הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" באפריל (פרסומות חודש פברואר), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "אורנג' הדור השלישי - ילדה שרה". כך עולה מניתוח של מכון המחקר "מותגים".
הפרסומת של הילדה השרה, של 'פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R', זכתה ב-100 נקודות, 36% עבור תרומה למותג ו-28% עבור קריאטיביות.
במקום השני זכתה "RC קולה - הג'יני", של פרסום 'ראובני פרידן IPG', עם 82 נקודות - 30% עבור תרומה למותג ו-22% עבור קריאטיביות.
"ניו באלאנס - רגלים יחפות" של 'פרסום מורדי & גורן', הגיעה למקום השלישי עם 30 נקודות - 7% תרומה למותג ו-16% קריאטיביות.
(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות).
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות שיופיע בקרוב.