X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העצרת המתקיימת היום בחומש מסכמת את כל אירועי ההתנגדות בפסח העצרת המרכזית התקיימה היום תחת הכותרת, "אנחנו נהיה פה"
▪  ▪  ▪

כ-20 אלף אזרחים מרחבי הארץ הגיעו גם היום (ה', 28.4.05) לעצרת שהתקיימה בחומש, שבצפון השומרון. העצרת בחומש, בדומה לזו שנערכה אתמול בגוש-קטיף תסכם את אירועי ההתנגדות בפסח.
העצרת המרכזית החלה בשעה 15:30 תחת הכותרת, "אנחנו נהיה פה" בהשתתפות נציגי ארבעת הישובים בצפון שומרון, חברי כנסת, רבנים ואמנים כאריאל זילבר, אהרון רזאל, אודי דוידי תזמורת 'שלהבת' ועוד.
שיא האירוע היה כאשר ילדי הישוב שרו עם הזמר אריאל זילבר "עם ישראל חי" כשהקהל הרב מריע ושר איתם. ממארגני האירוע נמסר, "הציבור הגדול נחוש ומאמין שההינתקות לא תצא אל הפועל. אנחנו מקיימים את העצרות עם הרבה שמחה מהולה בעצב, אך ללא יאוש".
למשתתפים חולק כרוז שבו נכתב, "אריק שרון אתה מביא עלינו שואה". הכותבים המשיכו וכתבו לראש הממשלה - "עד עתה נזקפים 'לזכותך': למעלה מאלף הרוגים, אלפי פצועים, נכים, ורבבות משפחות הרוסות... אם חס ושלום לא נצליח לעצור אותך על סף התהום, במסע האיבוד לדעת תביא רחמנא ליצלן שואה על מיליוני יהודים בארץ הקודש!".
הכותבים המשיכו וכתבו כי שרון הביא שואה על אלפי יהודים ופצועים וציינו: "אתה הוא זה שמכניס בימים אלו מיליוני יהודים 'לגבולות אושוויץ".
אתמול, בגוש קטיף, חולק כרוז שהופק על-ידי מועצת יש"ע בו נכתב, "הכניסה היום לגוש קטיף התאפשרה בקלות יחסית. המבחן האמיתי שלך-שלכם-שלנו יהיה כאשר נדרש להפגין מחויבותנו בתנאים קשים בהרבה: הכבישים יהיו חסומים בידי הצבא והמשטרה, הנוכחות במקום תחייב היעדרות מההעבודה, בכוונת רוה"מ להקים מכלאות מעצר לכל מי שיהיה נוכח בשטח ולכן תדרש מסירות גדולה ואמונה בצדקת הדרך", דברי יו"ר מועצת יש"ע בנצי ליברמן.
תנועת התיירות לגוש קטיף החלה קודם לליל הסדר. רק אתמול נהרו לחבל קטיף כ-60,000 מבקרים מכל רחבי הארץ אשר ביקרו בחממות, בתי כנסת ובתי המגורים של המתיישבים המיועדים לפינוי. במטה המאבק נערכו מבעוד מועד לקליטת המשתתפים, ולאירוע דומה וגדול יותר שיתקיים ביום העצמאות.

תאריך:  28/04/2005   |   עודכן:  28/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
סיפורי לוחמים, שירים בצוותא ליום העצמאות, סיפורי גבורה בשבילי קק"ל, צעדות רומנטיות לשקיעה, ניווטים, טיולים ליליים, טיולי ג'יפים, תצפיות על בעלי חיים, פעילויות התמצאות לילדים ביער
יפעת גדות
הסרט זכה בקטגוריית "האנטי גיבור"    התסריטאי והבמאי אריק לובצקי אמר כי "לא נצא לפנסיה מהפרס, אבל הייתה חוויה נחמדה ושמחנו שהקהל המקומי והשופטים אהבו את הסרט"
רנית נחום-הלוי
המכתב הועבר אתמול לגימלאי המשטרה ובו מציין קראדי כי פינוי הישובים מחייב גיוס כוח אדם; "אני פונה אליכם, גמלאים יקרים, להירתם ולסייע לעיבוי המערך המשטרתי במטה ובשטח", כותב קראדי
יפעת גדות
המחקר מראה כי 1.1 מיליון מקרים של סרטן השד מאובחנים בכל העולם בכל שנה
רנית נחום-הלוי
כך דורש ח"כ רומן ברונפמן מיח"ד; להערכת ח"כ ברונפמן חיים בישראל כ-200,000 גימלאים הזכאים לפנסיה של רוסיה ומופלים על-ידה לרעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il