X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רה"מ הטורקי מבקר זה היום השני בישראל
▪  ▪  ▪

ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, המקיים זה היום השני ביקור רשמי בישראל ובשטחי הרשות הפלשתינית מסייר בשעות הצהריים בהר הבית (יום ב', 2.5.05).
ארדואן, מנהיג המפלגה האיסלמית בטורקיה, ביקש להתפלל במקום וסייר בהר עם ראש הוואקף, האימאם הראשי של מסגד אל אקצה וחבר המועצה המחוקקת הפלשתינית. בתום פגישותיו ברמאללה יעזוב ארדואן את האזור.
בשעות הבוקר נפגש רה"מ הטורקי עם שר החוץ, סילבן שלום. בפגישה אמר שלום, כי ישראל מעוניינת בקידום יחסיה עם העולם המוסלמי כולו, וכי מול מרבית המדינות המוסלמיות אין חילוקי דעות בנושאי שטחים ובעניינים כלכליים. "טורקיה היא דוגמה מצויינת לכך", אמר שלום.
בפגישה שקיים אמש עם ראש הממשלה, אריאל שרון, אמר שרון, כי "לטורקיה יש יכולת לחיזוק רצועת עזה אחרי הפינוי: הם יכולים לתרום בבניית בתים לפליטים הפלשתינים ולבנות תחנות כוח".
ארדואן אמר לכתבים כי במהלך הפגישה עם שרון "סיכמנו על קו ישיר ביני ובין ראש הממשלה, שרון. הישראלים והפלשתינים צריכים להחליט איזה תפקיד טורקיה תמלא בתהליך המדיני". בפגישתו עם הנשיא קצב קרא ארדואן לישראל לסייע לאבו מאזן ולא ללחוץ עליו ולגלות סבלנות עד שאבו-מאזן יתבסס ויוכל למלא אחרי התחייבויותיו. הוא הוסיף, כי טורקיה מעוניינת לתרום לקידום השלום במזרח התיכון.

תאריך:  02/05/2005   |   עודכן:  02/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
משאיר את נושא המלחמה במרכז הקמפיין    טוען כי שתי התוכניות, של השמרנים ושל הליברל-דמוקרטים מהוות סכנה ליציבות הכלכלית    חיילת בריטית תודה באשמה בהתעללות בכלא אבו-גאריב
יפעת גדות
מכונת כביסה המשתמשת בטכנולוגיה של זיהוי טביעות אצבע כדי לוודא שהפעלתה אינה נופל על כתפיו של אדם אחד    המעצבת: "חשבתי שיהיה זה רעיון טוב לשים סוף לתופעת הגבר המאצ'ו מעידן הקרח, שאינו עושה דבר בבית מלבד לשתות בירה"
הדר פרבר
התשדיר יעלה בטלוויזיה ביום הזכרון לשואה    ניצולי השואה מ"עמך" הפיקו את התשדיר במסגרת מיזם קריאטיבי משותף עם הפרסומאי החברתי יוסי בן טוב
גלית יצחק
מרפאת הקול תיפתח בימים הקרובים בבית החולים אסותא    היא מיועדת לאנשי מקצוע המרבים להשתמש בקולם בעבודה - מורים, זמרים, שחקנים, עו"ד וכו'    תטפל בבעיות קול, תבצע ניתוחים במיתרי קול ותעניק ייעוץ רפואי לשימור הקול
מיכאל דבורין
כך הכריזו משרד החוץ ואיגוד האינטרנט הישראלי    התחרות, שנפתחה לקהל הרחב אתמול נערכת במסגרת תחרות ה-World Summit Award הבינלאומית    המארגנים מספרים כי התחרות היא השלב הראשון בהכנות ל"פסגה העולמית לחברת המידע" אשר תיערך בחסות האו"ם בנובמבר 2005 בטוניס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il