X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הכלה קיבלה "רגליים קרות", נמלטה, התקשרה למשטרה ולארוסה ואמרה: חטפו אותי למעלה מ-100 שוטרים ערכו את החיפושים אחריה
▪  ▪  ▪

בלי כסף בארנק, מחופשת ולכאורה נטושה הגיעה כלה לעתיד לרשויות בניו מקסיקו ואמרה כי נחטפה. לא עבר זמן רב והכלה החליטה לספר את האמת - היא קיבלה "רגליים קרות". ג'ניפר ווילבנקס, בת 32, נאספה על-ידי המשטרה בשבת לאחר שירדה מהאוטובוס שעשה דרכו מלאס וגאס, נבדה לאלבקרקי. מטלפון ציבורי התקשרה ג'ניפר לחתן המיועד, ג'ון מייסון, ולמשטרה ואמרה כי נחטפה.
בני המשפחה חגגו אמש בג'ורג'יה, כששעות לאחר שנודע להם על חטיפתה, הודתה, כאמור, הכלה המיועדת כי למעשה נעלמה מרצונה. היא "נבהלה... והחליטה כי היא צריכה קצת זמן לעצמה", נמסר מהמשטרה. עוד נמסר כי לא יוגשו האשמות נגד האישה, למרות שלמעלה מ-100 שוטרים ערכו את החיפוש אחריה, במשך כמה שעות.
דובר ה-FBI, ביל אלוול, אמר כי ווילבנקס ככל הנראה החליטה להימלט זמן קצר לאחר שיצאה מביתה ביום שלישי בלי הארנק והמפתחות. היתה זו החלטה של הרגע האחרון, כך אמר, על-פי מידע שהתקבל. לאחר שמצאה את עצמה עם כיס ריק באלבקרקי, החליטה להתקשר לארוסה ולמשטרה והמציאה את הסיפור.
כשהתקשרה 911 למשטרה, נשמעה מפוחדת ומבולבלת וסיפרה למרכזייה כי נחטפה מאטלנטה על-ידי גבר ואישה בשנות הארבעים לחייהם אשר נהגו ברכב כחול, וכי ברשותם כלי נשק. בנקודה מסוימת שאלה אותה השוטרת ששוחחה עמה בטלפון, אם היא יודעת לאיזה כיוון נמלטו חוטפיה, אשר שחררו אותה לפי דבריה, והיא ענתה: "אינני יודעת אפילו איפה אני נמצאת".
הכלה הנמלטת גזזה את שערה כדי שלא יזהו אותה אך לדבריה לא צפתה בחדשות ולא היתה מודעת לכאוס אשר החל להתעצם. למשפחתה של הכלה לא היה מוזג כי היא חוששת מהחתונה, והם האמינו כי היא ככל הנראה יצאה מפרופרוציה, כשנסעה ברחבי המדינה, מבולבלת.
למעלה מ-600 איש הוזמנו לחתונה בשבת. שעות ספורות לפני שהתקשרה ווילבנקס לארוסה, המשטרה אמרה כי לא נמצא קצה חוט על מקום המצאה וארגנה צוותי חיפוש. קרובי המשפחה הציעו פרס כספי של 100,000 דולר למידע אשר יוביל למציאתה. תמונות של הכלה נתלו בחנויות ובתאי טלפוונים ציבוריים ברחובות.

תאריך:  01/05/2005   |   עודכן:  01/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
יממה לאחר שנער בן 16 מרמת גן נדקר ומת מפצעיו נדקר היום צעיר נוסף במועדון בנמל ת"א    פונה על-ידי צוות מד"א לביה"ח במצב קשה    נדקר במהלך ויכוח בין מספר מבלים שיצאו ממועדונים
עומר שיקלר
בפגישת העבודה ישתתפו מנכ"לית משרד החינוך, רונית תירוש, סמנכ"ל כוח אדם במשרד החינוך, מנחם כהן, ומנהלי המחוזות    בפגישה תגובש ותאושר הרשימה הסופית של 4,500 המורים המיועדים לפיטורים במהלך החודש הקרוב
יבגני זרובינסקי
קבוצת האקרים, ככל הנראה, ערבים פרצו לאתר האינטרנט הרשמי של עיריית קריית ביאליק
עומר שיקלר
ראש ממשלת טורקיה אמר את הדברים לראש הממשלה אריאל שרון    ביקר ביד ושם ונפגש עם הנשיא ועם אישים נוספים    מחר ייבקר ברשות הפלשתינית    בעבר התבטא בגנות ישראל ואמר: ישראל - מדינת טרור
יפעת גדות
שלא כמו אצל המבוגרים רוב הילדים החולים במלנומה אינם בעלי הסטוריה משפחתית של המחלה, וחסרים אף את גורמי הסיכון האחרים כולל שומות הקיימות מרגע לידתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il