ותמיכה בתכנון. בנוסף לטכנולוגיות ייצור דיגיטליות ב-CMOS מציעה טאואר פתרונות מתקדמים לייצור זיכרונות בלתי נדיפים, שבבים מעורבי אותות וחיישני CMOS לצילום דיגיטלי.
לחברה שני מתקני ייצור המבטיחים הענקת שירות ברמה עולמית ללקוחותיה: Fab 1 מייצר בטכנולוגיות מ-1.0 ל-0.35 מיקרון והינו בעל כושר ייצור חודשי של עד 16,000 פרוסות סיליקון בקוטר 150 מ"מ. Fab 2 מייצר בטכנולוגיית 0.18 מיקרון ומטה וכושר הייצור הנוכחי בו הוא עד 15,000 פרוסות סיליקון בחודש בקוטר 200 מ"מ.

תאריך:  21/04/2005   |   עודכן:  21/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
"האסירים שנותרו מאחור ביקשו מאתנו להעביר מסר: הממשלה צריכה לעשות יותר כדי להביא לשיחרורנו"    האופוזיציה הירדנית: "החזרת השגריר לישראל לפני ששוחררו כל האסירים היתה הפגנה ברורה של חולשה"    "ישראל מפרה חוזים ומשחדת את הממשלה הירדנית החלשה"
עומר שיקלר
לאחר גל ארוך של שמועות הותר היום לפרסום כי הזמרת שברשותה נתפס סם מסוג קוקאין היא ריקי גל    בית משפט השלום בת"א גזר עליה 100 שעות עבודות לשירות הציבור
עומר שיקלר
ראשי קונגרס הרבנים למען השלום - "פיקוח נפש" קיימו היום התייעצות-חירום מיוחדת    "המאבק עודנו בראשיתו, ובעזרת ה' נעשה ונצליח"    הרבנים קוראים לחזק את התפילות למען שלום עם ישראל וארץ ישראל
עומר כרמון
הדוגמנית האמריקנית, ליז זארה, שנבחרה מבין מאות מועמדות לשמש כפנים החדשות של חברת טריומפ ברחבי העולם, הציגה בלונדון את מיטב חידושי החברה
רנית נחום-הלוי
מנכ"ל הליכוד, אריק ברמי: מדובר במסע רגשי שמטרתו להנחית את המשמעויות ההיסטוריות של השואה    שיאו של המסע - השתתפות המשלחת ב"מצעד החיים" אותו יוביל השנה ראש הממשלה, אריאל שרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il