X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש מינהלת ההינתקות, יונתן בשיא נפגש עם ראש העיר אשקלון, רוני מהצרי אשקלון הציגה תוכנית לאיכלוסן של 400 יחידות דיור בעיר במפוני ההינתקות הממשלה אישרה רכישת קארוונים כדיור זמני עד בניית דיור קבע
▪  ▪  ▪

ראש מינהלת ההינתקות, יונתן בשיא, נפגש (יום א', 1.5.05) עם ראש העיר אשקלון, רוני מהצרי, על-מנת לדון באפשרות לשכן את מפוני תוכנית ההינתקות בדירות שכורות בעיר.
עיריית אשקלון הציגה לפני מספר ימים תוכנית לפיה ניתן לשכן 400 משפחות ב-400 יחידות דיור פנויות הקיימות בעיר. לדברי העירייה, הדירות פנויות וניתן לשכן בהן את המפונים.
זה זמן מה שבמינהלת ההינתקות מחפשים אחר פתרונות דיור לתושבים שיפונו מגוש קטיף במסגרת יישום התוכנית. אחד הפתרונות היה רכישת קארוונים למפונים, בהם יתגוררו עד להשלמת בניית דיור קבע. במידה ויוחלט לשכור את הדירות ניתן יהיה לחסוך כסף רב לקופה הציבורית.
בעיריית אשקלון מעוניינים מאוד לקלוט את המפונים. נודע כי בכוונתם ליפנות למתיישבים בגוש קטיף עוד לפני יישום התוכנית ולנסות לשכנעם להיקלט בעיר לאחר הפינוי.
התאחדות הקבלנים: יש להרחיב את ישוב המפונים בדירות שכורות פנויות בישובים נוספים בדרום הארץ
בהתאחדות הקבלנים מקבלים (יום ב') בברכה את היוזמה של מינהלת ההינתקות ליישב את המפונים העתידיים בדירות שכורות במקום בקראוונים וזאת עד שייבנו מגורי הקבע. עם זאת, ממליץ מנכ"ל התאחדות הקבלנים, שמואל הרשקוביץ, להרחיב את היוזמה גם לישובים נוספים בדרום הארץ בהן יש כיום מאות יחידות דירות חדשות ופנויות.
בהתאחדות הקבלנים מציינים, כי הקימו יחידת תאום שמטרתה לאתר דירות פנויות של קבלנים בישובי דרום הארץ ולגבש הסדר כלכלי שיקבע את עלות שכר הדירה ואת עלות המימון הנדרש לבעיית ירידת הערך של הדירות לאחר פינויים.
הרשקוביץ טוען כי למרות רצונם של המפונים העתידיים להתגורר באותה סביבה גם בתקופת המגורים הארעית, הרי שבאשקלון לא ניתן למצוא שכונות שלמות ריקות ועל כן אפשר יהיה להציע למפונים דירות פנויות ברחבי העיר, ובמקביל יש לבדוק את האפשרות להרחיב את התוכנית גם לישובים אחרים בדרום הארץ כמו באר שבע שאף בה יש כיום מאות יח"ד פנויות .
לפני כשבועיים אישרה ועדת השרים לענייני הינתקות את הצעת משרד הבינוי והשיכון לעבודות תשתית והרחבה ביישובים אליהם יועברו המפונים. כמו כן אושר לייבא קראוונים בהם ישוכנו מפוני גוש קטיף באופן זמני.

תאריך:  01/05/2005   |   עודכן:  02/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
בעוד כשנה וחצי תסתיים תקופת כהונתו של המזכ"ל הנוכחי    אלכסנדר קוואשנייבסקי מקורב מאוד לנשיא בוש ואף תמך בחום במלחמה בעירק    נחשב כידיד אמת של מדינת ישראל
רנית נחום-הלוי
המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה מציעה לשריין צעירים למקום ה-13 וה-25    חברי כנסת תומכים, מתכוונים להגיע מחר לכנס שמארגנת המשמרת אך אומרים: לא בטוח שנתמוך בהצעה
עומר כרמון
300 סטודנטים הפגינו בשבוע שעבר נגד הביקור שיתקיים היום    החמאס: הפלשתינים מצפים מהערבים והמוסלמים להושיט יד מסייעת ולא לדקירה בגב    נשיא מאוריטניה שינה ב-180 מעלות את מדיניותה של ממשלתו מתמיכה בסדאם חוסיין במהלך מלחמת המפרץ הראשונה לקשרים קרובים עם וושינגטון וירושלים
עומר כרמון
פרופ' יחזקאל טלר: ההחלטה מזכירה את החלטתם של הנאצים ב-33 להוציא את המדענים היהודים מהאוניברסיטאות    נפנה השבוע לאונסק"ו ולגופים רבים בעולם בקריאה לגנות את ההחלטה
מיכל הרשקוביץ
רשת קו-אופ ירושלים ביטחה את כל עגלות הקנייה ברשת, עקב הגניבות המרובות    זוהי הפעם ראשונה שביטוח מסוג זה נעשה בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il