X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשעות אחר הצהריים זוהה שיגור רקטת קסאם מאזור בית חנון לעבר העיר שדרות נחת בשטח פתוח ולא גרם לנפגעים או לנזק אש נפתחה לעבר עמדות צה"ל ברצועה צה"ל ביצע הקלות נוספות לטובת האוכלוסיה הפלשתינית בשכם
▪  ▪  ▪

שוב קאסמים על שדרות בשעה 20:00 לערך זוהו לפחות שני רקטות קסאם ששוגרו לעבר העיר שדרות מאזור צפון רצועת עזה. עדי ראייה דיווחו כי ראו שני שובלי אש לאחר ששוגרו הקסאמים מהרצועה לעבר שטח ישראל.
מקורות ישראליים דיווחו, כי נשמעו נפילות בתוך העיר שדרות וכוחות הביטחון עושים את דרכם למקום על-מנת לאתר את מקומות הנפילה. רקטה אחת נחתה בשטח פתוח בתוך העיר והשנייה נחתה בשטח פתוח בסמוך לעיר. לא דווח על נפגעים או על נזק.
רקטה נוספת, שלישית במספר, שוגרה בשעות אחר הצהריים (יום ג', 26.4.05) מאיזור בית חנון לעבר העיר שדרות. כוחות הביטחון איתרו את מקום הנפילה בשטח פתוח, בשטח המערבי.
יו"ר הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן) שוחח הערב עם כתבים והתייחס לירי הקסאם לעבר שדרות. הוא אמר, כי "אלו מעשי בודדים שאינם משרתים את האינטרס הפלשתיני". אבו מאזן הדגיש, כי "יש פעול להפסקתם בכל האמצעים האפשריים".
בנוסף, נפתחה אש לעבר עמדת צה"ל סמוך לישוב רפיח ים בדרום רצועת עזה. בתקרית אחרת ברצועה הופעל מטען חבלה ונורה טיל נ"ט לעבר כוח צה"ל שנע בגבול ישראל-מצרים, סמוך לרפיח. בשתי התקריות לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.
ליד הכפר ג'בע הסמוך לבית לחם הסגירו מנגנוני הביטחון הפלשתיניים שלושה מטעני חבלה שמצאו, לטענתם, במכונית נטושה. מדובר בשני מטעני צינור ובמטען נוסף שהוסתר בתוך מטף כיבוי. חבלנים של מג"ב ניטרלו את המטענים.
צה"ל ממשיך במתן הקלות לפלשתינים
צה"ל הסיר היום (ג') את ההגבלה על גיל היוצאים והנכנסים מהעיר שכם. מתן ההקלה נובע ממדיניות צה"ל - הפרדה מוחלטת בין האוכלוסיה הפלשתינית האזרחית לגורמי הטרור. עד כה נזקקו תושבי העיר בגילאי 14-20 לאישורים מיוחדים.
לדברי גורמים בצה"ל, מתן ההקלה מתאפשר גם בזכות הכנסת מערכות ממוחשבות מתקדמות לנקודות הביקורת השונות, ומטרתו היא לשפר את מרקם החיים של האוכלוסיה הפלשתינית הגרה באיזור יהודה ושומרון ואינה מעורבת בטרור. הם מציינים, כי צה"ל התחייב וימשיך להתחייב לביטחונם של תושבי מדינת ישראל.

תאריך:  26/04/2005   |   עודכן:  26/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
החוקרים גילו כי אוסטאופורוסיס לא מורגש אצל אנשים מבוגרים עשוי להתגלות כשבצילום רנטגן שבוצע מסיבות אחרות נבדקת גם האפשרות לשברים חוליתיים
יפעת גדות
העמותה מעניקה סיוע נפשי באינטרנט לאנשים במצוקה החווים מחשבות אובדניות    מנכ"ל העמותה, אילת רגב: אנו מוצפים בפניות ולא יכולים לתת מענה לכולם בשל מצוקה תקציבית
יפעת גדות
חוקרים הסיקו כי אנשים שלא מקבלים מספיק שעות שינה נמצאים בסיכון גובר לפתח סוכרת או סבילות לקויה של הגוף לגלוקוז
יפעת גדות
רמות החמצן על הקרקע הן בממוצע 97% וכשהמטוס נמצא באויר הן יורדות ל-93% בממוצע    ישנם רופאים שנותנים לחולים בבית חולים הסובלים מרמות דם מתחת ל-94%, תוספת חמצן
רנית נחום-הלוי
להערכת מארגני הצעדה: מספר התומכים שיגיעו ייתן אומדן ראשוני לגבי מספר התומכים שישתתפו ביום הפינוי עצמו    בכוונת המארגנים להפנות כלי הרכב פרטיים לחניונים מחוץ לגוש קטיף ואוטובוסים    יסיעו את הקהל למקום האירוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il