X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הטקס התקיים בנוכחות ח"כ לימור לבנת, שרת החינוך, התרבות והספורט מוזיאון תל אביב מחדש את פניו, הודות לתרומה של כמיליון דולר, בנדיבותו של הקדש יוסף שידלובסקי ז"ל
▪  ▪  ▪

מרכז המבקרים החדש נחנך היום (ב', 25.4.05) בטקס הנחת אבן הפינה. המרכז יהווה הרחבה של חזית המוזיאון. הוא יכלול הגדלה של חללי קבלת הקהל לקבוצות וליחידים, שיפור השירות בדלפקים, מתן אינפורמציה לגבי פעילות המוזיאון בתחומים השונים: תערוכות, קונצרטים, סרטים, הרצאות, הצגות לילדים, מפגשים בתערוכות ועוד.
כמו כן יגדל וכמעט יוכפל שטח חנות המוזיאון. מוזיאון תל אביב לאמנות הוא המו"ל הגדול ביותר בארץ לספרי אמנות וקטלוגים, וחנות המוזיאון מציעה אותם למכירה, לצד חפצים מעוצבים ייחודיים, הדפסים, צעצועים, משחקים ועוד. הגדלת שטח החנות תאפשר פרישה נוחה של כל אלה לעיני קהל המבקרים.
הרחבת שטח המוזיאון - תזיז את חזיתו קדימה ביחידה מודולרית אחת, 9 מ', לכל אורכה, וכך יבוטל הגג המשופע מעל הגלריה לפיסול, והחזית תשוב למראה האחיד של קיר זכוכית, וקוביה לבנה הנתמכת על עמודים. השינוי יעניק לשטח התצוגה של הגלריות בקומה השנייה תוספת של כ-350 מ"ר.
תוספת הבנייה התאפשרה הודות לתרומה נדיבה של מיליון דולר, אשר ניתנה למוזיאון על-ידי הקדש יוסף שידלובסקי ז"ל, בהנהלת שמחה שטרן, מי שהייתה יד ימינו של שידלובסקי בחייו, ובה נתן את מבטחו.
יוסף שידלובסקי נולד בשנת 1896 בפולין למשפחה דתית-ציונית. הוא היה איש חזון ומעש שפעל ללא לאות למעלה מ-60 שנה לפיתוח מנועים, ומנועי מטוסים בפרט. בשנת 1929, עם התגברות הנאציזם עזב את גרמניה, עבר לצרפת ושם הקים את מפעל "טורבומקה" למנועי סילון, ובהמשך המציא כ-350 פטנטים רשומים.
בשנות ה-70' פעל להקמת מפעל מנועי סילון בארץ - בבית שמש. הוא נפגש עם מנהיגי עולם, ביניהם דה-גול ואנואר סאדאת, כדי לקדם מטרות ציוניות פוליטיות. הוא זכה בתארים רבים על פועלו, ביניהם תואר Sir של מלכת בריטניה (1979) וד"ר כבוד של הטכניון (1984).
שידלובסקי, ציוני פעיל ונלהב הקים את "הקדש" כדי לקדם מחקר ופעילויות הומניטריות, ההקדש תורם בעיקר למטרות חינוך ותרבות, תוך טיפוח ערכים חינוכיים-לאומיים.

תאריך:  25/04/2005   |   עודכן:  25/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
הקמפיין יראה אור תחת הכותרת: "לא נכנעים לאיומים, שומרים על שלטון החוק ומצילים את מפרץ אילת"    בעוד כשלושה שבועות צפוייה החלטת הממשלה בנושא כלובי הדגים במפרץ אילת
שלומי דיאז
המשטרה מבקשת מהציבור לסייע באיתור החשודים    יתכן ונמלטו מהארץ
הדר פרבר
ובתל אביב עדיין ממתינים לגינות ירוקות בהן יוכלו הכלבים לשוטט ולממש את זכויותיהם על ארבע
הדר פרבר
סקרים מראים כי רוב הציבור מתנגד לחוקה האירופית ויצביע נגדה במשאל העם שיתקיים בנושא
עומר שיקלר
כך עולה מסקר חדש שנערך    עוד עולה מממצאי הסקר: 70% מהצעירים מעריכים שזול יותר לשוחח בין מכשירי הסלולר על פני קווי בזק    58% מהחרדים מעריכים כי בעתיד יפחיתו את השימוש בסלולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il