X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שליש מהאוכלוסייה בישראל רכשו בחצי השנה האחרונה כלי מטבח ברשתות המזון, יותר מחמישית רכשו מוצרי קוסמטיקה ו-18% רכשו מוצרי חשמל
▪  ▪  ▪

האם קרה לכם שצעדתם במשעולי הסופרמרקט, עם רשימת קניות מסודרת בידכם, כשלפתע, בלי כל הכנה, תקף אתכם יצר בלתי מוסבר לקנות סיר, מחבת או ליפגלוס מפתה? אם כן, אתם לא לבד. מבדיקה מחקרית שערכו סטור קולג'-המכללה לקימעונאות, באמצעות החטיבה הכלכלית של גיאוקרטוגרפיה, עולה כי קצת יותר ממחצית האוכלוסייה קנתה לפחות מוצר Non-Food אחד ברשת מזון בחצי השנה האחרונה.
רשתות המזון הפועלות כיום בארץ, שולחות ידיים ארוכות לכיסו של הצרכן בכל דרך אפשרית. מלבד מגוון מזון הולך וגדל, ניתן להשיג היום ברשתות, גם מוצרים רבים שאינם מזון. רוב המוצרים מהווים השלמה לאחזקת המטבח או הבית, אך גם מוצרים כגון מוצרי קוסמטיקה ואף בגדים ניתן למצוא כיום בחלק מהרשתות.
המחקר נערך בחודש פברואר 2005, בקרב מדגם ארצי מייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת בגילאי 18 ומעלה בישראל.
הממצאים העיקריים שעולים מהמחקר מלמדים, כי קצת יותר ממחצית האוכלוסיה קנתה לפחות מוצר אחד שאינו מזון ברשת מזון בחצי השנה האחרונה. בנוסף, עולה מהמחקר, כי קניית מוצרי Non-Food במקומות המוכרים מזון, מאופיינת במרבית המקרים כקניית דחף - רק 15% מהציבור מדווחים, כי תכננו קנייה כזו בחצי השנה האחרונה.
אז מה סוחף את הישראלים לקנייה לא מתוכננת? המחקר מלמד, כי הפיתוי הגדול הוא כלי מטבח - שליש מהאוכלוסייה בישראל רכשו בחצי שנה האחרונה כלי מטבח וסרוויסים ברשתות המזון. כנראה שלישראלי הממוצע קשה להתאפק כשהוא רואה סיר נוצץ או מפית פרחונית. יותר מחמישית רכשו ברשתות המזון מוצרי קוסמטיקה ו-18% רכשו מוצרי חשמל.
82% מהנשאלים דיווחו, כי ברשת המזון בה הם קונים, מוצעת למכירה לפחות קטגוריה אחת של מוצרי Non-Food. קטגוריית המוצרים הנפוצה ביותר היא כלי המטבח - 74% ממשקי הבית מדווחים כי בסניף שלהם מוצעים למכירה מוצרים מקטגוריה זו.
כשני שליש מדווחים על הימצאותם של מוצרי קוסמטיקה, בשמים, ביגוד והנעלה. הקטגוריה הפחות נפוצה היא מוצרי החשמל ורק 59%מדווחים על הימצאותם של אלו ברשת המזון בהי הם עורכים את קניותיהם.

תאריך:  27/04/2005   |   עודכן:  28/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
המפגש הפעם יעסוק בפרשת השבוע "קדושים", שעיקרה "ואהבת לרעך כמוך"    היחס לגר ו"לאחר" בחברה היהודית ועוד
קריות באינטרנט
נער מחיפה נעצר לאחר ששוטרים הבחינו בו קוטף שתילי מריחואנה שצמחו בגינה ציבורית בכרמל
יפעת גדות
עולה בקמפיין בטלוויזיה בהשקעה של למעלה מחצי מיליון דולר    השחקנית רותם אבוהב נבחרה להוביל את הקמפיין
מיכל הרשקוביץ
מאז שנת 2000, אז התקבל תיקון לחוק קבלני כוח אדם, אשר מחמיר עם הקבלנים, מצטמצם בהתמדה מספר החברות העוסקות בקבלנות כוח אדם ויורד שיעור השכירים במשק המועסקים על-ידי קבלני כוח אדם    סקירה שנערכה על-ידי משרד התמ"ת מספקת מידע רב וחדש על קבלני כוח אדם הפועלים ברישיון בישראל
ענבל אביב
הנערים, בני 15-16, נתפסו כשברשותם אקדח מאולתר ו-11 מטעני חבלה מוכנים להשלכה    ההערכה היא כי השניים תיכננו לבצע פיגוע באזור המחסום ולפגוע בחיילים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il