X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הערב נפגש המשנה לראש הממשלה, ח"כ שמעון פרס עם הרב עובדיה יוסף בפגישה עלה נושא אבטחת הרב לטענת ח"כ ישי: על רבה הספרדי לשעבר של ישראל, להיות מאובטח ברמה של ראש ממשלה לשעבר
▪  ▪  ▪

המשנה לראש הממשלה, ח"כ שמעון פרס נפגש הערב (יום ה', 28.4.05) עם מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, הרב עובדיה יוסף.
בשיחה בין השניים עלה נושא אבטחתו של הרב עובדיה יוסף מטעם המדינה. נודע, כי השר פרס אמר לרב יוסף כי יעשה הכול כדי שהרב יזכה לאבטחה. השר פרס הבטיח כי ישוחח בנושא עם ראש השב"כ. פרס מצטרף ליו"ר הכנסת ולשר רמון שכבר התבטאו בפומבי בתמיכה בנושא.
לחדשות Nfc נמסר עוד, כי יו"ר התנועה, ח"כ אלי ישי עובד על יצירת לובי בין שרי הממשלה במטרה לשכנעם להסכים לאבטחה ממשלתית של הרב.
הסמכות לאבטחת אישים נתונה בידי היחידה לאבטחת אישים של השב"כ וזו פועלת באמצעות המלצות המתקבלות מהממשלה או גורמי מודיעין. על-פי חוק, ובהתאם לרמת הסכנה מאובטחים היום: ראש הממשלה, שרי ממשלה, נשיא המדינה, וכל נושאי תפקידים אלה לאחר פרישתם.
בעקבות חשיפת הפרשה לפיה מספר חברי חוליה של החזית העממית נעצרו על-ידי השב"כ בעקבות החשד כי תכננו להתנקש בחייו של הרב, יזם ח"כ ישי הצעת חוק לפיה רשויות ביטחון יחויבו לאבטח גם מנהיגים רוחניים. לטענת ח"כ ישי, על הרב עובדיה יוסף, רבה הספרדי לשעבר של ישראל, להיות מאובטח ברמה של ראש ממשלה לשעבר.
מתקיפים אישי ציבור
בית משפט השלום בתל אביב התיר היום (ה', 28.4.05) לפרסום את דבר הגשת כתב האישום נגד רן סרוסי בן 23 מהישוב אלישמע העצור מזה שלושה שבועות על ניסיון לפגוע בראש עיריית הוד השרון.
ניסיונות נוספים של פגיעה באישי ציבור התרחשו היום: תושב ראמה, בן 40 המוכר כנרקומן, חשוד שאיים הבוקר בסכין על ראש המועצה המקומית ראמה ועל מנהל המחלקה לשירותים חברתיים. מקרה נוסף אירע כאשר רימון הושלך הלילה לעבר ביתו של סגן ראש עיריית ראש העין.
בשל רצף האירועים קורא שר הפנים, אופיר פינס למשטרה לפעול בכל האמצעים הדרושים כדי שעוד היום יוגשו כתבי אישום נגד האחראים למעשים אלה. "האלימות נגד ראשי ערים והמועצות הולכת וגוברת ועל המשטרה לגלות נחישות במאבקה לביעור הנגע המסוכן הזה, לפני שיתרחשד אסון שלא תהיה ממנו דרך חזרה", דברי פינס.
ממלא מקום יו"ר הכנסת, ח"כ משה כחלון (ליכוד) דורש משר הפנים לממן אבטחה על נבחרי ציבור מאוימים ברשויות המקומיות. לדברי ח"כ כחלון, "הכתובת רשומה על הקיר, כיום הפגיעות הן ברכוש אולם אסור לנו להגיע למצב של פגיעות בנפש חלילה".
תאריך:  28/04/2005   |   עודכן:  28/04/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
הממשלה הדמוקרטית הראשונה מזה כ-50 שנה אושרה על-ידי 180 חברי פרלמנט מתוך 185 שנכחו בעת ההצבעה מתוך 275 חברי האסיפה
הדר פרבר
באמנסטי ובארה"ב מגנים את זימבבואה וטוענים כי היא מפרה זכויות אדם    בתגובה אומרת זימבבואה: שום מדינה אינה חפה מפשע ומציינת את פרשת התעללות האסירים בגואנטנמו
הדר פרבר
בעלי מסעדות ומוכרי כבד-אווז יואשמו בעבירה על החוק אם ידעו כי כדי להכין את "המעדן" האכילו את העופות בכפייה
עומר שיקלר
נער בן 13 טבע בבריכת המשושים בעת ששהה במקום עם בני משפחתו    לאחר פעולות החייאה לא נותר לכוחות החילוץ אלא לקבוע את מותו    נער נחבל בראשו מאבן בנחל היהודיה    פונה במסוק לבית החולים
הדר פרבר
נשיא זימבבואה, רוברט מוגאבה, נתן הוראה לגורמים בפארקים הלאומיים להרוג את בעלי החיים בשמורות כדי להאכיל את האיכרים הרעבים    הנשיא הורה לתומכיו לפלוש ולהחרים את החוות אשר היו בבעלות האיכרים הלבנים בשנת 2000
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il